1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Resident Evil 5 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ik had chapter 6-1 via coop gehaald, maar kreeg geen achievement? :x
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik speel nooit zo vaak co-op. Alleen Gears of War 1 en 2 uitgespeeld in co-op. Maar dit spel vind ik wel leuker in co-op, je kunt elkaar goed helpen. Wapens en ammo uitwisselen, elkaar health geven. En natuurlijk bij Help kun je elkaar helpen door de "zombies" van je partner af te beuken. En zo heb je ook geen last van de AI van Sheva.

    We zitten overigens pas bij 2-2. Maar kan je ook stoppen tijdens zo'n chapter? Dus dat je een half uur bezig bent met 2-2 en dat je dan kunt stoppen, zonder weer helemaal opnieuw te moeten beginnen bij 2-2 bij je volgende speelsessie.
     
  3. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je niet vanaf het begin mee hebt gespeeld krijg je geen achievement, Dat ken het zijn


    Ja dat kan als je verder gaat waar je gestopt bent. laatst gehaalde checkpoint word gesaved.
     
  4. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    En als ik in me eentje de checkpoints die ik gemist heb speel krijg ik dan de achievement? Of moet ik het hele level overnieuw?
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2009
  5. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben er bijna zeker van dat je het dan helemaal moet spelen.
     
  6. Shiskebab

    Shiskebab Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand 'm trouwens al binnen van GCShop? Volgens een mailtje hebben ze 'm dinsdag verstuurd maar ik heb nog steeds niks binnen :mad:.
     
  7. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Nog steeds niet binnen? Ik heb hem 2 dagen geleden binnen gekregen en dat was uit Engeland (voor 37 euro ;) Je mag toch voor een Nederlandse winkel als gcshop toch wel verwachten dat ze sneller zijn dan een Engelse winkel.

    Ben nu bij chapter 3....wat een top spel! Zo mooi en zo'n sfeer _O_
     
  8. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    GCshop is ook echt kut. Ik had bijv. Mirror's Edge in december besteld. Kreeg hem pas eind februari binnen. En zo ging het met meerdere games.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja je moet hem helemaal spelen. Als de speler al een checkpoint heeft gehad krijg je geen achievement.
     
  10. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de mijna gecancelled, maandag gezegd dat ik het niet meer hoefde. Kreeg ik dinsdag mailtje dat ze hem wel hadden en die dag nog zouden versturen zodat ik het woensdag zou hebben. Geloofde er niks van kreeg meteen gevoel of ik aan het lijntje werd gehouden. Heb het gewoon gecanccelled en dinsdag bij de lokale mm gehaald.
    Gezien de reacties hier was het een juiste keus geweest.
    Heb nu paar dagen met plezier kunnen spelen:)
     
  11. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    offtopic : dat gcshop zo achteruit is gegaan , voorheen leverde ze wel altijd netjes en optijd namelijk.

    Ontopic ! blijft een vette game ! ik ben nu bij 4-1 en heb het meeste gedeelte in coop gespeeld , dat blijft toch het vetste !
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    4-1 en 4-2 vond ik persoonlijk de minste maps.
     
  13. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Alsof ik Indiana Jones aan het spelen was.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja onder het motto er moeten ook puzzels in.....dan maar die hele simpele :mad:
     
  15. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Die vond ik zelf ook het minst leuk. Had er een beetje een Tomb Raider gevoel bij. :{
     
  16. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    puzzels(voor zover die er waren) waren idd niet echt rocket science. Maar het spel zelf is toch erg gaaf, lijkt soms alsof ik een film aan het kijken ben
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2009
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    4-1 hebben we net gehaald, inderdaad niet super door die slappe "puzzel" die erin zit.
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hehe zei gister precies het zelfde ^^ Anyways gister op prof uitgespeeld. Dat was zeker nog een uitdaging. Prof zonder infammo is helemaal moeilijk.
     
  19. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Is het mogelijk om je inventory groter te maken (net als in deel 4)? Ik heb nu zoveel zooi bij me, dat ik soms geen items meer kan oppakken.
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nope.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina