[Centraal] MotoGP @ Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hotshot

Hotshot Guest

oke, zou wel vet zijn..
    dat je per game punten verdient, en dan het gemiddelde van alle games die je hebt gespeeld...

2. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ja klopt, kan je zien wie de beste Xbox gamer is gemiddelt :)

Maar komt misschien ooit nog wel. Denk het alleen niet voorlopig, dat is wel vrij complex allemaal. Dat zijn HEEL wat gegevens die moeten worden gesynchroniseerd..

Laatst bewerkt: 13 mrt 2003
  3. Hotshot

Hotshot Guest

whaha zeker, overbelasting en miscalculatie :+

4. The Fish

The Fish Wallah

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, ik heb net lekker zo'n 3 uur achterelkaar lopen Moto GPen met zo'n btje het hele forum geloof ik :). Echt, Live! is gewoon zo ontzettend meesterlijk, zeker als je met nederlanders speelt. Een btje lullen terwijl je je tegenstanders in de pan hakt of ze van de baan afrijd; iets mooiers is er gewoon niet.

5. Raptor

Raptor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waren vette matches. Sonic was later zeker aldoor eerste.

En die personal records zijn voor jouw vast het aantal keer dat je crashte. [​IMG]

Ohja, ik zou aan m'n Natuurkunde gaan. ;)

Laatst bewerkt: 13 mrt 2003
  6. The Fish

The Fish Wallah

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ja dat zou best kunnen ja dat van die crashes :).

Toen sonic er in kwam werd ik wel opeens de hele tijd 2e ja, die gast was erg goed. Hij heeft het spel al een paar maanden en tijdens het rijden heeftie me nog wat tips gegeven dus misschien beat ik julie volgende keer nog harder }:].

7. Raptor

Raptor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde het ja, dat hij die tips zat te geven. Kon jammer genoeg alleen jouw horen zeggen: "Oh, dan trek je dus sneller op"......"Dan ga ik dat de volgende keer ff proberen".

Lekker dan. 8)

8. Raymond

Raymond Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HAHHA WAS Echt lachen vandaag met languh XXL en nog andere gasten :D!

9. The Fish

The Fish Wallah

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ja idd, met Langexxl heb ik ook nog gespeeld.

Net gestopt met een potje, we waren met z'n 16en, allemaal nederlanders (weet niet of ze allemaal van het forum waren). Moto GP is gewoon een prachtspel om Live! te spelen.

10. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, dat veraste mij zelfs!
    UC en Mech zal ik waarschijnlijk niet veel online spelen omdat ik bijv. Unreal Tournament (op PC) ook al nooit online speelde, meest offline.

Ik denk dat racespelletjes (niet alleen motor) spelen via live erg leuk kan gaan worden. Heb je tenminste ook geen split screen enzo.

11. ReApHeR

ReApHeR Graveyard Squad

Leuk Bevonden:
    0
    Hey broesie :D

ja indeed race games vindt ik ook fantastisch :D unreal vindt ik niks.

De nieuwe rainbow six die er aan komt lijkt me ook wel bruut. Lekker met teams werken.
    Maar een paar knappe race games zouden zeer cool zijn

12. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ook zo/straks online!

Zijn jullie nog te vinden in MotoGP? :)

13. Mandragore

Mandragore

Leuk Bevonden:
    0
    Idd lachen, totdat je zelf ook op een nieuwe baan als ghost start omdat je het origineel nog niet hebt. Dan ga ik ook wel eens met 200+ km/u rechtdoor de heg in |:-

14. RayxM

RayxM None

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe ik vrienden kan toevoegen in moto gp?

15. TeiZ

TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

Leuk Bevonden:
    0
    hoe zit dat dan met ghost??

16. Mandragore

Mandragore

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat vrolijk te MGP'en in Quick match en na een paar games op de verschillende demo tracks kreeg ik een melding dat ik een bepaalde track niet had en dat ik als ghost mee kon rijden.

En waarachtig. Je staat helemaal transparant aan de start en je kan gewoon meerijden. Ik weet alleen niet of de andere jou kunnen zien of raken. Zo heb ik nu tijden gereden op Suzuka, Le Mans en Assen met de demo.

17. TeiZ

TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

Leuk Bevonden:
    0
    ok dat is wel cool, ik vroeg me dus ook af of je geraakt kon worden enzo maar lijkt me sterk anders kun je als ghost zijnde behoorlijk zieken :D

Maar wel relaxt want dan kun je alvast wel de tracks oefenen want ik heb morgen (???) ook alleen de demo voor live

18. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Zo damn, mijn eerste Xbox Live! sessie is een feit!

Ik heb ff gespeeld met Munch and Abe, Cabbie, Shadowkeeper, Overfiend, en nog allerlei Nederlanders, het was echt geweldig! Weet niet wie er nog meer waren maar het waren in elk geval bijna allemaal Nederlanders.

Damn... I love this! Toch is het tijd om naar bed te gaan... :)

19. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Online is deze game 1000x beter als offline...net half uur bots-motortje met een paar gekke amerikanen gespeeld .....me love live :D

20. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb vandaag ook een aantal tijdje met jullie gereden ja. Was erg tof :D Die nederlandse room was echt pure ownage..

graag geef ik meer tips binnenkort. Ik heb vandaag met wat gasten uit de top 500 geracet en goede tips gekregen. Die pass ik dan wel weer door :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina