Hebben er nog meer mensen last dat bij de normale controller (dus niet de S) de linker thumbstik kapot gaat. Als ik schuin links naar voren duw gebeurt er niets meer bij bv. Ghost Recon MA. Ik vind dit vrij snel naar 1 jaar. (Dus geen garantie meer!!!) Ook heb ik regelmatig dat de X-Box de melding geeft dat de controller niet is aangesloten terwijl dit wel het geval is
Nope geen problemen meej, alleen dat ze nu heel hard beginnen te trillen... Heb ze nu 10 maanden [edit] hier bedoel ik meej: heel erg hoorbaar
Neej, maar is soms wel irritant met bijv. rallisport challenge, zit mn broertje daar keiluid te vibreren, maar hij is ook niet zo voorzichtig met zn controller, daar zallet wel door komen...
Ik heb van mijn ene controller dat de linker trekker soms automatisch werkt. Echt HEEL ambetant bv je speelt halo: opeens al je granaten weg. Je speelt NBA Live, opeens beginnen ventjes te wandelen. Dit komt tamelijk vaak voor met die ene controller. Echt hatelijk!
Ik heb daar ook last van. Vooral lastig bij need for speed, de gevoeligheid van de linker tumb stick is veel minder
Hmmm,........ veel reacties,..... zijn wij dan zo onvoorzichtig of ligt het toch aan de controllers ?
De thumbstick vormt geen probleem bij mij, maar de xyab knoppen beginnen los te zitten en reageren trager... Lastig bij mkda:{
Hij ging bij mij ook wel eens automatish naar 1 kant sturen, maar als je hem dan vaker gebruikt gaat dat over, net zoals Furies-ds zei.
Ik had een probleem met de linker stick toen ik m'n Xbox kreeg. Hij reageerde niet op omhoog & omlaag, dus spelen ging vrij lastig. Omgeruild, nieuwe gekregen, en tot zover geen nieuwe problemen.
Als ie dat doet is het omdat je thumbsticks naar een kant geduwd zaten toen je je xbox aanzette je moet dus zien dat je controllers "gecentreerd" zijn bij het opstarten
Ik vind de controllers van de Xbox niet zo geweldig qua kwaliteit. Soms reageren de xbya knoppen bij mij erg langzaam en doet de joystick maf, of hij schiet bijvoorbeeld bij Halo opeens vanzelf.
Enige probleem dat ik met die controllers heb (heb er in totaal 4), is dat bij de ene de witte knop heel moeilijk ingedrukt kan worden, bij de andere voel je niet dat de A knop wordt ingedrukt (lijkt alsof een veertje vies is of zoiets) en bij nog een andere kan je de zwarte knop heel moeilijk indrukken... Met sticks en triggers heb ik gelukkig geen problemen...
Heb ik ook last van (voornamelijk bij controller poort 3 en 4) en hier ook (Bij 1 controller) Best wel irritant soms maar ben dus niet de enige:{
bij mij werkt ook alles goed behalve 1 controller maar die is al door microsoft vervangen. Mijn rechtertrigger deed het ook niet goed.
Die triggers zijn wel heel leuk om te gebruiken maar de kwaliteit laat te wensen over vind ik. Heel ambetant als die opeens vanzelf beginnen te werken...