1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ravebeast

    Ravebeast Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    ff geduld straks zijn de sticks in overvloed beschikbaar.
     
  2. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is eigelijk best wel vreemd dat het zo lang kan duren. Is het dan zo'n klein bedrijf? Of hebben ze te weinig kapitaal om de vraag op de vangen?
    Eerlijk gezegd denk ik dat ze de hype willen opbouwen :mad:
     
  3. Ravebeast

    Ravebeast Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze kunnen geen mega productie aan.
    Of ze hadden niet verwacht dta er zoveel vraag naar zou zijn.
     
  4. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik hoop toch dat er wel genoeg SE sticks bij bol.com te krijgen zijn !
    Echt fijne shop.. Jammer dat je daar geen onderdelen krijgt :mad:
     
  5. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    hori ex2 is alles behalve makkelijk te modden.
     
  6. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou het net posten...

    Krijg voor mijn EX2 een tegoed bon waarvan ik dan een SE stick heb besteld. Komt pas 2e week Mei binnen :p
     
  7. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is relatief, als je goed bent met solderen, ga zou ik zeggen... waarom niet :). Alhoewel, als je goed bent met solderen, maakt dan direct je eigen case ^^.
     
  8. mavgink

    mavgink Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm kan zijn dat ik me vergis inderdaad.. zit effe op srk.com rond te neuzen... en is alles behalve makkelijk :) een gast op youtube gooit sanwa in zn madcatz SE zonder problemen btw...
     
  9. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe het gewoon makkelijk, koop gewoon die madcatz SE en als die eenmaal verrot is of niet lekker speelt gooi ik er sanwa onderdelen in en ben ik ook blij._O_

    alleen weet ik natuurlijk nog niet of het bevalt zo'n stick, maar ja, neem aan dat als tie niet bevalt dat hij makkelijk door te verkopen is.:D:thumbs:

    ennuh, ja ik weet het, KOOP DAN GELIJK DIE TE!!!|:-|:-, maar goed ben eigenwijs en heb liever de SE en dan lekker modden heh, et houd je van de straat
     
  10. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    solderen is 1 ding,

    de hori knoppen zijn kleiner dan sanwa/seimitsus dus je moet de gaten in de case groter maken.

    En sanwa sticks passen er niet in. En als je hem er inkrijgt door allemaal dingen te tweaken zit hij als nog niet op de goede hoogte maar iets van 1 cm te hoog en voelt t geowon gaar.

    Het is gewoon geen mod vriendelijke stick. de madcatz SE is letterlijk klikwerk.
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2009
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ypuh, waar had jij je Hori voor zo goedkoop vandaan?
     
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Gekocht hier op het forum!

    Een paar week voor de Street Fighter gekte, ik had al een donkerbruin vermoeden dat het wel eens lastig kon zijn om een TE of SE, samen met de release van SF4, te bemachtigen. Toevallig bood iemand hier op het forum een EX2 aan voor een zacht prijsje, omdat hij het na een uur spelen helemaal niks vond.

    Zoals ik het nu begrepen heb, is zelfs een EX2 al vrij lastig te verkrijgen (XBoxhome, Consoleshop en Bol waren er in no-time door heen). Het was mijn intentie om alvast aan een stick te wennen voor SF4 uit kwam en de week tussen de release van de game en de TE's te overbruggen (20 Feb - 27 Feb). Gelukkig maar =).
     
  13. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Hori sticks liggen met met veel bij de Futurezone op de plank.

    Voor alle consoles ook btw ;)

    Dus mocht iemand 1 zoeken Zoetermeer of Rotterdam is waar je moet zijn.
     
  14. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Geen SE sticks meer ? :mad:
    Wat raden jullie aan ? SE stick of Hori EX2 ? Ik denk toch dat ik voor een SE stick ga omdat ik daar makkelijker nieuwe dingen in kan stoppen.. Ik denk ook wel dat ik dat na een tijdje wel ga doen !
     
  15. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Vorig weekend hadden ze nog 1 SE stick in Zoetermeer.
     
  16. nindo

    nindo Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Nukem 007 : Ga voor de SE dan. Speel de parts kapot (zal wel een tijdje duren, ligt eraan hoe intensief je speelt) ... beter als dat je de EX2 parts kapot speelt en ik hoor bij de Virtua Fighter kring dat die snel kapot gaan. Kun je gelijk niks meer mee (of met moeite)
     
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik denk dat ik toch voor de Hori zou gaan.

    Voordeel Hori:
    - Goede kwaliteit, geen bekende problemen (Ik heb er nu een uurtje of 60-70 op geramt, en het gaat alleen maar soepeler. Heb nog niet het idee dat ze aan het slijten zijn).
    - Niet Street Fighter gerelateerd.
    - Goedkoper.
    - Makkelijker verkrijgbaar.

    Voordeel SE:
    - Voor €50,- kun je er makkelijk nieuwe parts inzetten. Nadeel is wel dat deze parts geimporteerd moeten worden en vrij prijzig zijn.
    - De 3x punch en 3x kick buttons zitten naast de heavy punch en heavy kick in plaats van naast de guide button op de Hori.

    Nadelen:
    - De plaats van de RB en LB op de Hori.
    - De verkrijgbaarheid van de SE.
    - De washer van de SE.

    Edit:

    Nindo heeft wel deels gelijk, maar ik denk dat degene die SF4 toch plant te spelen voor meer dan een half jaar, nu zo wijs is om voor de TE te kiezen. Een Hori of SE werkt over 3 maanden nog prima (Gok ik). Ik kan er minder slecht nieuws over vinden dan over het geringe aantal SE's wat op de markt is. De Soul Calibur spelers heb ik er niet over gehoord.

    Review, Hori vs SE.

    http://www.breakitdownblog.com/mad-...ori-ex2-review-may-the-best-arcade-stick-win/
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2009
  18. GodPigeon

    GodPigeon Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vorige week gebeld naar Futerzone (volgens mij omdat je het al eerder zei), maar aan de telefoon zeiden ze dat ze er keihard doorheen waren. Weet je het zeker? Want dan zou ik nog een keer moeten bellen...
     
  19. mavgink

    mavgink Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    omg... weet niet wat er aan de hand is... net zo gigantisch mn aars laten kicken door iemand... wtf... hij deed niet eens iets speciaals... :/

    snel nog eens tegen hem spelen :)

    was Ravebeast btw... :)
     
  20. Ravebeast

    Ravebeast Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    hehehe

    NIet speciaals...was niet nodig vriend :p
    Ging idd niet al te best.
    van de week rematch :thumbs:

    vrouwtje wil aand8 anders ff door gegaan.
    Ik zal blij zijn als ik mijn 360 controller in de kast kan leggen en een goeie controller heb.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina