1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Team Reflex

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Xorta, 18 mrt 2009.

  1. Mortus3

    Mortus3 Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, kan ik jullie clan joinen???
    en spelen jullie nog steeds cod 4 of is die tijd helemaal weg??

    groeten, Mark
     
  2. GomoRra

    GomoRra Guest

    Dan geef ik je toch wel ongelijk. Door tegen een goede clan te spelen kan je hun posities bekijken, ook kan je veel leren van hun tactieken..

    Als je elke keer tegen een medium niveau speeld leer je niks. Hun posities zijn vaak bagger, dus maak je eigenlijk verkeerde tactics om het op te kunnen nemen tegen de betere ofnie?
     
  3. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Reflex Sossa reporting :cool:

    Halo1 lan zeg yeey
     
  4. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat dacht ik ook dus.

    En daarom vroeg ik het ook ff, als ik de h3 sectie zie is die stamp vol (helaas heb ik geen competitieve ervaring in andere games op de console). Maar ik denk dat ik wel een goede toevoeging zal zijn :b:mad:EGO).

    Lars, heb je al een tag?
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2009
  5. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegen je eigen niveau spelen betekend dat individueel iedereen even goed is, en dat het puur van teamwork gaat afhangen als je wilt winnen. Als je tegen betere individuele spelers moet spelen kun je zoveel proberen te teamworken als je wilt, maar als jij een constante stroom van headshots van shinato krijgt kom je niet ver 8). Het is maar een simpel voorbeeldje, er komt zoveel meer bij kijken. Dat LLL posities/tactics heeft waar van te leren valt is waar, maar er zijn genoeg mogelijkheden om positities te kunnen bestuderen van teams beter dan ons: Theater films kijken, MLG matchmaking doen op hoog niveau (soms spelen we tegen MLG Pro's, oftwel top 16 van de wereld die verdienen aan Halo3 ), MLG Game Room (de Halo-Youtube zegmaar :p), forums, etc.

    Edit: GameBattles.com is trouwens een mooi platform om tegen goede en slechte teams te spelen. Bij beide soorten tegenstanders kun je verschillende aspecten van competitief Halo 3 prima oefenen.
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2009
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Aight ik heb een tag, alleen geen xbox \o/ Ik moet er snel weer even eentje halen _0/
     
  7. Cover

    Cover Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Reflex Yeah!\o/:b:\o/:b:\o/:b::thumbs:
     
  8. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Lang geleden dat ik heb gepost op XBW.
    Het ziet er erg professioneel uit.
    Ik durf het bijna niet te vragen, maar moet je ervaring hebben met H3 om te joinen?
     
  9. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vroeg ik me ook af, en welke rank moet je zijn en wat zijn de eisen van H3?:cool:
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Denk t niet want Cover mag ook meedoen :D
     
  11. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx! Ik probeer ook zo professioneel mogelijk Team Reflex te managen en dus ook te presenteren :).

    In het Join Team Reflex topic op onze website staat:
    ... Of course we also care about skills, but that's not as important as your behavior. It's okey if you're not as good as most of the Team Reflex members, but we do expect you know the basics and advanced aspects of the game, know how to play the game competitively and that you already have a fair amount of experience. ...

    Oftewel: ja, je hebt een behoorlijke dosis ervaring nodig.

    Ik zal eerlijk zijn: dat je vraagt welke rank je moet zijn zegt mij eigenlijk al best veel over wat voor een H3 speler je bent. Het is nou eenmaal zo dat een goede H3 speler zijn tijd van 'om ranks geven' vaak allang heeft gepasseerd :). Ik wil niet gelijk zeggen dat je een rank hoer bent ofzo :+, maar dat je vermoeden dat TR eisen heeft in de vorm van H3 ranks, zegt mij dat je nog niet thuis bent in het wereldje van de betere H3 spelers zegmaar. In ieder geval: wij hebben geen concrete eisen per game.

    Trouwens, we hebben erg veel H3 members, wat de kans dat iemand TR-H3 kan joinen al een stuk kleiner maakt. Op andere games die TR speelt is de drempel momenteel eigenlijk iets lager.

    @ Cryton en PowerLines, research doen naar Team Reflex op onze website (bijv. het Join Team Reflex topic doornemen) zou geen kwaad kunnen als jullie echt interesse hebben/hadden om te joinen. Dat jullie dit niet hebben gedaan blijkt uit de vragen die jullie stellen, en ook dat zegt iets ;).

    Kortom, en gelijk een tip voor andere gamers die misschien willen joinen: kom eerst zo veel mogelijk te weten over de clan die je graag zou willen joinen, doe research, ga na of je wel welkom bent, en ga dan eventueel je stap naar de voorgrond maken. Mensen die zo handelen zie ik ERG graag :thumbs:.

    Iemand als Airwave (LeGeNdaRisCh) heeft het wat makkelijker aangezien hij bijna iedereen uit TR-H3 al een tijd kent, dus vraag je niet af waarom ik op zijn request om TR te joinen wat soepeler reageerde dan dat ik nu bij jullie doe ;).

    Cover = beest geworden 8).
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2009
  12. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok thnx:thumbs:
     
  13. JapyJapo

    JapyJapo Guest

    Reflex! \o/
     
  14. Cover

    Cover Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    lol lol lol, dankje Delphiki:thumbs:


    Met Xorta als leermeester is het onmogelijk om noob te blijven:)
     
  15. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er allemaal leuk uit. Vooral het social-aspect spreekt me erg aan, niet dat iedereen boos wordt wanneer je een foutje maakt. Beetje zoals WD altijd was, maar we zijn nu nog al inactief.

    Mag ik een keer meespelen, wanneer ik je toevoeg?
     
  16. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik ben pro.
     
  17. GomoRra

    GomoRra Guest

    Ik herken dit idd wel uit eigen ervaring. Maar ze zullen op ten duur wel wat problemen tegenkomen. Ik kan ze nu wel gaan verklappen alleen dan leren ze niet van hun fouten..

    xX
     
  18. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je ze niet verklapt, kunnen ze ook niet voorkomen worden. Beter voorkomen dan genezen. ;)
     
  19. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    In geen enkele clan gaat alles probleemloos, je werkt met mensen. Vooral niet met iets 'experimenteels' als dit. Er zijn al genoeg problemen voorgekomen die netjes zijn opgelost. Momenteel is er zelfs een intern probleem, wat onenigheid over hoe we verder gaan met iets. Gelukkig gedraagd iedereen zich volwassen en ligt de oplossing al bijna klaar. Wat wel een fatale factor kan zijn is de betrokkenheid van jong volk bij een probleem, dat is iets wat al is voorgekomen in TR, en heb daar van geleerd :+.

    @ Orange, ja hoor, add gerust wat wat TR members. Ik zou wel er een bericht bij doen met waarom je diegene add. Niet iedereen is open naar onbekende mensen, maar proberen kan altijd :). Over welk spel heb je het trouwens?
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2009
  20. GomoRra

    GomoRra Guest

    Ik weet niet wat TR is maar goed :p

    Als je advies ofzo nodig heb wil ik best helpen. Ook heb ik nog wel wat materiaal liggen zoals een uitgebreide sponsorbrief.
     

Deel Deze Pagina