[Splinter Cell] Down.Co. - KolaCell

Discussie in 'Algemeen' gestart door Aremas, 14 mrt 2003.

1. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Net Gedownd:D :cool:

Maar ik zit al wel gelijk fast in het begin. Je komt twee deuren tegen de ene is beveiligd met een retinal scanner en de andere is jammed.

Hoe kom ik hier veder?:confused:

2. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je die gedownt bij Live???

3. Gladiator

Gladiator Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt mij dat je iemand moet vinden voor de retinal scanner of er is ergens een gat?

4. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Er zit ergens een luik dat je kan open sliden...

5. gegron

gegron Guest

ik wil ook hoe lang duurt level downen ongeveer en waar word ie opgeslagen en komt ie als een laatste level of ergens tussen in zo dat wou ik graag weten

6. ewout

ewout Addicted 17-05-02

Leuk Bevonden:
    1
    Downen duurt een minuut of 5 ( natturlijk afhankelijk van je snelheid :) )
    en hij komt als laatste level te staan
    ziet er erg vet uit !! maar kan niet spelen , want moet m'n VGT voorbereiden :confused:

hf :)

7. Jelzie

Jelzie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    moet je splintercell eerst helemaal hebben uitgespeeld of hoeft dat niet voor je dat level ken spelen??

8. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: [Splinter Cell] Down.Co. - KolaCell

Oke bedankt voor de tip:D

9. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    Als je Splinter Cell nog niet hebt uitgespeeld is er misschien wel een kans dat je dat Kola Cell wel helemaal niet haalt omdat het dan te moeilijk voor je is. Het lijkt me niet logisch dat Kola Cell al te spelen is voordat je hem hebt uitgespeeld.

10. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had SC al van de xbox af gegooid omdat ik 'm had uitgespeeld. Toch vanochtend maar weer op de xbox gezet, en daarna meteen Kola Cell gedownload. En kon hem meteen spelen, dus je hoeft niet eerst alles gespeeld te hebben.

11. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit vast in Kola Cell. Ik ben nu bij het stuk waar je een camera moet voorbijkomen. Hoe kom je hier langs zonder het alarm af te laten gaan. (ik heb al een keer het alarm af laten gaan)

Oja en nog iets, heb je in dit level savepoints???. Ik ben(vind ik) al best ver maar nog geen 1 savepoint tegengekomen.

12. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    de camera kan je storen met je camerastoorder, dan kom je op een plek waar computers staan, ga op 1 van de computers en je hebt een savepoint..

bij mij ging het alarm af, ik ben meteen doorgegaan en toen door een luik aan de linkerkant gegaan, en daarlangs door het plafond naar de computerruimte....

13. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Ow, hehe, die heb ik niet eens gebruikt, liep gewoon door 8)
    Maar heb net het leveltje uitgespeeld. En inderdaad 'tje' omdat hij niet echt groot was, maar wel weer ff leuk ;)

14. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ff offtopic:

in Kola Cell heb je toch een wit pak?
    k zag een plaatje van een extra missie (kweenie welke) waar Sam een wit pak heeft omdat de missie in sneeuw afspeelt.
    zag er wel vet uit:D

15. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    In kola cell heb je geen wit pak, gewoon hetzelfde zwarte pak uit presidential palace. zal wel in 1 van de andere levels zijn

16. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    nee, volgens mij zit dat witte pak in een extra missie op de PS2 of de NGC

17. Devink

Devink Barbarian

Leuk Bevonden:
    0
    btw in het begin hoe je niet persee door dat luik... , je kan ook gewoon in het begin over die sensor springen , zodat die ene deur niet sluit , dat is namelijk een stuk makkelijker ,dan al die lasers ontwijken

18. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
  19. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    die filmpjes waren ook bij gammo. ze zeiden dat dit zou zien hoe ze madison en blaustein gevangen hadden genomen. volgens mij klopt dit niet want eerst was madison ontvoerd en toen blaustein(of andersom)

20. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Hebt gelijk, ze werden niet tegelijk gevangen.
    Dit filmpje doet me aan James Bond denken (kom niet op de naam van de film). Dan zie je Bond achter een vliegtuig aanrennen met een heel leger achter hem aan. (James Bond ontsnapte wel :p )

Deel Deze Pagina