Zijn er mensen hier die dit afwijzen? Wie van jullie gaat betalen voor extra levels en dergelijke? Ik niet...
ik niet...behalve als het heel gaaf of leuk is, dan wel. maar ik moet eerst nog mijn kitje krijgen (van Xboxworld)
Ik wel! ik denk niet dat de prijzen voor de extra stuff zo hoog gaat liggen maar ik heb nog geen kredietkaart maar een goeie vriend van mij wel: MIJN PAPA
Ligt er aan hoeveel je moet betalen voor bijv. een level voor splinter cell. Wil ook wel een keer een mmorpg gaan spelen, maar weet nog niet welke.
Ja mss voor die extra levels (buiten de gratis waar van nieuwe screens hier klik ) zeker betalen krijg er niet genoeg van van dat spel
als het niet teveel gaat kosten dan koop ik het wel anders niet... moet motogp online online kopen? of is ie gratizzzz?
ik ga allen betalen voor de dingen die ik egt wil hebben niet voor unreal ofzo maar splintercell levels wel en het meot niet teveel kosten ga me niet sgeel betalen voor paar wapens ofzo
ik koop het alleen als het een redelijke prijs heeft iets van $5 tot $10 per level maar ik hoop dat het meeste wel gratis is het eerste level van SC wel
hangt er ook vanaf wat het gaat kosten.... 10 dollar voor 1 level...no way...... maar wat mijn grootste zorg is, het is met Xbox Live wel heel gemakkelijk om iets te kopen, zonder dat je het door hebt.... je staat namelijk al geregged met creditcard..... ik mag toch hopen, dat ze, voordat ik een download selecteer, een bevestiging op mijn tv laten zien, met wat het me gaat kosten, en dat ik dan nog kan zeggen: laat maar waaien.....
In de specifieke thread van de game posten als ie uit is .. als je moet betalen ... geen op som topics hier