1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's H.A.W.X.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 30 mei 2008.

  1. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0

    Zo heb ik het ook gehaald, alleen kan die gele ERS driehoeken soms best lastig zijn om te volgen.

    Vind de F16 nog steeds een heerlijk vliegtuig om in te knallen.

    Wanneer unlock je de JSF?

    Laterrrrrrr
     
  2. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    8) Ze hadden toch wel dit spel wat beter mogen controleren op bugs en achievements die niet unlocken..

    Net de Team ace badge in multiplayer gehaald, alleen de achievements unlocked niet... 8) dom gedoe, terwijl ubisoft normaal aardig op dit soort zaken controleert, maar als je alle bugs en fouten in het spel ziet in Hawx wordt je niet blij. Verder wel leuk spel, maar ze hadden dit zo niet op de markt mogen gooien|:-
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Bugs?

    Als het er een spel is waar geen bugs inzitten is het HAWX wel. Helemaal niks gemerkt. :)
     
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Niet te snel zeggen :+ Dacht ik de eerste dag ook. Maar hoeveel mensen al hun save file ineens corrupted hebben gehad, terwijl ze al op level 32 zaten 8) Dan wordt je wel blij ;)

    Maar misschien krijg ik die achievement nog als ik ipv 20 minuten, nu een uur als ace heb gevlogen |:- Ik bedoel zulke dingen hoeven niet in een game te zitten en heb ik eerlijk gezegt bij geen enkele game nog gehad, zelfs niet bij uber baut games die echt heel slecht inelkaar waren gezet.

    Maar nu schijnt dit team ook niet echt ubisoft te zijn, maar meer een los aanhangsel uit Hongarije..
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Precies dezelfde gedachte die ik had bij de PoP epilogue. Daar zitten voor een Ubi product behoorlijk wat bugs in.
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Heb de cache van mn xbox geleegd, opnieuw multiplayer match aangezet, unlockte hij na aanraden van iemand anders nog :thumbs:

    Maar wel f#cked up dat er zulke fouten in het spel zitten. Gelukkig nog niet de bug gehad die je save file corrupt :) Bijna level 27, net over de 200.000 xp.
     
  7. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja volgens mij worden die game develope studios niet goed onderhouden,slechte corvee diensten die de bugs maar laten kruipen en zo in een spel terchtkomen.8)

    Wel treurig,mogen ze toch echt wat aan gaan doen!:mad::)
     
  8. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat dit spel niet zo populair is op dit forum. Zelf vind ik hem erg vermakelijk :)

    Ben bezig alles op Elite te spelen en dan in co-op weleens handig ;)
     
  9. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Review

    [GT]46947[/GT]

    Het is dat ik op het moment niet zo veel wil inkopen. Anders had ik deze aangeschaft.
     
  10. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds dinsdaag loop ik in de ziektewet vanwege een gescheurde meniscus. Gelukkig ben ik afgelopen zaterdag voor het eerst sinds maanden weer naar de FRS geweest om ff een paar leuke games te kopen. Ik heb toen Halo Wars en H.A.W.X. gekocht, ben blij dat ik dat gedaan heb want die 2 kun je lekker met elkaar afwisselen.

    Ik moest eerst wel even wennen aan het besturen van de vliegtuigen, maar toen ik dat allemaal doorhad ( met de assistent off etc..) vond ik het allemaal zeer vermakelijk:) Het viel me alleen tegen dat je voor die games ff mooi €65,- stuk neer kan leggen..
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    FRS is over het algemeen ook de duurste van de bekende drie; Dixons, Bart Smit en FRS. Dixons is de goedkoopste in veel games, maar die krijgen het negen van de tien keer pas een week te laat geleverd. ;):)
     
  12. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Free record shop rocks, want daar kan je betalen met freebies die je kan sparen bij gratis tankbeurten. Nou rijd ik zelf eigenlijk niet zoveel maar men moeder werkt in Den haag dus als je elke dag vanuit Drenthe naar Den haag moet rijden tikken je freebies wel aan, ik kan elke 1 a 2 maanden een gratis spel ophalen bij de FRS, en daar gaat trouwens sowieso nog 10% vanaf met een ANWB pas.

    Ik vind Hawx wel vermakelijk, toch vond ik blazing angels iets meer charme hebben maar het is zeker een aardig spel.
     
  13. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    gewoon nu uit england importeren ben je nooit boven de 40euro uit voor een nieuw spelletje :p in meeste gevallen.
     
  14. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Of gamehubs met 10% korting voor 29 euro, heb ik er zelf voor betaald. Betaal eigenlijk nooit meer dan 32 pleuro voor een nieuwe game :)

    Enige is Fallout, die ik meteen op de release moest hebben, maar buitenland is 99% van de gevallen veel goedkoper. En bij de FR zien ze me al helemaal nooit meer, wacht nu al bijna 4 weken op mn streetfighter... naja wel voor 25 euro, maar dan nog.


    Iemand btw al over rank 30 heen?
     
  15. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Response (UK Technical Support) 03/24/2009 11:20
    Hello Kristian,

    Unfortunately we cannot manually unlock the achievement but we are aware of some issue and they are being looked into. Please bear with us while we wait for some more information.

    Regards,
    Ubisoft Technical Support.
     
  16. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Okay ik heb het gehad met dit tiefus spel. Ik vind het nog enigzins acceptable dat het onmogelijk is een volle match met dezelfde mensen te spelen omdat er altijd wel iemand uit wordt gelagged , deslaniettemin was ik inmiddels level 37 tot ik vanochten de xbox aan wil zetten en wordt begroet door "Your Save File has been damaged and will be Deleted" . Daar ga je van level 37 in een keer naar level 0. Ik moest een nieuwe call sign aanmaken wat ik maar gedaan heb. Nou daarna geprobeerd men cache te clearen. Niets hielp. Heeft iemand suggesties hoe je toch mogelijk in zo'n geval je acount kan terug krijgen of is het gewoon een gelopen race?
     
  17. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Kan je volgensmij niks aan doen, gebeurt veel mensen. Echt hele slechte zaak.. Hoop niet dat Ubisoft deze kant op gaat. Succes! Level 37 heb je heel wat tijd erin zitten.
     
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb de game gistermiddag gekocht en heb hem zojuist uitgespeeld. Wat een kort spel zeg!!! Heb er amper 6 uurtjes over gedaan.......Wat is de AI van je team slecht zeg. Bij het ''attack'' en ''defence'' commando doen ze echt helemaal niets. Heb ook enkele achievements niet gekregen die ik wel had moeten hebben. Veel en veel te kort spel.
     
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Jup, erg kort en erg veel bugs en idd de AI stelt niks voor, erg irritant.

    Maar wees nog maar blij dat je de save file corrupt bug nog niet tegen bent gekomen 8) Echt heel erg slecht van ubi dat ze dit spel zo uitgegeven hebben. Niet vaker een spel gehad met zoveel bugs.
     
  20. MARK-X

    MARK-X Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je, als je de game op hard of elite wilt uitspelen voor de achievement, gewoon single mission uitkiezen in Campaign?

    Ik heb 'm al uitgespeeld, maar je kunt nu niet de campaigne doen? Je moet missie voor missie doorspelen?
     

Deel Deze Pagina