Nieuwe screens van de nieuwe level van Splinter Cell Screens van Splinter Cell Kvin de level prachtig lijkt me een met gevarieerde Omgevingen Deze missie zal vanaf 14 maart 2003 downloadbaar zijn voor de Xbox Live gebruikers! En 14 maart dat is ... morgen!!!!
Whole new mission exclusive to Xbox-Livetm subscribers, totally free of charge. betekent dat het dan toch gratis is? deze desktop wil ik ook
beter dat het gratis is en nou hopen dat het een leuk level is en dat je het binnen 10 uur heb uitgespeeld en denken jullie dat je alleen het level kan spelen als je het spel heb uitgespeeld?
nee de level zit midde in het spel denk ik! Philip Masse zijn codes moet je zoeken en da's ergens midde in het spel
Up to 60 minutes of tense gameplay to achieve the 4 objectives of the mission. w00t 1 uur extra speeltijd!!
het maakt mij niks uit want heb 'm tog al 2 keer uitgespeeld maar dan weet ik dat ook weer 1 uur maar *Martini doet er extra langzaam over* ik doe er dan ruim 3 uur over
Weet iemand ook of deze gratis download op een memorycard kan en als je geen xbox live hebt hoe je hem dan kan krijgen???
Nee, de downloads zijn verbonden aan de serienummer van je xbox.. het kan wel gekopieerd worden, maar niet geopend worden op een andere XBox. (zover ik gelezen heb :\ ) Maar ik weet alleen niet of dat ook zo gaat bij een gratis leveltje...
Ik vrees ook dat het voor de mensen zonder Live niet mogelijk is dit level te spelen, omdat je dus naast het level ook een update voor moet downloaden. Lijkt mij dat de bottleneck 'm in deze update zal zitten. Maar mocht er iemand zijn die het is gelukt om het level op een andere XBox te spelen, let me know!
Je zou die xtra levels toch ook bij de official uk xbox magazine krijgen? En is er al iemand die het level gedownload heeft, en hoe lang duurde dat nou ongeveer?
Ja , ik heb vanochtend het level gedownloade.. nog niet echt aan spelen toe gekomen, omdat ik zo een toets heb ! maar 't level was er in 5 minuutjes... zo gedaan dus ik heb ook geen achterlijk snelle verbinding, dl: 60kb/s ziet er wel erg mooi uit !!! spinnewebben in de eerste tunnel waar je doorheen komt .. echt gaaf