[XOne] [Centraal] Eerste Indrukken Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door xentagz, 12 mrt 2003.

  1. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    download 450??????: ik maar 345
    upload 600????????:ik maar 14

    op die site, heb ik dat getest, weet de naam niet meer, maar hoe kan upload zo'n 600 hoger liggen daN DIE VAN MIJ?
     
  2. holly

    holly Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    XBOX Live

    Ik ben vandaag in Goes een aantal winkels langsgeweest en bij Dixons hadden ze 7 setjes, E-plaza 15 setjes, InterToys 5 setjes en free Recordshop 12 setjes nog te koop.
    Dus het valt wel mee met weinig LIVE setjes beschikbaar.

    Mijn eerste indruk:

    Het aansluiten duurde niet langer dan 10 minuten (Met een DrayTek Router), vrij snel dus.
    Na het invullen van alle informatie kon ik meteen aan de slag.

    MOTO GP is verre weg de leukste demo, veel mensen die mee doen. Helemaal geen LAG voor mij, en veel Nederlanders waar je mee kan praten.
    Het spel zelf is vrij moeilijk in het begin maar na een uurtje was ik al veel beter en kon ik in de top 5 eindigen.
    Jammer dat de hele versie van Moto GP bijna nergens meer te koop is.

    MECH WARRIOR
    Aardig spel alleen wat weinig mensen die dit spelen.
    Ook geen LAG te bekennen.

    WACKED!
    Niet veel aan, net als bij MECHWARRIOR weinig spelers.

    Al met al valt Xbox Live niet tegen, de voice optie is echt lachen !
    Je komt al snel mensen van dit forum tegen.
    Met het ZEELANDNET abbonnement (1024/256) is het erg goed te doen.
     
  3. [JP]

    [JP] G-Force

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn indrukkies:

    UNREAL:

    WICKED, Just the man, sta nu 9624 :p

    MOTO GP:

    Ook wel dope, nog niet veel gespeelt, meer gevallen

    WHACKED:

    Nog niet geprobeerd

    MechAssault:

    Lukte niet? :confused:
     
  4. rachid

    rachid Now I See Everything

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond 't allemaal erg vet enzo, alleen kan je heel veel mensen slecht verstaan.
    Ligt dat aan mijn connectie misschien?
    Ik heb chello...
     
  5. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt waarschijnlijk aan je connectie dan ja. Met nederlanders spelen wil ook nog wel is helpen (buiten dat het leuker is).
     
  6. Mandragore

    Mandragore

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Aansluiten was geen probleem. Automatische detectie werkte niet, maar na alles handmatig instellen liep de rest als een zonnetje.

    Eerst 1x MGP geprobeerd, toen even niets. Daarna 1x MA met 1 andere Nederlander, maar dat vond ik na 3 spelletjes behoorlijk eentonig worden en de controls vielen tegen.

    De rest van de avond een paar laps MGP oefenen, controls instellen en lekker Live racen :p

    Stom eigenlijk, ik heb UC en die heb ik nog niet eens gestart :confused:
     
  7. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah ik heb ook UC maar ben er niet zo gek van... mij te hectisch allemaal.

    En er lopen vast ook al allemaal van die 1337 aapjes rond, dus doe mij maar Moto GP! :)
     
  8. Nigel

    Nigel Ghost Recon Fanatic

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Nadat ik een tijdje live had gespeeld deed ik Halo in m'n box en meteen verscheen er op het scherm gedurende 1 seconde de text "Downloading" (met de zelfde blauwe donkere achtergrond als "Loading").
    Er zijn mij vooralsnog geen veranderingen in het spel opgemerkt.

    Is dit ook opgevallen bij andere en waar zou dit voor zijn?
     
  9. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste Indrukken Xbox Live ...

    GEWELDIG! :)
     
  10. JanKost

    JanKost Console Freak!

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    1
    Eerste indrukken Xbox Live!:

    Moto GP demo:
    Moto GP demo is heel vet. Gisteravond een beetje chillen met XBW members. Zonder lag natuurlijk, en de voice is heel vet, echt de bomb.
    Beetje crossen met Bas NL (nelis1980), Broes, The Fish enz enz.
    Dat was heeeeeel vet, voice is heel duidelijk, soms hoor ik geen voice, maar het kan ook zo zijn dat ze niet praten.

    Mechassault:
    Mechassault is ook heel vet. Voice is duidelijk.
    Geen lag gemerkt. Alleen 1 nadeel is dat ze bij mechassault wel heel goedzijn, vooral die japanners en amerikanen.

    Whacked heb ik nog niet gespeeld, en ghost recon te weinig om een goede indruk te krijgen.
    Vanavond meer.

    Overall: Verbluffend, Magnifiek!
     
  11. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat ligt er een beetje aan in welke game je zit. In sommige games is de Friends optie bijzonder slecht uitgewerkt; in andere games kun je precies zien in welke games je friends zitten of dat ze wellicht in het dashboard bezig zijn.

    Jammer dat de games niet een lobby hebben vanaf het main menu of zo.
     
  12. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb nog wel even tegen Bas geraced, ik werd vet ingemaakt.
    Ik vind alleen die fransozen irritant.

    Op het moment dat ik merk dat er veel fransen zijn ga ik op zoek naar een andere lobby!
     
  13. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    ik ga (hopelijk vanmiddag als me pakketje er is :) ) even Halo erin douwen , ik vraag me af , als het waar is wat je zegt, wat die Download dan geweest is ....

    Maar Microsoft.com meld er helemaal niets over :eek:
    Misschien dat ze toch een patch maken voor HALO 1 ? omdat halo 2, nog een jaar duurt.....
     
  14. Jelzie

    Jelzie Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    hij zegt het in kilobit en jij in kilobyte en 1 kilobyte is 8 kilobits
    maar wat hij zegt klopt zowiezo niet dat is gewoon verkeerd gegaan tijdens het testen.
    bij mij zegt ie ook dat ik 500 kbit heb en ik heb in werkelijkheid maar 128kbit upstream
     
  15. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    als ik al die ervaring hier lees word ik helemaal leip 8), ik wil vnaaf ook mee racen tegen xbw members!!! :D please help me even --> in deze thread
     
  16. thr

    thr Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo gaap gaap,

    Ietwat slaperig, dochter werd om 8:15 wakker (viel nog mee), want ik ging pas om 4:00 naar bed he he. Tsja gisteren toch een Live! pakketje kunnen scoren bij Dixons. Ze hadden er 2 binnen gekregen en mochten er na een telefoontje naar HQ gelukkig al verkopen, het was tenslotte 1 dag VOOR de officiele release. Afijn, ik ook een copy van Tom Clansy's Ghost Recon erbij, dus met de Live! demo's van MotoGP en MechAssault en Whacked (maar da's niets) toch al 3 Live! spellen.

    Ok, we hadden dus 's avonds een collega te eten en trouwens, ik game nooit als vrouw nog op is want dan heeft zij controle over de tv:) dus eerst lekker gegeten en gekletst. Om 23:00 ging bezoek weg en vrouw naar bed en toen kon het Live! beginnen. Was ik, na 10 minuutjes creditcard en naw gegevens invullen (gaat niet zo snel met een controller he he) dus toch mooi 1 uur voor de officiele release Live! enabled:):)

    Eerst maar eens MechAssault (grote vechtrobots). Stuk of 8 tegen elkaar, maar via de communicator werd er dus nederlands geluld met een boerenaccent of zo (gronings?) die het meer hadden over hoelaat ze de Live! pakketjes van Xboxworld.nl hadden ontvangen (pre-order) terwijl ze onderwijl aan gort werd geschoten:) Wat wel gaaf is is dat je bij MA met 2 mensen achter 1 xbox kan zitten (split-screen) en dan dus samen op Live! Als je goed samenwerkt kan je met z'n tweeen aardig huishouden. Anyway, MA is niet helemaal mijn ding, te arcade achtig.

    Trouwens, de geluiskwaliteit van die communicator valt mij goed mee. Telefoonkwaliteit via 1 oorschelp. Eigenijk echt wel cool, want je hoeft niet meer te typen, echter als ik 'savonds om 1:00uur zit te gamen kan ik niet hard orders uitblaffen, dan worden de huisgenoten wakker ... ach ja.

    Toen over op MotoGP. Dus gewoon met 16 racers over de baan he, en geen/nauwelijks 'lag' (vertraging). Ik was dus een n00b en dweilde een beetje achteraan, valt niet mee die game. Als je je opponnenten niet kent ben je toch een beetje alleen aan het racen tussen 15 anderen, maar als je later wellicht met 'echte' vrienden racet (je hebt een coole friends-list mogelijkheid) dan wordt het nog veel leuker. Trouwens nu hoorde ik ook veel frans en engels praten dus dat gaat ok. Je kan niet zien waar iemand vandaan komt (tenminste ik heb nog niet geprobeerd) dus voor zover ik kan zien is de wereld transparant vwb gamen.

    Nah, tenslotte dus GhostRecon (soort RainbowSix) met eliteteams in oorlogs situaties. Ik had dit spel al veel gespeeld in singleplayer dus dat ging beter. Meeste lol (spanning) door mee te doen met 5 anderen in een co-op mode tegen de computer. Waren denk ik amerikanen, en dat ging vrij goed zeg. Zeker als er een overzichtelijke situatie was, zoals een brug oversteken dan kon je mooi achter elkaar sluipen, de een dekt, de ander sluipt iets verder, enz. Lijkt me zeker heel gaaf als je ook nog gedisciplineerd met 'friends' speelt. Wordt vervolgd.

    En toen was het 4:00 uur. Ach ja, ik was het aan mijn stand verplicht om Live! gelijk aan te schaffen en te spelen. Erg vermakelijk.

    Cheers, THrzone
     
  17. Locke

    Locke Organic intellectual

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Een goed morgen allemaal,

    Ik geloof dat velen obder ons een beetje slaperig zijn. Uiteraard kon ook ik de verleiding niet weerstaan om nog een potje MotoGP te spelen .... en nog een potje....nog één keertje dan...nu's echt de laatste....gaaaaap......vroeeeemmmm....zzzzz.

    Ik heb gisteren dus mijn kitje weten te bemachtigen. Op een achteraf plaatsje in de winkel (beetje uit het zicht) viel mijn oog opeens op drie kitjes: pakken en afrekenen! Snel naar huis en de boel installeren. Toen de deceptie: ik kon op één van de DVD-tjes geen registratiecode vinden! Was ik even blij dat ik er twee gekocht had. Kon ik gelukkig toch nog verder zonder weer de hele stad door te moeten fietsen om te ruilen.

    Na de installatie meteen Ghost Recon gaan spelen. Eerst met een aantal Engelsen co-op gespeeld. Ging lekker. Weinig lag. Later op de avond werd de lag groter. Je kan duidelijk merken dat de netwerkcode van GR nog niet helemaal optimaal is (vergeleken bij bijv. MotoGP).

    Daarna met een vriend (als guest) de demo van Mechassault gespeeld. En zowar de eerste Nederlander getroffen: ObiWan NL. Volgens mij ook forumlid hier. Was erg leuk.

    Mijn vriendin lag helemaal in een deuk toen ze thuiskwam en ons totaal van de wereld op de bank zag zitten met headsets en al. Communicatie met ons in de 'echte' wereld was niet meer mogelijk.

    Tenslotte tot in de kleine uurtjes dus nog MotoGP gespeeld (met Liquid en anderen). Heel erg leuk! Ik heb meteen al een aantal friends kunnen aanmaken. En de prijs betaal je natuurlijk in de vroege ochtend als je weer naar je werk toe moet... Niet dat dat al te erg is voor een keertje.

    Al met al een fantastische ervaring. Ik kijk er naar uit om met meer van jullie online te gamen. See you online!

    - Locke


    PS Mensen die Ghost Recon willen spelen: add mij bij je friendslist en laten we een keer een afspraak maken. Ik heb geloof ik nog een oude afspraak met o.a. Hotshot om eens door de struiken te gaan sluipen.
     
  18. Nigel

    Nigel Ghost Recon Fanatic

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet erna uit dat ik me vergist heb er stond alleen Loading bij het opstarten van Halo,was we nog nooit eerder opgevallen.
     
  19. RFP

    RFP Live!

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eigenlijk al Live! sinds de USA launch (die kit werkt namelijk gewoon op een Europese Xbox) maar het is toch 100x leuker als je je Nederlandse vrienden kan inmaken. Gisteren voor het eerst wat vrienden afgemaakt in MechAssault, geteamd in Ghost Recon (mega cool) en gefragd in Unreal (wat ik persoonlijk een minder goeie titel vind). Wat ook erg leuk is om eindelijk ook Nederlanders (voorzichtig) te horen praten. Overigens zie ik zelf de spraak meer als voordeel om met vrienden tijdens bijv. Ghost Recon strategieen af te spreken dan om gezellig met vreemden te gaan kletsen...

    Het wat me al was in de battles met de Yanks al opgevallen dat er verbazingwekkend weinig lag is en dat lijkt nu via Europese servers ook goed te gaan. De enige game waarbij ik soms zichtbaar last gehad heb van Lag is Ghost Recon. Ik denk overigens wel dat lag in veel gevallen veroorzaakt wordt door incompatibele routes, inefficiente home netwerken en langzame upspeeds. Een vriend van me wordt er bij MechAssault continue uitgegooid, ziet geen games of de voice werkt soms niet. Dezelfde Xbox + Live! abonnement heeft op mijn netwerk geen enkel probleem.
     
  20. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    jij hebt @home basic? die waarde van jou zijn in KiloBYTE per seconde..zijn waarden in kilobit. 8 kilobit=1 kilobyte.
    dan ziet het er een stuk leuker uit
     

Deel Deze Pagina