Ik, heb net als velen, mijn kitje nog steeds niet ontvangen. Hoewel ik wel twee dagen achter elkaar thuis ben, is het toch een tegenvaller.
Wat mij opvalt is dat de latere preorders (zelf had ik PRE-213 ) hun kit nog niet ontvangen hebben.
Ik zag op het forum dat iemand uit vught zijn LIVE! wel heeft ontvangen, en aangezien ik maar 5 km van dat dorp afwoon, heeft het dus volgens mij niet met de route te maken van de NPD, maar met de PRE nummers.
Wat het ergste is van deze hele zaak, is dat het imago van xboxworld (terecht of onterecht) een flinke deuk heeft opgelopen. Velen van jullie (waaronder ik) zullen in de toekomst nooit meer iets bestellen op deze site.
Ik ben het volkomen eens met de mensen die zeggen dat xboxworld de schuldige is, zij hebben ons immers beloofd dat we een kit zouden krijgen. Maar het enige middel wat wij hebben is de keuze om nimmer meer iets te bestellen via XBW (of van het gehele internet)
P.S.
Mensen die er over denken om een rechter in te schakelen voor deze kwestie, zouden niet-toerekeningsvatbaar moeten worden verklaard.
Laatst bewerkt: 13 mrt 2003