ik ben met mechassault nu in het land size matters. er word gezegd dat ik enkele mechs verrot moet maken en dan het hoofdkwartier. als ik begin te lopen kom ik uiteindelijk waar ik denk dat ik zijn moet maar dan heb ik ineens drie grote mechs op mn dak. die kan ik niet doden en er zijn ook geen power-ups te vinden, of wel? mijn vraag ga ik de goede kant op en hoe moet ik ze verslaan? ltr
nee. VLUCHT! er is een kleine vluchtgang die naar beneden gaat, dan kom je weer door een basis en daar vind je je atlas in een hangar..volgens mij.
nee...het is in ieder geval niet de kant op waar je vandaan kwam nee sorry, ik verdwaal daar ook altijd..het loopt onder een soort brug van steen naar beneden af..misschien heb je daar wat aan.
ff offtopic vraag; is mechassault 70 euro waard? want ik vind GOEDE mechgames wel grappig opzich. en mechassault is xboxlive anabled dus das nog beter
nou..er komt weinig tactiek bijkijken en het is ook geen simulator. het is gewoon schieten, en dan echt alles aan puin! lees de reviews...ik vond het de 60 Euro wel waard(MediaMarkt )