Xbox verkoopt niet het beste!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door CaptnCook, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zo ziet de console markt eruit:

74% Ps2
    14% Gc
    12% Xbox

Wereldwijd verkoopt de xbox dus het slechtste.

2. xforz

xforz Guest

Ja dat weten we allang|:-

3. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    nee, bij de gamecube zit ook de gameboy erbij!

4. xforz

xforz Guest

lijkt me niet:confused:

5. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    xbox moet nog inkomen.
    als er weer wat top games op de markt zijn, zal hij wel stijgen

6. MR. Perfect

MR. Perfect Guest

Dat kan me niks schelen!

Hoe slechter hij verkoopt, hoe meer MS leuke spellenmakers opkoopt.

En als ze hem niet willen, dan kopen ze hem maar niet! Maar ik kan ze vertellen dat de mensen goed dom zijn die nu een PS2 gaan kopen of een GC

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10

-jij bent duidelijk een xbox fanboy:mad:
    -jij bent stom dat jij zoiets zegt
    -je zal wel geen geld voor een ps2 of Gc hebben, of je vindt je xbox tegenvallen, dus vergeef ik je maar voor je stomme uitspraak|:- |:-

8. MR. Perfect

MR. Perfect Guest

Dan weet jij niet wat XBOX fanboy is!

WAT BEN JIJ DOM! Ik heb zelf ook een PS2 en een GC (sukkel!) Kijk eerst eens in mijn profiel als je wat over mij beweert!
    Ik kom uit wassenaar sukkel! Niet bepaald een dorp voor arme mensen!

Volgens mij ben jij een PS2 fanboy! Jij wilt gewoon prijzen dat de PS2 goed verkoopt! En het is nog oud nieuws ook dus hou nou maar op met je zinloze tread en reacties.

9. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe stom kan je zijn!! De GC wordt haast overal in europa uit de schappen gehaald, hoe zou dat komen? iig niet doordat hij zo goed verkoopt :{ Japan maakt dat enigsins goed maar de Xbox verkoopt in het algemeen duidelijk meer. Wat is eigenlijk je bron?

10. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Who gives a fuck, zolang developers de Xbox blijven steunen en MS vol blijft houden, boeit het me echt helemaal niks dat bv. de GC 2% voorstaat, ik heb de Xbox om te gamen, niet om een voorsprong op de concurrent te hebben en daar vervolgens andere console bezitters mee te stangen:{, maar das maar mijn nederige mening....

11. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jajaja ok, wassenaar is een sjieke buurt en nu gewoon weer ontopic blijven en flame gewoon niet naar elkaar, niet nodig :D.....

12. MR. Perfect

MR. Perfect Guest

Sorry maar ik kan zulke mensen niet uitstaan die maar wat zeggen (zoals wouter xbox)! Dus ik moest even reageren:)

Ik verklaar hierbij dat we ontopic gaan!:)

Ik vind het gewoon leuk dat al die mannetjes zeiden van: "Xbox gaat net als dreamcast failliet", nu zelf bijna op de rand van ondergang zitten.

Maar jammer, omdat concurrentie nooit slecht is. (alleen dan in het geval van Nintendo:))

13. McLaren

McLaren Kimi rulez 2003

Leuk Bevonden:
    0
    Het is dus gewoon aan ons, die-hard xboxers, om veel reclame te maken bij vrienden en probere zoveel mogelijk mensen te overhalen om een xbox te kopen... :)

14. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik weet niet van wanneer deze cijfers zijn, maar het klopt wel dat de GameCube op dit wat beter verkoopt. Dit komt dankzij aankomende toppers als de nieuwe Zelda en Metroid Prime. Ook de nieuwe Resident Evil die nu uit is zorgt hiervoor, maar dit is maar tijdelijk. Dit duurt een paar weken misschien wel een paar maanden maar dan zakt het weer zwaar in. Als XBox games als Brute Force, Halo2 of Fable uitkomen zie je hetzelfde bij XBox gebeuren.

15. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Ok heel simpel. Wat maakt het verdomme uit wie meer verkoopt. We zitten er nu al heel lang over te discusieren. Ik zie nog een paar hele leuke spellen voor de xbox komen en alleen daarvoor ben ik al blij dat ik een heb gekocht.

En ik wist trouwens niet dat mijn lieve kleine grijze wonder (Dreamcast) een bedrijf was. Kan een Dreamcast failet gaan dan ;). Heheh sorry mensen die dat zeggen Mr Perfect weten niet wat ze lullen. ;) ;). Het zijn dezelfde mensen die op gamers.nl de xbox Homobox noemen. Is helemaal superdom want als er een ding waar homosexueelen goed in zijn is het hun creatief en estetisch gevoel. Dus als homosexueelen veel de Xbox kopen betekent dat dat het dus een goede machine is. Wegens de vele creative spelen en een gigantisch mooi uitziend beeld ;) . (Sorry kont het ff niet laten ;) ;) )

PS:"Ik weet ook wel dat het een stereotype is. Ik vind het gewoon dom als je Homo als scheldwoord gebruikt (Ik scheld mensen toch ook niet uit voor smerige hetero ;) ). "

Laatst bewerkt: 13 mrt 2003
  16. MR. Perfect

MR. Perfect Guest

Over viespeuken gesproken!:D Een XBOXFIEL!

Let vooral op die laatste zinnen!:)

Laatst bewerkt door een moderator: 13 mrt 2003
  17. Que

Que Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    leg mij dan eens uit waarom je dom bent als je nu een PS2 of GC wil gaan kopen ??

18. ps2/xboxgamer84

ps2/xboxgamer84 Il Dottore 46

Leuk Bevonden:
    0
    Sony heeft gewoon tegen de 75% van de consolemarkt, dus vergeet het maar, zowel Microsoft en Nintendo halen dit niet meer in. De Cube verkoopt wereldwijd inderdaad beter en dit komt mede door de sterke verkopen in Japan. En daar zit de GBA niet bij!! Wat stom om dat te zeggen, als de GBA er wel bij zou zitten dan stond Nintendo vlak achter Sony.

19. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is ook 2 jaar eerder begonnen ps2/xboxgamer84. Laat de Xbox nou ook nog fftjes zo lang door lopen en vergelijk het dan nog eens. ;) ;) . Ik denk niet dat ze winen maar laat ze beide (GC en Xbox nog fftjes doorlopen. Ik denk dat het je nog 100% mee zal vallen.

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Mr. Perfect dit heb ik helemaal niet gezegd!
    En trouwens als je naar mijn profiel had gekeken dan, had je gezien dat ik alle drie de next gen consoles heb. En ik ben met alle drie even blij!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina