ik heb lopen zoeken hoe ze dit gaan doen maar heb niks gevonden. wordt dit een aparte disc waar je voor moet gaan dokken of wordt het gewoon iets dat je via Live kunt downloaden op je eigen steel battalion ? wie weet hier meer over ?
Zover als ik weet wordt het een extra disc die weinig of niks gaat kosten voor de al veelste veel geld uitgevende Steel Battalion users
maar deze disc kun je dan alleen bemachtigen als je de originele steel battalion hebt ? en hoe geef je dat dan aan
het online variant zal vast een verbeterde versie worden van wat nummer 1 is. Tenminste als de developers oor hebben naar opmerkingen van gamers... meer gevarieerde mechs... meer wapens... meer vernieuwende omgevingen...
een beetje offtopic, maar is Steel Batallion nou echt de 200Euro waard? ik hou van mechgames, altijd al gedaan en ik vin het heel indrukwekkend wat ik ervan heb gezien, maar je kan voor minder geld een gamecube met Metroid Prime en SW: Rogue Leader 2 kopen. (mijn pers. favo's voor GC) En als ie echt online gaat koop ik hem alsnog wel denk ik, wnat dan wordt het pas echt de 200Euro waard, lijkt mij persoonlijk. bedankt.
lees de review zou ik zeggen, en als ie echt on line gaat is ie mss niet meer te koop, er komen er namelijk niet zo veel naar Nederland