Hey, Ik heb hulp nodig met het spel mechassault. Ik zit in level Wolfs is Sheep's vast. Je zit dan in een vijandige Mech en dan moet je de basis binnenkomen en iets vernietigen. Als je dat gedaan hebt moet je snel wegvluchten maar dan pak ik veel power up maar ik weet niet waar je dan naar toe moet gaan??? Heeft iemand uitleg??? Oja als deze vraag als een keer geweest is ik heb de zoekfunctie gebruikt maar ik heb het niet gevonden.
achterin eerst de generator slopen, dan niet via de hoofdingang maar via een zij ingang (vanaf de genarator rechts) naar buiten en dan blijven lopen. Onderweg nergens voor stoppen, geen langdurige gevechten aangaan, het is echt vluchten Je moet de generator eerst slopen anders gaat die deur niet open...
nou shit het lukt me steeds maar niet iemand een makkelijke oplossing zodat ik hem ook nog kan halen??? Ik zit er namelijk nu al een week vast maar ik wil eigenlijk wel eff verder.
is geen andere oplossing, blijven proberen, eerst de generator helemaal achterin, dan via de zij ingang wegwezen en blijven rennen, maakt niet uit wat je tegenkomt, niet stoppen, rennen, rennen, rennen, af en toe wat vrachtwagens of gebouwen kapot schieten trappen voor wat leven ofzo, thats all Sterkte
nope, je hebt twee hele dikke (atlassen volgens mij) mechs aan je kont hangen, dus lekker blijve rennen, en de mechs die voor je opduiken gewoon negeren, je loopt wel schade op door hun, maar er ligt onderweg genoeg leven verstopt in vrachtwagens en, gebouwtjes (met zo'n tentdakkie). En niet vergeten aan het einde de ijsbrug compleet kapot te schieten bij voorkeur met de vijandige mechs er bovenop, scheelt een hoop gekloot RENNEN DUS..................
Heb ik weer hoor.... Schiet ik die ijsgrij helemaal kapot en alles wat er kapot te schieten valt... Is de game niet afgelopen.... Wat moet je dan doen?
Dan heb je volgens mij niet alle ijsbrij kapotgeschoten. Dat had ik nl. ook. Ik liep over het ijs naar de overkant, draaide me om en schoot vervolgens het ijs voor me kapot (zodat de vijanden naar beneden donderen). Alleen dan aan de overkant is er nog een stuk overgebleven, dus moet je een stukje terug. Ik hoop dat dat het euvel is geweest voor je want anders zou ik het ook niet weten. Suc6
klopt...je schiet eerst deel een stuk...gasten pleuren omlaag...daarna de andere helft...maar mooi geen einde game....
de ijsbrug bestaat uit 3 delen, middenstuk, stuk vlak voor je voeten en het stuk wat aan de overkant zit
Ergens op je scherm staat een soort kompas. Daarop staat een gele pijl, die in de richting wijst waar je heen moet. Veel suc6
Het is bijna een keer gelukt maar ik vindt het toch nog moeilijk ik hoop dat ik hem eff haal dit weekend kan ik weer verder maar nu ik ook Mortal Kombat DA gekregen heb zal ik er niet super veel tijd voor hebben.
Het is al gelukt... Gewoon doodgaan en de level nog een keer doen op precies dezelfde manier.. Alles doodschieten. En...het spel uitgespeeld.
Denk dat je vaag bent.... Maareuh....daarna in een ruk doorspelen en de rest van de levels ook gehaald... Daarna laatste level gedaan en uitgespeeld.
In het level waar we het nu over hebben moet je juist zoveel mogelijk gevechten vermijden, die 2 dikke atlassen maken anders soep van je
weet ik ut, ze zijn groot, snel, gevaarlijk en hebben veel vuurkracht, nu zou dat an sich wel te overleven zijn ware het niet dat je in dat hele level permanent onder vuur genomen word
ik zit nu in het level waarin ik die mobile suit aanheb. Wat moet ik doen want ik word elke keer neergeknald. Als het de mech niet is zijn het die mobile suits wel