Hoe kom ik verder?

Discussie in 'Algemeen' gestart door JDH, 7 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast met Splinter Cell.
    Bij dat level met die landmijnen.
    Als je het mijnenveld hebt overgestoken, en alle guards heb gekilld waar moet je dan heen?

:'-( Hoe kom ik verder?

2. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je over het mijnenveld heen bent rechts achter in de hoek van het veld kun je op een container springen en via die container weer verder springen naar een gang linksboven.

3. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    Er is voor dit onderwerp een speciaal forum, met vragen en oplossingen voor alle levels.

Die moet je even zoeken, want daar wordt je sneller wijzer.

Succes overigens met je spel, want ik heb hem gisteren uitgespeeld en kan je vertellen: Hij wordt alleen maar beter !

p.s Hé JDH, als je wilt praat ik je er gewoon doorheen, moet je me even een PM'tje doen. Ook al ben ik aan het "werk", log straks nog een keer in om te kijken of je mijn hulp nodig hebt.

Laatst bewerkt: 7 mrt 2003
  4. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    jah, er zijn aparte topics hiervoor...daarin staat dit waarschijnlijk wle beschreven

5. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    *Closed* -> zijn centrale cheats voor!!!!

-> over de container heb je een andere container in een "hal" op springe zie je vanboven een klein gat via walljump geraak je daar!

Laatst bewerkt: 13 mrt 2003
  6. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Hmm no reaction :confused: tja als deze dan wel open blijft :cool: khem mijn uitleg gegeven (zie hierboven :D)

Pas op daarna wordt het moeilijk stukje spring and verstop :)

7. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    en jij kan editen

JDH, zoek http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?threadid=13360 daar maar je juiste level uit, eerst altijd kijken of er geen centrale threads zijn, als die er niet zouden zijn moet je je threadnaam duidelijk maken en niet 'help ik kom niet verder'

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina