1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Twee totaal verschillende settings!

    Hou je meer van desolate, verwoeste, radio-actieve gebieden zich afspelend weliswaar in de toekomst maar met de sfeer van de jaren 50 uit de vorige eeuw (heel apart) dan ga je voor Fallout 3.

    Ben je meer van de Lord of the Rings, Middeleeuwen, Gnomen en Nieuw-Zeeland-achtige gebieden, haal je Oblivion.

    Hoe dan ook 2 erg leuke games. Level-systeem van fallout is wel beter.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Met Fallout 3 bedoel ik de hele game en niet de uitbreidingen. Wat struikelen jullie snel over een stukje tekst dat volgens mij duidelijk genoeg is. ;):9
     
  3. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Vanavond lekker beginnen met The Pitt! Ondanks dat hij ongeveer hetzelfde niveau schijnt te zijn als Anchorage heb ik er zin in! Anchorange vond ik ook leuk voor zolang het duurde.
     
  4. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    IK heb wat vragen over Fallout 3:
    Ik ben nu begonnen met een nieuwe game, ik ben net in de Money Tenny tower ingetrokken en ik vroeg me af of ik nu al de missie kan doen "operation anchorge"en dat ik de equipment daarvan in de game kan gebruiken? Zoja hoe moet dat dan? en waar kan ik de missielocatie vinden?
     
  5. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    al klaar ermee? damn .. dat is wel snel he O-)
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je hem gedownload hebt. Dan ga je naar de vault 101 als je daarvoor staat dan pakt die een radiosignaal op. En dan wordt die geactiveerd. En ja als je de uitbreiding uitspeelt dan hou je die spullen.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2009
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Das voor de uitbreiding "anchorage"en het maakt dus niks uit welk level je bent? Ik ben level 5
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nope. Maar of het handig is een 2e. Er zijn daar veel tegenstanders en je moet veel schieten. :)
     
  9. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar het is toch een simulatie? dan is je level toch irrelevant? level 5 anchorage doen is toch niet zoiets als met level 10 en weinig ammo death claws opzoeken?
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Het is waardeloos kort voor zo'n uitbreiding. Zelfs die 100 stalen dingen achievement kun je redelijk snel halen, maar dat doe ik een andere keer wel. Dit viel me even tegen, zelfs met Anchorage was ik langer bezig, minstens een uur langer. ;):9
     
  11. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Bij mij is het andersom. Ik ben om 18:00 begonnen aan The Pitt en ik ben nu nét klaar. Ik ga nu die steel dingen even oppikken met behulp van wat videos aangezien ik het allemaal wel weer gezien heb. Deze uitbreiding was een stuk beter dan Anchorage imo, maar toch voelt dit ook weer een tikkie afgeraffeld aan.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2009
  12. vh91

    vh91 Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmm.., Oblivion is dan toch meer mijn ding.
     
  13. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Hier even een wat uitgebreidere reactie van mijn ervaringen met The Pitt aangezien er sinds de release inhoudelijk nog niet veel over de game gezegd is in dit topic.

    The Pitt
    Laat ik maar meteen met deur in huis vallen, ik vind deze uitbreiding leuker dan Operation Anchorage. Ze zijn qua speelduur te vergelijken met elkaar, al kan je in The Pitt toch meer verkennen, converseren en verzamlen. De gehele sfeer vond ik erg goed gedaan en je bevind je echt op een lokatie waar je eigenlijk zo snel mogelijk weer weg zou willen ;). Deze sfeer had men nog beter neer kunnen zetten als men voor leuke sfeeropbouwende achtergrond muziek had gekozen, maar zoals dat met Fallout 3 zelf ook al was, is dit wederom niet het geval in deze uitbreiding. Ik vind het jammer dat je bij de spannende en speciale momenten geen goede soundtrack krijgt voorgeschoteld om het geheel af te maken.

    Looten!
    Zoals al gezegd is dit geen Anchorage, dus je kan gewoon lekker looten! Nu was mijn figuur al level 20, met alle main en side quests uitgespeeld en mijn kasten in m'n huis puilen werkelijk uit van de spullen dus op een gegeven moment had ik het wel gehad met dat verzamelen. Als je al 90 Stimpacks ter beschikking hebt houdt het ergens op lijkt mij. Uiteraard namen we alle nieuwe wapens en kostuums wel mee!

    Wapens
    Er zitten wat nieuwe wapens in de game, maar echt noemenswaardig vind ik ze op de Auto Axe na eigenlijk niet. Nieuwe wapens zijn altijd leuk, maar er zitten al zoveel wapens in Fallout 3 dat ik het overzicht een beetje kwijt ben af en toe. De Auto Axe viel me toch wat tegen en ik had gehoopt dat ik er wat meer zichbare schade mee aan zou richten.

    Dat ik 30 seconden op een vijand in sta te smashen terwijl de blades van dat ding als een gek ronddraaien is leuk, maar dan wil ik mijn tegenstander wel in stukken uit elkaar zien vallen zoals met Gears of War. Helaas is dat allemaal wat matig uitgewerkt, waardoor de coolness factor wat minder is.

    Verhaal
    Het verhaal ga ik lekker niets over vertellen, maar eigenlijk vond ik dat allemaal niet zo spannend. Ik wil vermaakt worden en het verhaal met dit soort uitbreidingen is voor mij grotendeels bijzaak. Ik snapte wat er aan de hand was en wat er van mij verwacht werd en dieper hoeft het niet te gaan.

    Verzamelen
    Om je nog even extra zoet te houden kan je 100 stukken staal gaan verzamelen. Makkelijker gezegd dan gedaan, want sommige lagen best wel goed verstopt. Gelukkig liggen er meestal een paar bij elkaar waardoor het toch best opschiet. Deze staal dingen heb ik met twee video guides gedaan op Youtube en met een goed uur had ik ze allemaal. Ik heb al zoveel games gespeeld waarin je dingen kon verzamelen, ik kan echt niet elke keer weer het geduld opbrengen om alles zelf te gaan zoeken.

    Bugs
    Als laatste moet ik wel zeggen dat er wat slordigheden in deze uitbreiding zitten en dat het geheel nogal afgeraffeld aan voelt op sommige punten. De game is gelukkig maar twee keer vastgelopen, maar op een gegeven moment hou je daar rekening mee en save je eens wat extra. Hindelijker vond ik dat er vaak framerate problemen waren waardoor het spel ging stotteren en haperen. Ik heb express Fallout 3 op mijn HD geinstalleerd, maar dit mocht helaas niet helpen.

    Conclusie
    Dan nog de vraag of dit de 800 punten waard is. Tsja, ik ben een groot fan van Fallout 3 en ik wil de verzameling compleet houden, dus goed of slecht ik zou hem toch wel gekocht hebben. Toch zullen de 800 punten voor sommige teveel zijn. Als je geen extreem hoge verwachtingen van The Pitt hebt kan je je er volgens mij prima mee vermaken. Dat heb ik in ieder geval wel gedaan, al was het maar voor één avond.

    Aangezien ik de game nu weer 1200/1200 heb gaan we wachten op de laatste uitbreiding. Even genoeg Fallout 3 voor nu! :)
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2009
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Leuk stuk tekst.

    Fallout 3 heb ik nu ook 1200/1200.
     
  15. maybe1984

    maybe1984 Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Vele malen beter dan anchorage. De sfeer die in de uitbreiding is goed aanwezig. Blij toe dat je weer lekker alles kon verkennen en meenemen. Alleen jammer idd er geen echte sfeermuziek in zit.
    Ben niet echt veel bugs tegen gekomen. Af en toe wat schokken.

    Inmiddels ook alweer 1200/1200. De volgende DLC mag wat mij betreft komen.
     
  16. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Wordt Broken Steel nou echt de laatste uitbreiding pack? Of komen er misschien nog meer?
     
  17. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Level 30 gaat een probleem worden omdat het pas bij de laatste uitbreiding mogelijk is. Laatste uitbreiding in deze eerste serie van drie dan. Ik hoop dan ook dat we bij Broken Steel meer XP krijgen voor het levelen, zeker het dubbele. Die laatste tien levels worden dan erg moeilijk, zeker nu de game al een tijd uit is en veel mensen zo'n beetje alles al gezien hebben. Aan de andere kant is de belofte na de verhaallijn verder te kunnen spelen wel weer erg mooi, maar dat veranderd niets aan het feit dat je ontiegelijk veel moet afmaken voordat je een level verder bent. ;):)
     
  19. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    En wat is er mis met moeilijk?

    Wil je soms na 1 missie gelijk al level 30 zijn?

    WERKEN VOOR JE XP ZUL JE! ondankbare hond :+
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Nee natuurlijk niet, maar aan de andere kant kan het ook wel wat minder. Ik zeg ook niet dat het zo moet zoals ik laatst las op een wow site. Het is in die game mogelijk in 7 dagen naar level 70 te gaan vanaf level 1 en vervolgens ook nog meer dan 10K goud te bezitten. Zo hoeft het van mij inderdaad niet, maar iets sneller mag het allemaal wel.

    Mijn persoonlijke favoriete wapens zijn: Lincoln Repeater (Heb nu ruim 900+ kogels), en The Chinese Assault Rifle. Die laatste vind ik nog steeds vet, zeker als je nog niet zo ver bent. ;):)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina