Zo te zien niet al te best, het is dus wel een generic shooter van de bovenste plank geworden, met wat slapstick tussendoor. Die trailer waar ze de draak steken met die anime-esque RPG boss was toch wel erg vet gedaan moet ik zeggen.
Ik denk dat ie voor een budgetprijsje heel goed te doen zal zijn. Qua gameplay niet al te origineel, maar de humor maakt veel goed.
Ik snap hoe ze aan een 5.8 komen. Het is gewoon een 6.5. Idd voor een budgetprijsje lijkt het me tof.
O, die game was al uit... lekker boeiend ook. Kan mij echt niet minder interesseren. Misschien dat Mirik hem nog ergens heeft rondslingeren.
Tss...dat is niet goed he. Ik zou de verantwoordelijke redacteur snel ontslaan. Het niet kennen van releasedates is een smet op de XBW redactie. edit: Fii, flikker jij eens snel een eind op!
Deze game was helaas niet zo goed geworden als gehoopt. Nu proberen ze het opnieuw via XBLA. Spoiler Ik spot iig al Mirror's Edge en Shadow Complex.
Net de game gekocht, vind het een best lachen game! heerlijk gewoon ff om te spelen zonder al te veel na te denken