he ik heb al een hele tijd tony en de laatste tijd ben ik steeds dichter bij het einde gekomen. zo heb ik 189 propoints (nog maar ééntje jippie) en 97,400 total money. nou is die extra skater (iets van Hot Chick ofzo) pas beschikbaar bij een total money van 100,000. het gekke is: ik hoef nog maar één biljetje in shipyard (= 100) en nog maar één progoal in alcatraz (=500) samen dus maar 98,000 total money. hoe krijg je die andere 2000? komt er een soort bonus als je alle goals hebt uitgespeeld of moet je bijv. alle gaps halen in de levels en je daar extra geld voor krijgt? overigens heb ik ook alle minigames uitgespeeld, behalve die zeehondjes redden in sf: dat lukt me echt niet. weet iemand dit?
die zeehondjes moet je ook doen, dus je moet alle mini games en OOK alle gaps daar krijg je idd ook geld voor dan kom je uiteindelijk op 100.000, succes
heb je ookal bij de giraffe kooi (zoo) daar naarbinnen gegaan en dan dodge ball met die apen die stront gooien? Daar kan je ook nog wat geld halen...er is volgens mij ook een code om de hot chick te halen...weet nit uit mijn hoofd!
nee er zit een maximum dat je eruit kan halen(niet zo veel) dus dat kan niet en die zeehondje's,grind eerst op de gereedschapkisten bij de vissers dan lopen de visser daarnaartoe om die recht te zetten en ondertussen grind je over de vis die ze er lieten liggen(op de plek waar ze stonden te vissen) doe dit bij elke visser en job's done
je moet gewoon echt supersnel drukken probeer het anders is een keer met zijn tweeën, of soms even op start drukken om even uit te rusten
ja echt een kutminigame, slaat gewoon nergens op. wel een keer bijna gehaald, sprintte helemaal weg van die haai maar opeens kwam die razendsnel terug (was denk moe geworden )
kijk eens op www.planettonyhawk.com voor tips over alle tony hawk's!! Daar staat elk level, elke missie uitgelegd echt super handig als je er niet uit komt!!
nou je ken beter op ign.com kijken, daar hebben ze betere walkthroughs. planettonyhawk is nogal kort en op ign hebben ze ook een gaplist.