1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Waar, in het flashtopic? Want dat waren toch alleen maar offtopic posts.
     
  2. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik reageerde enkel op iemand die zei dat ie ervaring had. :p
     
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja ongeveer.. Maar vind je de verwijdering van die post een reden om er hier weer over te "klagen"?
     
  4. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Nee, ik wilde alleen de reden weten.
     
  5. Tjeaz

    Tjeaz Guest

  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Waarschijnlijk gewoon verkeerd gelezen, mede door de eerste zin. Mods zijn ook maar mensen ;)
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hoho, rustig, mods kunnen ook fouten maken, hoor! :) Ik lees zo vaak over dingen heen.

    Edit:
    Wat Cookie zegt.
     
  8. Tjeaz

    Tjeaz Guest

    Ik ben toch rustig :p ? Jullie moeten alleen wel scherp blijven, dus vandaar dat ik het even aanstip :)

    Keep up the good work! :)
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je met teveel dingen bezig bent , maak je soms een foutje.
    Ben gelukkig geen robot.
     
  10. coolgreentea

    coolgreentea Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Om een aanvulling te geven op Pejannl's reactie: ik weet zeker dat ik zo'n topic eerder heb gezien, weet alleen niet meer waar (Soapbox o.i.d.), maar als je de zoekfunctie gebruikt, moet ie vast wel te vinden zijn (sorry, maar mijn ogen vallen op dit late tijdstip zowat dicht, anders had ik het voor je gedaan ).Ik ben trouwens van mening dat het centrale credit card topic voornamelijk bedoeld moet blijven voor algemene informatie over het aanbod van (voor Live geschikte) credit cards en het aanvragen ervan. Als je dergelijke discussies in die thread gaat toelaten, vrees ik voor de gebruikelijke reacties als: "echt lame van M$ dat die klote-cc verplicht is" e.d.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Laatste reactie van Pejannl in dit topic is van 2004
    http://forum.xboxworld.nl/search.php?searchid=1295838

    Ik vrees dat je iets te laat bent. :+

    edit:
    Heel veel te laat.
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Goed, 2 weken gebanned geweest.

    Heb daarover niet echt veel te zeggen BEHALVE ;

    In mijn ban-reden stond dat ik respectloos gedrag vertoonde wat verder ook prima is. Ik ga mijn acties tegen iebiedie niet goed praten want ben zelf fout geweest. Heb van The Matrix een PM gekregen dat ik meer respect moest tonen tegen iemand die mij gaat bedreigen, in elkaar wil slaan en dan ook nog is met meerdere accounts mij lastig gaat vallen. Hoe kan ik dan respect tonen?

    Een reactie op de PM van The Matrix ( overigens door Matrix zelf ) stond dat ik ook dankzij het gedoe met Emma een OW heb gekregen. Waarom gaat dit ineens weer meetellen in een ban dat COMPLEET los staat van iebiedie? Emma en iebiedie zijn 2 totaal andere personen?

    Na wat mensen op mijn Gamertag gevraagd te hebben om uitleg kreeg ik, en daar ben ik blij om, alleen reactie van Arjan. Hier heb ik naderhand ook niks meer over gehoord.

    Maargoed, ik heb mijn straf uitgezeten maar dit moest ik even kwijt. Ik vind het nog steeds belachelijk dat ik een 2 week-ban aan m'n broek krijg omdat iemand via de PM mij begint uit te dagen, dreigt langs te komen etc. etc. Leukste van allemaal, dan moet ik maar respect tonen? Beetje dwars ... Maargoed, ik ben weer terug. Dacht dat dit het topic was voor zulk soort acties?
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Op het moment dat iemand 'op scherp' staat wordt er ook naar eerder gedrag gekeken om te beslissen of het een ow/ban/waarschuwing etc wordt. Niks vreemds aan lijkt mij.

    Je mag je ban belachelijk vinden daar kunnen en hoeven wij niks aan te veranderen. Het kan echter wel altijd uit om problemen met andere members die uit de hand lopen via de mods en admins te spelen en niet aggressief te gaan posten/boze pm's terug te gaan sturen.

    Maar welkom terug ;)
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Nee, daar gaat het niet om.

    Hoe kan ik nou respect tonen tegenover iemand die mij met de "dood" bedreigt? Moet ik dan maar ja-en-amen zeggen op alles wat hij me stuurt? Ik heb geloof ik 15x een WARNING gestuurd naar Admins / Mods en hier gebeurde vrij weinig mee. Op het moment dat het uit de hand liep kon ik amper een reden geven of ik was al gebanned ;)

    Vervolgens gaat degene die mij een PM stuurt nog vrolijk verder ( een HALVE DAG ) met posten onder andere accounts.

    Gaat mij erom dat het gedoe met Emma er ook bij betrokken word en dat terwijl Emma vrij weinig met deze situatie te maken had. Voor dat gezeik met haar kreeg ik een OW.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik ben geen moderator en heb ook niets met hen te maken, maar om er even iets van Kevf bij te halen, hij heeft namelijk al uitgelegd wat Emma hier mee te maken heeft:

     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hij werd inderdaad 5 uur later pas (?) gebanned. Dit kwam omdat het een vrij groot bos was met veel bomen. Soms duurt het dan even om wat dingen te bespreken en actie te ondernemen. Snap daarom ook niet dat dit zo'n belangrijk onderdeel vormt van jouw betoog.

    Na elke report die wij kregen van die thread volgde er ook direct weer "bashposts" van jouw kant. Als je voor alles en nog wat uitgemaakt wordt dan is het misschien handig om het erbij te laten en niet continu de meerdere te willen zijn. Elke keer werd er gesproken over "de laatste keer" maar het bleef maar doorgaan.

    Daarnaast had je, na dat hele Emma gebeuren, al aangegeven dat je niet terugdeinst voor mods en dat je je er weinig van aantrekt. Misschien moet je dat wel eens doen en dan gebeuren dit soort dingen ook niet meer.

    Er wordt ons wel eens verweten dat we met 2 maten meten en als we dat niet doen dan is het weer niet goed...
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Nee klopt, ik vond het gewoon raar ;) Voor de rest alleen jammer dat als 1 iemand begint met zeiken via de PM's en ik dit meld ik dan ook de gebeten hond moet zijn.

    Shit happens. Maargoed, ga nu weer verder spammen!

    En Cookie, wie is die vrouw in je avatar?
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Niet alleen pm's, maar ook in de thread.

    Dat is Adriana Lima.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Dit is niet om te klagen, maar kon niks anders vinden

    Zag dat Pim nu mod is, gratz! :thumbs: Of ben ik nou gek aan het doen en was hij dat al een tijdje 8)
     
  20. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Wait. What?
     

Deel Deze Pagina