1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Team Reflex

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Xorta, 18 mrt 2009.

  1. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn excuses voor de domme vraag.
    Misschien is het maar beter zo. Veel succes met je clan en een mooie site trouwens ( ik had 'm bekeken nadat ik die vraag had gesteld).

    Delano~
     
  2. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is een probleem. :+

    Halo 3 zuig ik in, you guys don't care, maar voor mij natuurlijk wel beetje irri. Voor de 'fun' meespelen lijkt me dan wel weer wat. Fifa 09 en Halo Wars vind ik niet echte clangames, although ik wel eens 2 vs 2 Halo Wars tegen jullie wil doen met mijn WD collega.

    Ik mis games als Call of Duty, toch wel erg populaire games?
     
  3. GomoRra

    GomoRra Guest

    Joh vertel mij wat :p

    Hoe zit dat Team Reflex?

    Maar aan de andere kant hebben ze al t**ves veel members om het zo maar te zeggen :p dus dan snap ik het wel!
     
  4. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    TR = Team Reflex afgekort :)

    Er bestaan geen domme vragen :D.
    Thnx nog :).

    Om iets precieser te zijn over dat probleem waarbij jonge gasten betrokken waren, wat fout is gelopen en waar ik van heb geleerd: die jonge gasten zijn dus CoD spelers :p. We hebben in het verleden al 2 CoD teams gehad. Met beide teams liep het niet lekker, werden stop gezet, ik besloten om CoD voor TR voorlopig met rust te laten tot na de launch van Reflex GT. Had ook te maken met dat CoD:WaW niet echt succesvol competitief spel is en redelijk wat spelers terug gingen naar CoD4.

    @ GomoRra, het aantal members is niet iets wat bepaald of een game een TR game wordt of niet :). Maar ik ben trouwens wel nieuwsgierig naar dat advies wat je hebt klaarliggen, en ook die sponsorbrief kan van pas komen, ik PM je :).
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2009
  5. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Xorta, ik heb je een PM gestuurd;)
     
  6. Try I Spawn

    Try I Spawn Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ruik discussie!
    In dat geval ben ik van de partij.}:]
     
  7. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Is dat niet erg zinloos?
    Het is best kinderachtig om met andere man's discussie te bemoeien.
    Mensen gaan je echt niet fantastisch vinden als je mee gaat doen alleen omdat 't leuk is.
    Zoek een betere hobby als ik zo eerlijk mag zijn.
     
  8. Cover

    Cover Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Spawn zit in Reflex en we zijn er bij het interne probleempje al achter gekomen dat hij graag van discussieren houdt ;):)
     
  9. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    @ Airwave:b:
    Thnx man!
     
  10. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Oh, OK.
    Sorry, ik wist niet dat je in TR zelf zat.
     
  11. Towel

    Towel Guest

    Dan kan ik natuurlijk niet achterblijven!

    Freak, mijn jongen, mijn welgemeende toffe halo peer, mijn noob in mn rugzak, gefeliciteerd met het krijgen van een zoontje/dochtertje!

    Halo 1 lan? Ben ik ook uitgenodigd? Ik heb altijd zin in een B LT B clawie, koprol met salto erachteraan!

    Succes Xorta, het doet me goed om je nog steeds actief te zien in dit wereldje! Team reflex is baas! Vervuil het niet met nieuwe H3 batties. Airwave is wel weer een goede aanvulling, Team reflex heeft wel wat weg van een H3 Baas+gepensioneerd-community. Wellicht strand ik er ook nog een keertje.;)
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Freak waar ben je aan begonnen ;)

    Freak plant die bomb!!! Sorry jongens ff luier verschonen ;)


    Ik mis idd wel CoD games. Denk dat je daarmee wel meer spelers in je clan krijgt.
     
  13. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1

    Freak plant die bomb!!! Sorry jongens ff luier verschonen ;):lol:
     
  14. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Towel: Dankje man. Als er H1 lan komt hoor jij het als eerst ;). En ja, we hebben idd een hoop gepensioneerde H3 spelers :D

    @ GForce: yep, die komen nog, ooit :). We hebben ze dus wel al gehad, niet succesvol mee afgelopen zoals ik eerder meldde in dit topic.
     
  15. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Wat een bekende gezichten op het XBW forum :)
     
  16. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jullie was zou ik met de ARgaming LAN meedoen.
    LANs zijn over het algemeen erg gezellig en laat zien hoe kut live wel niet is. Plus het is een goede ervaring en leert de nederlandse scene beter kennen (jullie zijn wel beetje outsiders zeg maar). En met GB kun je toch niks mee.
     
  17. Try I Spawn

    Try I Spawn Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    We zijn ook van plan te attenden, je ademt de sfeer van reflex al!

    Anyways ik wil toch nog even reageren op degenen die zei dat ik me niet in de discussie mocht mengen zonder zelf enig inzicht te hebben in de zaak. Vandaar dat hij het daarna ook weer terug moest nemen. Voor deze keer zal ik het door de vingers zien, de volgende keer heb je een hevige discussie aan je broek!:b:
     
  18. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Oehh beware :cool:
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Gamebattles?
     
  20. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja er gaan idd gasten naar AR, ikzelf misschien ook. LAN in het algemeen: sowieso dat we dat ook vaker gaan doen, maar dat je met GB niks kan is niet waar: het is een goede manier om te oefenen (scrimmen) omdat je ergens voor speelt. Het gene waar je voor speelt: punten, dat is inderdaad uiteindelijk niets waard :).

    En ja, die outsiders zijn we idd in het H3 wereldje. Persoonlijk ben ik er nooit zo van geweest om in het top van NL community'tje actief mee te doen zegmaar :+, maar met Team Reflex veranderd dat. Sowieso nu we die stappen naar de voorgrond meer gaan maken.

    @ GForce: ja.
     

Deel Deze Pagina