Hé ik ben al heel ver gekomen met Tony Hawk 4, kheb nou 183 propoints en ik heb 95% van het spel uitgespeeld. maar nou zit ik toch nog met die 7 goals. degene die ik nog moet: Alcatraz: Manual the Switchbacks en Pro COMBO (is echt verrot) Shipyard: Pro COMBO (waar zitten die in hemelsnaam?) Chicago: 100,000 point combo flatground (lastig, maar lukt wel) Pro Specific: Bob Burnquist, Kareem Campbell en ??? (waar je ramp in stukken wegvalt) nou zou ik graag weten hoe ik deze goals moet halen, want op planet tony hawk enz wordt het zeer vaag omschreven. HELP PLZ
Alcatraz: gewoon de bochten om manuallen, zo min mogelijk springen want elke keer dat je springt word het 2 keer zo moeilijk shipyard: start de missie, rijd dan rond in het level..dan vind je ze wel ik d8 dat je begint bij een "pool" en dan moet je de linker coping grinden dan ga je de bocht om daar spring je , kom je op een gebouw, weer naar beneden..enz..enz..gewoon ff uitzoeken dus. chicago:gewoon met de xx, yx, xy, yy knoppen telkens veranderen goed op je balance letten, en dan aan het eind een paar 360flip to manual, dan krijg je er een xtje bij en punten. pro specific: bob burnquist, moet je bij die looping telkens springen en een trick doen. kareem campbell: de tricks doen bij die roof gaps die er worden gezegd aan het eind moet je ook flip-manual-flip-grind combo's doen..daar word ECHT getest hoe goed je het kan "ramp valt telkens uit mekaar" da's de pro specific van Tony Hawk, gewoon doen wat er staat!! en dan weer terug. veel succes ik denk dat het allemaal wel zo'n beetje klopt greetz blokkie
nee ik bedoelde eigenlijk bucky lasek maar die heb ik net gehaald, maar hoe moet je die pro combo in alcatraz halen??? zitten extreem vaag uit elkaar neer gezet...
Die switch backs dan moet je gewoon die bochten om..netals dat je bij bam margera met dat karretje () rond moest rijden!!
op die rand en naar links springen met walride, via een lantaarnpaal naar het dak op het midden van het dak grinden, manaul naar de overkant naar de ramp, naar links grinden boven die ramp en via een torentje naar een andere buis en dan weer een andere buis en dan kom je uiteindelijk bij de c uit.