Net Gedownd Maar ik zit al wel gelijk fast in het begin. Je komt twee deuren tegen de ene is beveiligd met een retinal scanner en de andere is jammed. Hoe kom ik hier veder?
ik wil ook hoe lang duurt level downen ongeveer en waar word ie opgeslagen en komt ie als een laatste level of ergens tussen in zo dat wou ik graag weten
Downen duurt een minuut of 5 ( natturlijk afhankelijk van je snelheid ) en hij komt als laatste level te staan ziet er erg vet uit !! maar kan niet spelen , want moet m'n VGT voorbereiden hf
moet je splintercell eerst helemaal hebben uitgespeeld of hoeft dat niet voor je dat level ken spelen??
Als je Splinter Cell nog niet hebt uitgespeeld is er misschien wel een kans dat je dat Kola Cell wel helemaal niet haalt omdat het dan te moeilijk voor je is. Het lijkt me niet logisch dat Kola Cell al te spelen is voordat je hem hebt uitgespeeld.
Ik had SC al van de xbox af gegooid omdat ik 'm had uitgespeeld. Toch vanochtend maar weer op de xbox gezet, en daarna meteen Kola Cell gedownload. En kon hem meteen spelen, dus je hoeft niet eerst alles gespeeld te hebben.
Ik zit vast in Kola Cell. Ik ben nu bij het stuk waar je een camera moet voorbijkomen. Hoe kom je hier langs zonder het alarm af te laten gaan. (ik heb al een keer het alarm af laten gaan) Oja en nog iets, heb je in dit level savepoints???. Ik ben(vind ik) al best ver maar nog geen 1 savepoint tegengekomen.
de camera kan je storen met je camerastoorder, dan kom je op een plek waar computers staan, ga op 1 van de computers en je hebt een savepoint.. bij mij ging het alarm af, ik ben meteen doorgegaan en toen door een luik aan de linkerkant gegaan, en daarlangs door het plafond naar de computerruimte....
Ow, hehe, die heb ik niet eens gebruikt, liep gewoon door Maar heb net het leveltje uitgespeeld. En inderdaad 'tje' omdat hij niet echt groot was, maar wel weer ff leuk
ff offtopic: in Kola Cell heb je toch een wit pak? k zag een plaatje van een extra missie (kweenie welke) waar Sam een wit pak heeft omdat de missie in sneeuw afspeelt. zag er wel vet uit
In kola cell heb je geen wit pak, gewoon hetzelfde zwarte pak uit presidential palace. zal wel in 1 van de andere levels zijn
btw in het begin hoe je niet persee door dat luik... , je kan ook gewoon in het begin over die sensor springen , zodat die ene deur niet sluit , dat is namelijk een stuk makkelijker ,dan al die lasers ontwijken
Hebben jullie trouwens al de nieuwe ps2 movies gezien, ik echt geen idee wat ze met Sam Fisher of met SC te maken hebben. http://www.splintercell.com/us/videos.php Ze zijn echt supervaag
die filmpjes waren ook bij gammo. ze zeiden dat dit zou zien hoe ze madison en blaustein gevangen hadden genomen. volgens mij klopt dit niet want eerst was madison ontvoerd en toen blaustein(of andersom)
Hebt gelijk, ze werden niet tegelijk gevangen. Dit filmpje doet me aan James Bond denken (kom niet op de naam van de film). Dan zie je Bond achter een vliegtuig aanrennen met een heel leger achter hem aan. (James Bond ontsnapte wel )