live kit: kan ik het klanten pakket / order nummer krijgen?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door ruite041, 12 mrt 2003.

  1. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Hehe wat een drama in deze topic :)
    Ik ben het veelal met murkland eens eigenlijk.

    Ik ben niet iemand die hoge eiosen stelt aan dingen,maar ik verwacht gewoon wel dat er netjes antwoord gegeven word op vragen die betrekking hebben tot iets waarvoor je hebt betaald.

    Gisteren heb ik micromedia EN npd gebeld.
    Micromedia bevestigde dat mijn kitje gisteren daar weg is gegaan en dus bij npd aangekomen is.

    Npd bevestigde dat het hun maar 1 dag kost die tebezorgen.
    Hij moet vandaag komen dus.

    Omdat ik al eens eerder zoiets heb meegemaakt,heb ik beide telefoon gesprekken opgenomen.
    Niet om stoer meetedoen ofzo,maar gewoon om iets achter de hand tehouden.

    Ik ben niet iemand die zooooooooo graag zn kitje wilt ofzo hoor,maar ik wil wel gewoon duidelijkheid hebben.
    Ik heb met veel moeite vandaag vrij kunnen krijgen,en dit had allemaal voorkomen kunnen worden toch?

    Maargoed,dit is vandaag het laatste wat ik erover zeg want ik verwacht mn kitje wel vandaag.

    Greetz angelo
     
  2. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik ga helemaal niet vechten. Zonde van mijn tijd. :+
    Ja, dat is een stuk belangrijker. Verbazingwekkend dat er niet even een statement komt...

    Overigens, voor alle duidelijkheid, hoor je mij niet klagen. Ik had mijn kit ruim op tijd. Maar ik voel wel mee met de teleurstelling van hen die nog steeds zitten te wachten...
     
  3. -Immortus-

    -Immortus- Live! > The Rest

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe dag, nieuwe kansen!

    Maaruh, als ie er vandaag niet is dan word ik echt zwaar pissed want als ik het goed heb begrepen bezorgd NPD niet in het weekend!

    Wordt het dus nier eerder dan volgende week! |:-

    Maaruh, XBW, hoe zit het nu?? Zuigt zwaar dat we NOG STEEDS niks gehoord hebben bevalve wat zwakke "Hij komt vast wel" opmerkingen.

    Bellen! Zorg voor duidelijkheid, krijgen mensen hem vandaag nog?! Vervolgens stuur je een mailtje naar iedereen die gepreordered hebben met daarin de status, excuses, OF WAT DAN OOK!!

    Dit is echt te gek voor woorden, mijn "respect" voor jullie is hitting rockbottom en het mag duidelijk zijn dat ik nooit meer deelneem aan enige preorder actie van XBW.

    Fouten mogen gemaakt worden, maar communiceer erover en laat mensen niet voor nix vrije dagen opnemen en de hele dag wachten............. :mad:
     
  4. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is vandaag pas 14 maart, dus jullie hebben eigenlijk pas NA vandaag het recht te klagen!
     
  5. -Immortus-

    -Immortus- Live! > The Rest

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0

    Ben ik het niet mee eens, als XBW niet had aangegeven dat de Kits VOOR de 14de afgeleverd zouden worden dan was er inderdaad weining te klagen, maar, ze hebben meerdere malen gezegd op de 12de of 13de maart heb je hem in huis!

    Die is voor veel mensen DE reden geweest om bij XBW te preorderen. Ook gaven ze aan dat de Kits heel moeilijk te krijgen zouden zijn en ondertussen zie je zo overal liggen in winkels, al vanaf afgelopen woensdag.

    Los daarvan zijn er veel mensen die de 12de an 13de vrij hebben genomen of mensen thuis hebben laten zitten om het felbegeerde pakketje maar niet te missen!

    Nu vragen mensen naar de status, en ze krijgen GEEN ENKEL antwoord, komt ie vandaag uberhaupt?!

    Dus...mensen hebben het recht niet om nu al te klagen? Onzin..
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Laten we nou niet onnodig discussie's starten tussen user's zelf, daar schieten we niks mee op :cool:
     
  7. C3-tjuh

    C3-tjuh Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

    Graag zou ik bij deze mijn mening willen geven over het bestellen en verdere afhandeling van de X-BOX LIVE KITJES.

    Volgens mij houd een PRE-ORDER in dat je als groot voordeel hebt dat je je KITJE op de startdatum zeker in je bezit hebt.
    De startdatum voor X-BOX LIVE = 14-03-2003 (ook wel streetdate genaamd).
    Dus hoef je niet deze dag met je slaapzakje voor de deur te gaan liggen van de gamestore's en alle andere winkels die hardware en software voor de X-BOX console verkopen,om je LIVE KITJE te kopen,immers je krijgt hem netjes per post thuis aangeleverd.

    Dat er gamestore's en andere winkels zijn die deze KITJES voor de streetdate verkopen is mooi meegenomen,maar is tegen alle regels in ,immers er is niet voor niets een streetdate !!!!!.

    Het zal trouwens nog niet meevallen om vandaag aan een KITJE te komen,want het eerste aanbod is voor Nederland zeer minimaal.

    Dus als je de moeite genomen hebt om vooraf een PRE-ORDER te plaatsen bij wie dan ook ,ben je hier in ieder geval zeker van, dat je op deze datum je KITJE in huis hebt.

    Het bestellen via een PRE-ORDER houd dus ook niet automatisch in dat je je KITJE eerder in huis zult hebben,dus als je hem vandaag om 20:00 uur nog niet in huis hebt,dan heb je eigenlijk pas een goede reden om te gaan lopen klagen.

    Ik kan heel goed begrijpen dat er gamestore’s en winkels zijn die eerder willen verkopen,een betere reclame is er niet,maar dit is geheel tegen alle regels die hier voor zijn afgesproken in.

    Tot op heden treffen X-BOX WORLD en de leverancier geen enkele blaam,want het is vandaag immers pas 14-03-2003 , dus de startdatum van X-BOX LIVE.

    Dus allemaal graag met commentaar wachten tot hedenavond en kijken of je je KITJE wel of niet gekregen hebt.


    Groetjes
     
  8. Rubicon

    Rubicon The One

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is opzich geen wereldramp om te moeten wachten tot vandaag om de kit te ontvangen, maar wat WEL ondragelijk is, dat mensen, die net als ik, een preorder hebben gedaan al 2 dagen aan het liven zijn. Ik zit hier al 2 dagen thuis, word opgeschrikt door ieder geluid omdat ik denk dat de NPD voor de deur staat. Dit, samen met het feit dat XBW nog niets van zich heeft laten horen omtrend de kwestie vind ik absoluut geen stijl en dit was dan ook de eerste en laatste keer dat ik iets op deze site bestel.
     
  9. joris120

    joris120 aka Flugel

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    In de overeenkomst tussen klant (ik) en verkoper(xbw) staat inderdaad dat het zeker vandaag (14e) uiterlijk geleverd gaat worden. Maar, er is bij de verkoop verteld dat hij moeilijk te krijgen zou zijn. Is dus NIET waar. Ik denk zelfs dat ik ze volgende week nog gewoon in de winkel kan krijgen. Dat was iig voor mij DE reden om hem hier te preorderen. Ten tweede is er daarna toegezegd dat hij voor de 14e als binnen zou zijn. En je raad het al, dat is hij idd niet.

    Dit zijn op zich genoeg redenen om de koop te ontbinden denk ik.
     
  10. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, helemaal mee eens, ik kan wel wachten tot vandaag, maar afgelopen nacht om 00:01 was de officiele launch, en je hebt dan als Pre Orderer (op sommige na dan) nog steeds niets, en Tja dat is een beetje rot voor ons die hem nog niet hebben. Keurig netjes een betalingsbevestiging binnen, maar het is nu Vrijdag ehhh 10:43, en nog steeds niets, dus eigenlijk wat kort door de bocht gezegd heb je als Pre orderer dus geen voordeel bij deze actie gehad, zeker niet nu ze gewoon te koop zijn!!!

    Maar Ja we houden de moed erin, en hopen op een aflevering vandaag!!:confused:
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2003
  11. Rubicon

    Rubicon The One

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag heet het geen PRE order meer, maar gewoon order:{
     
  12. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Voor alle mensen die hun kitje nog niet besteld hebben doe ff hetvolgende:

    Bel micromedia Tel: (024 6452544) en zeg dat je wilt weten of jouw paketje daar al de deur uit is gegaan.
    Je word dan door verbonden met iemand anders,en die kan precies aan de hand van je pre en hun barcode kijken waar jouw paketje zich bevind.

    ze kunnen ook kijken waar het paketje zich bevind bij de npd en in mijn geval lag hij dus in de auto van een courier :)
    Hij was uitgescand en al dus ik krijg hem straks binnen.

    Wil je dus zekerheid kan je altijd bovenstaande methode even proberen.

    Greetz angelo

    PS: ALLE livekitjes zijn al weg bij micromedia en liggen dus voor alle 100% bij de npd.
    Het is dus nu aan die gasten om deze optijd tebezorgen.
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2003
  13. -Immortus-

    -Immortus- Live! > The Rest

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks Vaag,

    Heb ff gebeld, hebben even gechecked m.b.v. mijn ordernummer, en ze zijn 100% zeker dat ik hem vandaag binnenkrijg.



    Ben benieuwd...
     
  14. MasterJ

    MasterJ Active Member

    Berichten:
    921
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een zeikers zijn jullie zeg je hebt je pakketje toch voor de launch datum besteld dan heb je hem toch ge pre ordert En het is heel normaal dat die op de launch datum geleverd word*zucht*
     
  15. landwijn

    landwijn grrr in swinger

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    En weer een voorbeeld dat forumlezers elkaar helpen. Jongens, dit had de verantwoordelijke bij XBW dus toch ook wel kunnen uitzoeken en het op het nieuws kunnen zetten. Nog steeds verschijnt er helemaal niets bij het nieuws. Is het nou echt zo moeilijk om even dat kleine berichtje neer te zetten waardoor zoveel mensen weten waar ze naartoe kunnen bellen voor informatie?
    Dat iedereen zijn/haar pakket krijgt weet ik ook wel zeker, maar de gang van zaken..... Blijf erbij dat communicatie een bedrijf/organisatie maakt of kraakt. In dit geval is het toch duidelijk kraakt.
     
  16. Rubicon

    Rubicon The One

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, je standpunt is begrijpelijk, als je op de hoogte was van de situatie! De helft krijgt een pakketje 2 dagen van te voren, de andere helft moet twee dagen langer wachten. Kennelijk zit jij al dagen achter je Xbox te liven...
     
  17. crashride

    crashride live rules

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb denet de NPD gebelt en die zeggen nog niks te weten over een pakje voor mijn adres.
    maar ik wel graag mijn barcode nummer weten (prenummer-54)
    en dan ga k ook ff met macromedia bellen

    en ik hoop echt ndta k em vandaag krijg

    maja dat is niks nieuws
     
  18. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarschijnlijk heeft xbw die barcode helemaal niet Crashride.
    De enigste mensen die die barcode kunnen weten zijn immers Micromedia zelf.

    Zij hebben het paketje aan npd gegeven en hun geven ook meteen jouw paketje een unieke barcode.

    Een barcode bestaat voor de helft uit getallen of gegevens van micromedia,en de andere helft is het nummer van jouw pakje.

    Bel ze even op en vraag het ze gewoon hoor.
    Ze bijten niet natuurlijk :)

    Greetz Angelo
     
  19. ruite041

    ruite041 reads your harddrive

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    11:43 and counting......tik.....tok.....tik.....tok
    moet live spelen..............kan niet langer...........anders ga ik verder met mijn cube.........
     
  20. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Vaag, dank je voor de mededeling, ik heb zelf geen pre-order gedaan (ik moet zelf ook nog een halve week wachten op m'n kitje, maar dat terzijde), maar ik denk dat je er een hoop mensen mee gerustgesteld hebt. Hopelijk is het de waarheid, en zijn alle pakketjes ook daadwerkelijk verzonden, en krijgt iedereen hem gewoon vandaag op de bus.

    Ik vind het erg spijtig dat het zo heeft moeten lopen, en ik kan goed begrijpen dat sommigen ernstig teleurgesteld zijn in XBW, maar zoals al eerder gezegd: Het is nu pas 14 maart. Als je hem vandaag dus binnenkrijgt, heb je hem op de dag van de launch, en dat is zeker niet verkeerd. Goed: er is toegezegd dat de pakketjes eerder verwacht konden worden, en het is erg jammer dat dat niet waargemaakt kon worden bij velen. Maar goed, het is niet anders, het is logisch dat jullie daar gefrustreerd en boos om zijn, maar er is niks aan te doen, helaas.

    Voor de duidelijkheid: in de winkels zal de starterskit binnen no time uitverkocht zijn. Ik werk zelf in een dergelijke winkel, en wij hebben welgeteld 1 starterskit binnengekregen, die dezelfde dag nog verkocht is. Ik verwacht pas in april een nieuwe levering, omdat de kitjes simpelweg niet op voorraad zijn. Nergens.
    En zo zal het niet alleen bij onze winkel zijn, maar in heel Nederland. MS heeft gewoon te weinig kitjes aan Nederland uitgeleverd.
     

Deel Deze Pagina