1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

  1. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer voor jou ben ik weer terug :cool:.
    Ik wil nog even de mods bedanken voor het feit dat ze wilden luisteren en me zelfs een kans gaven om m'n onschuld te bewijzen. Kudo's voor de crew dus :).
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het is rustig zonder Alizor, daarmee bedoel ik dat ik de spam berichten gemist heb.

    Welkom terug. Hulde to the Crew of XBW :)
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    :'-(

    Kunnen jullie het topic geen nieuwe kans geven?
    Ik was de laatste tijd minder actief in het topic maar heb gehoord dat hij dankzij Emma gesloten is?

    Jammer, eerst was het een erg leuk topic, toen werd het een wedstrijdje van wie er de meeste posts had en kwamen er steeds meer mensen bij, zelfs moderators.

    Maak gewoon een nieuw nutteloos topic en zet er een paar regels aan vast (post langer dan 2 woorden, niet dubbelposten...)

    Want nu ben ik af en toe verdwaald opzoek naar een plek waar ik me belevenissen moet delen..
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ben er al mee bezig Viktor. Houd je koest :) Zodra ik meer weet van de mods hoor je meer.
     
  5. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb jou nog nooit gezien in het nutteloze topic, maar goed:+
     
  6. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Lang leve de XBW chat! :)
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    LOL! Ik heb Deel 14 of 15 geopend.

    Wat ben je ook een Fratelli ;)
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    XBW Chat is niet hetzelfde als het nutteloze topic.
    Bij de XBW chat kan je bijv. geen plaatjes/filmpjes of andere nutteloze tabelletjes posten ;)
     
  9. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Hallo

    Even een opmerking betreft mijn topic die recent in de bazaar gesloten is.
    zie http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=127112

    Ik had dus een hdmi kabel te koop staat. Echter mag dit dus niet omdat het algemene artikelen zijn en niet console specifiek.

    Op zich snap ik die regel wel. Alleen vind ik dit niet van toepassing op een hdmi kabel. Voor de ps3 heb je namelijk deze kabel nodig om te gamen en is dus console specifiek.

    Betekent dit dat ik dan ook geen officiële xbox component kabel mag verkopen bijvoorbeeld?

    Of mag je sowiezo helemaal geen kabels verkopen?
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Jawel want een officiële xbox component kabel is wél console specifiek :)
    HDMI kabels zijn dit niet, want die kan je op een PS3, 360, PC, DVD Speler, Blu-Ray speler etc. gebruiken.
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Er zijn altijd al randgevallen geweest waarvoor het moeilijk te oordelen is of het nog gaming gerelateerd is of niet. Het was in ieder geval al geopperd in het modhok, dus het wordt besproken. :)
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    stuur ik nog wel netjes een pm ;)

    maar goed zoals Matrix aangeeft wordt het besproken. Probleem is dat je dan moet gaan afvragen waar je de grens trekt. Want ik kan mijn computerbeeldscherm ook voor de 360 gebruiken en mijn oplaadbare batterijen voor de controller en dan natuurlijk de oplader niet vergeten. dvd-kastje om de spellen in op te bergen en ga zo maar door.

    Mijn voorkeur heeft het iig niet :)
     
  13. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ok dus dan zou een officiële hdmi kabel wel mogen. Dat is dan wel vreemd. Maar goed regels zijn regels en daar hou ik me dan maar aan. Ik had me vraag alleen hier gepost omdat ik het allemaal niet duidelijk vond. Dus no hard feelings tov kevf hoor.
    Ik hoor het wel wanneer er wat meer duidelijkheid is betreft deze zaak. :)
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2009
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja ik denk het wel, aangezien die bijv. Xbox360 specifiek is. Daarbij zit bij de Xbox360 HDMI kabel ook nog een Audio Dongle voor surround sound, die ook alleen maar voor de Xbox360 gebruikt kan worden.
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Het ziet ernaar uit dat de meeste mods voor het toestaan van hdmi kabels zijn. :)
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik zat nog even terug te lezen over het Nutteloze topic hier. Ik weet niet precies wat er gebeurt is waardoor het gesloten is omdat ik even 2 weken op vakantie was (:+) maar ik vind het wel jammer dat het dicht is, want het was wel een gezellig topic. Het enige topic waar je een beetje kon socializen.

    Ik had ook al een PM gestuurd naar Graveheart, omdat ik zag dat hij een opmerking over het nutteloze maakte ergens in de GM. Maar is mijn mening dus:

    Ik denk dat het nutteloze topic het een stuk beter zou doen als er geen nieuwe delen meer worden aangemaakt. Ik denk dat daar de echte spem door verholpen wordt. Iedereen probeert namelijk denk ik bovenaan in die Hall of Fame van het nieuwe deel. En zonder nieuwe delen ben je ook weer van ál die nutteloze topics tussendoor af. Dus dat lijkt me best overweegbaar (is dat een woord?).

    En btw: Misschien moet het, als het weer een nieuwe kans zou krijgen, een andere naam krijgen dan het 'nutteloze' topic. Dan klinkt het misschien wat minder... uhh... nutteloos :+ Bijvoorbeeld: Het gezellige topic oid :p
     
  17. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    De kans is vrij klein, aangezien er al zeker 4 mensen voor je het geprobeerd hebben:):
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Oh dat wist ik niet.
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Elke keer van die '1 woorden' posts.. Nee, ga dan maar gewoon naar de Green HJ Pub.
     
  20. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Waarom is mijn post verwijderd?
     

Deel Deze Pagina