Welke Tennis game is echt goed??

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiXX, 13 mrt 2003.

1. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vroeg me af wat nu een echte goede tennisgame is. Ik heb er laatst een op de DC gespeeld maar weet de naam niet daarvan is er ook zo een op de xbox te vinden??

2. Heugemer Bikkel

Heugemer Bikkel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het niet weten, maar ik weet dat SEGA TENNIS op de PS2 master was!

3. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hij vraagt voor de xbox, als je het dan toch niet weet, dan kan je niet helpen, dan hoef je ook helemaal niet te reageren

zelf vind ik tennis masters 2003 erg saai

4. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn in totaal 3 tennisgames op de xbox. Ze heten Slam Tennis, Pro tennis WTA tour en Tennis Master Series 2003. Ik heb gehoord dat Pro tennis WTA tour het slechtste tennisspel is en Tennis Master Series 2003 het beste tennisspel. Ik heb Slam Tennis gezien bij de FRS voor 30 euro en Tennis Master series voor 70 euro. WTA TOUR heb ik nog nooit in de winkels gezien.

En ja, er was zon Tennisspel voor de DC te krijgen, die heette virtua Tennis ofzo.

5. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Kwam er geen tennis spel met live ondersteuning?? zoja welke is dit??

6. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Virtua Tennis is die game op de DC die je bedoelt. Die wordt algemeen beschouwd als de beste tennisgame op alle systemen.
    De tennisgames op de Xbox nu zijn allemaal nogal matig, ik zou wachten op Top Spin, dat wordt de tennisgame van Microsoft, met Live! support.

7. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel kregen de tennisgames WTA tour en Slam Tennis in het Xbox Magazine (nederlands)? Ik heb dat nummer waar die review in staat namelijk gemist!

8. Stanson

Stanson Tech Engineer

Leuk Bevonden:
    0
    WTA Tour Tennis Pro Evolution, ik zou het niet kopen, als je de graphics zie dan schrik je helemaal scheel, maar er staat wel tegenover dat het geluid best redelijk is, ik heb hem van mijn neeffie geleend, na een halfuurtje spelen heb ik het al gezien. Was benieuwd of Venus Williams erop staat... de nieuwste xbox tennis titel en niet eens Venus...

9. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was Virtua Tennis 1 of 2 op DreamCast en deel 2 is ook op de Ps2 uit. Dit zijn de beste tennisgames op gans de planeet. Zo goed dat ze zelfs geen concurrentie kennen. Spijtig genoeg (nog) niet op Xbox.

10. ikah

ikah Guest

Top Spin! maar die is nog niet uit

11. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Geen concurrentie? Wat dacht je van Mario Tennis 64?
    Weliswaar niet realistisch aangepakt zoals Virtua Tennis dat doet (zowel grafisch als het benaderen van het echte spelletje) maar het control system van het N64 spel is veel diepgaander en maakt het daarom veel leuker op lange termijn. Ikzelf heb ze allebei, en juist omdat VT ook een arcadehal-verleden heeft, is het qua besturing supersimpel (2 knoppen maar) en alleen leuk voor korte gamesessies. Daarom prefereer ik Mario Tennis.

De betere tennisspellen zijn:
    Mario Tennis 64
    Mario Tennis voor GBC
    Super Tennis voor SNES
    Virtua Tennis 1 + 2 voor DC en idd PS2 (alleen deel 2)

En helaas op de Xbox (en GC) alleen maar baggerspellen..:mad:

12. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Maar idd is een van Microsoft Game Studios bezig met een heel realistische tennisgame (Top Spin), en geloof ook Live-enabled :)

13. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil Virtua Tennis op de Xbox! :mad: En Mario Tennis kloon zou ook koel zijn 8) Echt de beste tennisgames ever. MT voor de fun, VT voor 't realisme. Beide roeleren hard :cool:

14. ikah

ikah Guest

Ik wacht op Top Spin en hij heeft een live optie kopen dus!

15. McLaren

McLaren Kimi rulez 2003

Leuk Bevonden:
    0
    Top spin wordt top, maar ik vin tms niet slecht hoor, leuke game voor ff te tennissen, maar als je nog wat geduld hebt koop dan top spin, dat ga ik trouwens ook doen

16. Gameslave

Gameslave Guest

als je toch ff tussendoor voor eventjes wil tennissen, pak dan tony hawk 4:p sommige goede sportgames missen we gewoon ja, tennis is er nog niet echt op de xbox, maar ook andere spellen hebben dat.

17. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed idee zeg! Hoef ik geen tennisgame te kopen!

Deel Deze Pagina