[XOne] Ik heb Xbox Live !! (De grote dag!!) - deel II

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

  1. toiletboy

    toiletboy Giggity, giggity!

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het! Ik had ook datzelfde probleem met die DNS servers in het begin. Maar als je in windows bij start op uitvoeren klikt. Dan typ je in winipcfg
    dan krijg je een overzicht van ALLE dingen die je handmatig kan invoeren. (Ik heb een directe verbinding gemaakt, dus ik weet niet of het bij jullie ook zo werkt... ) Die directe verbinding werkt trouwens echt perfect! Gewoon stekkertje in, stekkertje uit geen probleem. Geen modems opstarten niks.
    oh ja... Nu nog een commentaar over het Live! Spelen.....
    Kwijl.....8) Het is echt niet normaal, wat voegt dit gebeuren veel toe aan de console industrie...
     
  2. sphere man

    sphere man Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook eindelijk

    amsterdam
    14:00

    nu nog ff op mijn pa wachten hij heeft de creditcard :D

    en dan online whoehoe
     
  3. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Aargh!!! :mad: Ze zijn langsgeweest maar er was niemand thuis (terwijl er rond het tijdstip 14:00 wel iemand thuis zou zijn)

    Nou komen ze dinsdag weer opnieuw, als ik niet thuis ben bezorgen ze het bij de buren.. Echt kut, moet ik nog 4 dagen wachten :mad:
     
  4. CHiLL@@P

    CHiLL@@P Gamer DeLuxe

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    YEAH BABY!!! Hij werkt:p . (nog bedankt marco27!!!, I own you one).
    Wie heeft er zin in een potje mechassault?
    :cool:
     
  5. JanKost

    JanKost Console Freak!

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    1
    Damn, das balen Lazz, komen ze lang, is er nieman
     
  6. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, maar is bij jou alles gelukt met installeren enzo? We hebben namelijk dezelfde RouteR en zelfde provider :)
     
  7. Compatibles2

    Compatibles2 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Compatibles2 + Guests is ook online vanaf gisteren. Was een feestdag want 2 Live kits, beiden in de middag toen ik net thuis was. Pfffff nu nog Live Games en enige behendigheid.

    CU Online and Add me as a Friend
     
  8. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Balen dat ik niet thuis was :mad:
     
  9. JanKost

    JanKost Console Freak!

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    1
    bij mij is alles gelukt, alles vrijwel lag-loos
     
  10. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal het hier ook wel lukken neem ik aan :) Wij moeten nog eens tegen elkaar spelen JanKost, na alle frustraties die we meegemaakt hebben :p

    Dinsdag that will be
     
  11. Xearo Li

    Xearo Li Active Member

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah... heb hem vandaag binnen gekregen .
    Mechassault gedaan .. echt vet ... maar ik denk steeds dat ze me niet kunnen horen .... 8)
    Zometeen ff Splinter Cell level downloaden
     
  12. Chrisvr2000

    Chrisvr2000 Gamer P.S.

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb het vandaag ook binnengekregen alleen is mn verbinding nog niet aangelegd. zit te wachten op een hub. :'-(
     
  13. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    heb xbl nu urrtje en ik kon na een kwartier al spele tis echt kewl!! alleen die robot voice mask sux!
     
  14. mischa

    mischa Guest

    het is echt dik kicken een beetje met asten praten die je helemaal niet ken.
    en moto gp is het beste online spel wat er is. daarna uc mechassault en het slechtste vind in ghost recon :)
     
  15. The Fragsoldier

    The Fragsoldier Xboxlive

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    De winkels bartsmit en dixons zouden vandaag weer xbl paketten binnen moeten krijgen heeft iemand ze vandaag gespot?
     
  16. raptorix

    raptorix Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zwaar pissed, woon in amsterdam en ben vrijdagmiddag minimaal 10 shops afgelopen, slechts 2 hebben ooit paketten gehad, en die waren zo weg (hadden er maar paar).

    Ik heb net mediamarkt gebelt en die krijgen ze pas weer over 4 weken! :mad:

    Ik moet zeggen dat MS het ZWAAR kut geregelt heeft, ik ben zo pissed dat ze hun hele xbox live in hun achterste mogen steken en dat ze er in mogen stikken!
     
  17. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Waarom denk je dat de helft hier ervoor heeft gezorgd om de pre-order te gebruiken.

    Het voordeel van het lage aantal starter-kits is wel dat er niet in 1 keer teveel mensen Live gaan en zo de servers overbelasten.
     
  18. raptorix

    raptorix Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt grote bullshit, ik heb zelf veel ervaring met gameservers, de manier om je gameservers goed te laten performen is door maxplayers/ max bandwith goed in te stellen.

    Ooit wel eens gehoord dat men games slechts in kleine gedeeltes ging verkopen omdat anders de gameservers overbelast raken?
     
  19. MrJoinT

    MrJoinT -=SMILE=-

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    En wat als je hem nou hier had ge-pre-ordered en hem vervolgens niet krijgt? Dan zou je zeggen, dan mail je even met mirik. Nou dat heb ik dan ook gedaan vrijdag, maar nog niets van hem gehoord. Vandaag weer een mailtje, maar nog steeds NIETS! Is die gast nog steeds na aan het spacen van die Live Launch party ofzow?
     
  20. FresH

    FresH Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    XBL

    Ik heb ook XBL, had de laatste van 5 =D Wuahaha, mn Nick is Fr3sH, mn games zijn Ghost Recon en die 2 Demo's , Add muh
     

Deel Deze Pagina