1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

AR Gaming LAN 25-26-4-'09

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pine NL, 21 mrt 2009.

  1. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk wat de meeste mensen doen is eerste tournooi misschien verlies leiden, 2e gelijk spelen en 3e pas winst maken.
    Hierdoor heb je al heel snel een grote naam en ben je bekend omdat je eeste 2 tournooien veel geld weggeeft. 3e tournooi komen meer mensen dus prijzen kunnen hetzelfde blijven en je maakt winst.

    Zo zou ik het doen dan, maarja. Is makkelijk praten voor een buitenstander...

    Jammer
     
  2. Cover

    Cover Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet zo goed waarom mensen altijd prijzen willen zien. Ik ben blij dat er mensen de moeite nemen om eindelijk in nederland LAN's te organiseren en wil daar graag iets voor betalen.
     
  3. argaming

    argaming Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt daar in ook wel een punt maar ik heb dus al in het verleden geld bijgelelgd tot nu toe heb ik nog geen 400 euro verdient aan al mijn lans bij elkaar.
    wat ik nu dus wil doen is een egt grote lan neerzetten er is plaats voor 256 spelers.
    maar dit kost ook flink wat geld al dat materiaal komt niet voor niets.
    dus eigenlijk is dit een nieuwe start op deze grote ik verdien hier ook geen cent op datmoet later pas gebeuren.
     
  4. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed initiatief, mensen mogen blij zijn dat er ook maar iets voor hen geregeld wordt. Woon zelf dichtbij eindhoven dus kom miss even kijken.
     
  5. GomoRra

    GomoRra Guest

    Is iemand al lid van Powned?
     
  6. argaming

    argaming Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    ik niet. wat heb ik er aan als ik lid word ? komen alle powned leden dan naar mijn lan ?
     
  7. GomoRra

    GomoRra Guest

    dat zijn er 48.000 ArGaming..

    Hoe staan de inschrijvingen ervoor? Hoeveel teams hebben zich al ingeschreven en voor welke game?
     
  8. argaming

    argaming Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    we hebben vorige week de inschrijvingen geopend en de teller staan vandaag nog op 0. maar dat is wel vaker het geval dat het even duurd voordat men zich inschrijft . wij hebben fifa 09,gears 2,cod4 en halo 3 als toernooi beschikbaar.
     
  9. Towel

    Towel Guest

    Ik zou graag willen weten welke gametypes er voor h3 gespeeld wordt, MLG neem ik aan? Hoe is de prijsverdeling? 1000E voor de 1ste plek lijkt me beetje cru. Wat staat daar allemaal en wat moet je dus meenemen?

    Thnx
     
  10. De ijscoman

    De ijscoman THE DOA GOD

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Had gelezen dat de settings van Halo 3 MLG v5 zijn, aangezien nu de v6 settings er zijn neem ik aan dat dat het gaat worden?

    Zijn monitoren en xboxen en alles geregeld? Want bij andere toernooien moesten mensen nog wel is hun eigen dingen meenemen (niet bij AR gaming)

    En hoe zit het met de kosten totaal, moet je betalen om binnen te komen EN betalen om mee te doen aan een toernooi of is dit gecombineerd?
     
  11. Liquid Cobra

    Liquid Cobra Call it Luck

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm... ik vind de Call Of Duty Regels maar niks.
    Weapon Restrictions:
    No use of P90. (wtf)
    No use of Mounted Machine Guns (MMG) (No problem)
    No use of Attachment: Grenade Launcher (See Grenadier class below) (No problem)
    S&D Only: 2 x MP5 allowed per team (wtf)
    S&D Only: 1 x Sniper allowed per team (wtf)
    S&D Only: 1 x shotgun allowed per team (wtf)
    S&D Only: 1 x Light Machine Gun allowed per team (wtf)

    Weapon Classes:
    All default system link classes.

    Dat gaat hem niet worden voor mij team denk ik.
     
  12. argaming

    argaming Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het word v6 dat komt nog goed.
    alles is geregeld je hoeft aleen je eigen gedraade controler mee te nemen.als je die niet hebt zullen er ook een x aantal te huur zijn.

    20 euro om binnen te komen 20 euro per toernooi dus totaal 40 euro .drinken is inbegrepen in die prijs.
     
  13. argaming

    argaming Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    ook deze regels worden nog geupdate de komende dagen .
    mocht je het ergens niet een zijn mag je me altijd mailen met je bezwaren op de regels. argaming@gmail.com
     
  14. argaming

    argaming Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het al eerder gepost maar je hoeft alleen maar je eigen gedraade controler mee te nemen. en we heben op dit moment gekozen voor winner takes all mocht er veel vraag naar zijn kan het nog wel naar bijvoorbeeld p1 800 p2 200 euro. maar we zijn nog in gesprek met een headset fabrikant voor sponsering als dat lukt krijgen alle winnaars ook een 5.1 headset en dan gaan we het misschien iets aanpassen met het prijzengeld.
     
  15. De ijscoman

    De ijscoman THE DOA GOD

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan mijn vraag over het geld beantwoord worden?:9

    Hoeveel worden de kosten in totaal om binnen te komen en mee te doen met H3?
     
  16. iSteefie

    iSteefie EnVy Our Skills

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    hij heeft daar al antwoord op gegeven... 40 euro in totaal, daar zit drinken bij.
    Jammer dat ik op zondag naar Ajax-AZ ga, anders had ik wel mee gedaan, kom zaterdag sowieso wel even kijken.
    Lol Liquid Cobra, laatst zat je helemaal op te scheppen dat je goed was in Cod4, en dan zeur je nu dat je geen P90 mag gebruiken?! dat vind ik wel opvallend, lijkt me vrij duidelijk waarom P90 gebanned wordt... 2 x mp5 max. is ook goed vind ik, was ook bij XL.
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2009
  17. Liquid Cobra

    Liquid Cobra Call it Luck

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    @argaming,

    Oke Oke, wanneer weet je meer informatie over CoD4 Rules?
     
  18. argaming

    argaming Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    we zijn er op dit moment mee bezig met chris van xl ik hoop dit weekend alle regels up to date te hebben van alle games.
     
  19. Liquid Cobra

    Liquid Cobra Call it Luck

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    @iSteefie, Opscheppen over mij zelf dat ik zo goed ben in CoD4, wtf?
    Ik vind het alleen jammer dat P90 niet gebruikt mag worden.
     
  20. GomoRra

    GomoRra Guest

    Houden zo! P90 is een kut wapen en moet ook niet gebruikt worden op een lan.
    Als dat wel zo zou zijn dan was het niveau echt te laag...
     

Deel Deze Pagina