Ik heb eindelijk een Xbox en het is het beste wat me ooit is overkomen en weet iemand nog meer leuke geheimen voor de xbox ??
Er zijn al een aantal mensen live en er is ook wat geupdate. Zijn er nu ook wat leuke dingetje tevoorschijn gekomen. Iets wat we nog niet weten.???
Heb wel iets over spellen, als iemand een Spiderman heeft, stop dit spel is in je dvd-speler van je computer... Hij installeert nieuwe software en je krijgt een Spiderman soort-van-internet te zien, hier kan je foto's filmpjes en nog meer dingen bekijken... Ook het venster krijgt een nieuw uiterlijk, best cool om te zien. Al heb ik zelf spiderman niet, heb 't bij een vriend van me gezien
bedoel je toevallig dze thread? http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=16524&highlight=easter eggs xbox
ff iets wisten jullie al dat je met de xbox als je een dvd film aan het kijken bent dat je dan iets van 10x kan inzoomen ik vond het wel gaaf mischien wisten jullie het al maar ja zeggen kan geen kwaad.
jah, dat is wel lachen..mijn ouders vonden het wat minder..ik zoomde in op het gras terwijl twee gatsen een vette rel hadden ofzo dat vonden ze belangrijker
Dat van spiderman is wel heel erg raar. Een xboxspel dat iets op je pc zet???? Ik zie het verband niet helemaal.
Dat zou best kunnen, dat heb je ook wel eens met dvd-films, als je hem op de computer instaleert kan je op een speciale site inloggen waar je bonusdingen kan bekijken of zo. Ik heb alleen geen dvd-speler in mijn computer, dus kan het niet proberen.
heb je ook een trucje ofzo dat je ook divxjes kan kijken btw kun je dvd rips van bijv. kazaa kijken op je xbox