1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Onlive Cloud Gaming Service

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Kevf, 24 mrt 2009.

  1. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad... Dit klinkt gewoon te goed en mooi om waar te zijn.
    7 Jaar van ontwikkelen en over een half jaar moeten we het kunnen spelen...?? (USA dan toch). Ik kan het niet geloven dat zoiets revolutionairs zo lang de tijd heeft gekregen om te ontwikkelen zonder dat er ergens op de wereld een lek is geweest.

    Stel dat je zoiets echt hebt ontworpen dan ga je toch als eerste naar een Microsoft, Sony of Apple...

    Nogmaals, ik voel een Jan Sloot samenzwering opkomen :lol:
     
  3. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6

    Sorry hoor, maar dat is echt onzinnig. Zolang er concurrentie is (en dat blijft gewoon bestaan, ook op de GPU markt) en mensen steeds grafisch krachtigere games willen dan wordt er fijn door ge-R&D'ed. Ik zou niet weten waarom dat anders moet worden. Wellicht veranderd het businessmodel voor bedrijven als Nvidia en ATi sterk, maar ga nou niet zo naief doen dat we nu voor altijd stil blijven staan omdat we straks zelf niet meer onnodig in iedere huiskamer een grafische kaart hebben.

    Betreft dat artikel: zeer scherp. Niet met alles was ik het eens (ik denk dat het doemscenario wanneer zon game als GTA5 uitkomt best kan worden opgevangen aangezien het gamegedrag in totaal wellicht een piek in gebruiksuren laat zien, maar het gaat never verdubbelen, zo werken die macro-cijfers nooit). Ik ben echt benieuwd of ze het vloeiend kunnen laten werken. Daar staat of valt het succes mee.
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2009
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    En daar is de concurrentie al! 8)

    Bron: http://tweakers.net/nieuws/59255/nederlands-bedrijf-werkt-aan-onlive-concurrent.html
     
  5. GamerJensen

    GamerJensen Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zo'n gevoel dat dat Gaikai er op doelt om opgekocht te worden door een één of ander groot bedrijf en er dan met dikke winst ervandoor te gaan.
     
  6. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Zoon idee heb ik ook ja, maar toch leuk dat er weer eens iets van technologie uit ons kleine landje komt:)
     
  7. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Onlive
    Walkthrough

    Part 1
    [GT]47255[/GT]
    Part 2
    [GT]47257[/GT]
    Part 3
    [GT]47259[/GT]
    Part 4
    [GT]47261[/GT]

    De userinterface ziet er erg goed en geordend uit.
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    is dat hetzelfde als die presentatie van een uur op gamespot?

    gisteren de 1e 20 minuten van gezien en het ziet er verdomde slick uit!
     
  9. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik wil nog steeds graag van een objectief spelende journalist horen dat het helemaal soepel loopt terwijl hij crysis speelt. Dan ben ik wel verkocht..
     
  10. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Die dat samen doet met 1000 anderen verdeeld over de USA ;)
     
  11. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja dat zou helemaal mooi zijn. In die filmpjes zag je overigens nog wel wat bugs waar die dude snel overheen probeerde te lullen. Was wel grappig.

    Wat nu nog rest, wat zal het gaan kosten?

    Ik schat ongeveer €80 per jaar om toegang te hebben + €50 om een game te kopen (bezitten), waarbij eventueel kosten in mindering worden gebracht als je hem eerst hebt gehuurd.
     
  12. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Het leuke is dus ook dat je geen games hoeft te kopen maar dat je gewoon degene waar je zin in hebt om te gaan spelen gewoon gaat huren en als je er genoeg van hebt huur je gewoon een ander spel:)

    Hij zei dat we aan een abbonement als xbox live moesten denken dus denk idd rond de 70 euro per jaar.
     
  13. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit is de toekomst voor game en movie entertainment. Denk dat wij alleen totaan sintjuttemus moeten wachten eer het hier in europa komt. En dat terwijl het via internet gaat.....
     
  14. SPiRiT

    SPiRiT lekker scheuren

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit is perfect voor de Nederlandse markt, hier is genoeg hi-speed internet, genoeg gamers, dus als dit een financieel succesje word in America, komt het meteen hierheen, daar twijfel ik niet over.

    En het idee is wel gaaf, ineens kan de PC (weer) uitgroeien tot de grootste concurrent van de Nintendos en PleeStations, het enigste probleem van illegaal kopieren is namelijk (en eindelijk) zo in 1 keer weggepoetst. Al denk ik dat sommige daar niet zo blij van worden :): 8)
     
  15. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    En daar ben ik er 1 van :9.
     
  16. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Als ik mij niet vergis hebben PC's hier weinig baat bij, ik denk zelfs dat dit de "final blow" word, voor high-end game PC's.
     
  17. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Je zult dan alleen nog een internet verbinding, scherm, en een klein brak pctje als ik het goed versta.
    Maar wisten jullie dat nederland het snelste internet heeft van Europa?
    En als het hier niet goed werkt dan werkt het nergens in Europa goed.
    Correct me if I'm wrong.
     
  18. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Hoe kom je daarbij? In landen als Zweden is het internet volgens mij nog een stuk sneller.
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2009
  19. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Stond laatst in de PU;)
     
  20. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Nou ik weet wel zeker dat in ieder geval Zweden altijd sneller internet had, kzal het ff nakijken.

    edit top 10 van de wereld:
    1. Japan
    2. Zweden
    3. Nederland
    4. Letland
    5. Korea
    6. Zwitserland
    7. Litouwen
    8. Denemarken
    9. Duitsland
    10. Slovenië

    Zijn we toch sneller dan ik had verwacht.
    Wel grappig trouwens dat Amerika zelf vrij langzame internet verbindingen heeft over het algemeen, dus alst daar werkt moet het hier sowieso werken:)
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2009

Deel Deze Pagina