1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Vista

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door ShadoW_2k, 30 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3

    Ik heb een vraag ,

    Heb 2dagen geleden me pc weggebracht en heb er windows vista op laten instaleren !

    Heb nu dus een cd mee gekregen van windows Vista ( Legaal ) dus niet gebrand of wat dan ook !

    Nu heb ik nog een pc kan ik met die zelfde cd wat al op mijn pc geinstaleerd is ook die andere pc instaleren met windows Vista ? of moet ik dan weer een andere cd halen?

    mischien beetje domme vraag .. maar wil gewoon even zeker weten voordat ik wat verkeerd doe !

    Gr shadow!
    :thumbs:
     
  2. Avantar45

    Avantar45 OpticonNL

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan die cd gewoon gebruiken op n andere pc, maar je hebt waarschijnlijk wel een nieuwe key nodig. Sommige keys zijn vaker te gebruiken, maar het lijkt me sterk dat de key die jij hebt dat ook is.
    Dus uiteindelijk is het misschien het beste om een tweede exemplaar van Vista aan te schaffen.
     
  3. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Je kan beter even een paar maanden wachten met aanschaffen tot Windows 7 er is.O-)

    Er is BTW ook een centrale windows Vista thread waar Vista gerelateerde vragen kunnen worden gesteld:
    http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=92507
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2009
  4. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    ik hem die cd nieuw gekocht mag dan toch wel hopen dat hij pas 1x gebruikt is die cdkey niet?
     
  5. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Hij bedoelt dat er ook keys bestaan, de zogehete VLK (Volume license keys) Codes die je dus 100x of meer keer kan gebruiken, voor bedrijven dus. Maar waarschijnlijk heb jij een single key, dus die kan je niet gebruiken op je andere pc. En dan kun je idd beter wachten tot windows 7, aangezien die beter is dan Vista.
     
  6. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de beta van windows 7. Maar verwacht er niet al teveel van hoor. Lijkt heel erg op vista (wat op zich niet erg is) maar had meer grafische vernieuwingen verwacht. Er zal vast wel flink wat achter de schermen veranderd zijn, maar dat heb ik nog niet gecheckt

    (surry klein beetje offtopic)
     
  7. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Dit topic kan dicht .

    Het is gelukt met instaleren
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Tot je gaat activeren met de key die al op je andere pc is gebruikt en dan zegt dat schermpje: deze code is al gebruikt/is onjuist. ;)

    Maar een gewone consumentenkey kan volgens mij 3x tegelijk gebruikt worden. Dus als je niet met een OEM license opgescheept zit is alles goed 8)
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Topic gaat dicht op verzoek van threadstarter. Meer vragen kunnen hier gesteld worden:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina