1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MechAssault

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

  1. IK NL

    IK NL Guest

    live wordt ook geupdate als je GR start.
     
  2. Sjefke

    Sjefke XBox rules

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat maakt het uit welke levels erin zitten,... je moet dat live kitje gewoon aanschaffen of er nu 1 of 10 levels of Mechs inzitten |:-
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Een demo = een demo ... je kan alleen live spelen .. en maar enkele levels .. ook kan je geen nieuwe levels downloaden ... ook geen nieuwe Mechs...
     
  4. CHiLL@@P

    CHiLL@@P Gamer DeLuxe

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Zooo MechAssault is egt cool op LIVE!!!
    Dikke battles!
    En ook wel cool die nieuwe levels + mechs!
    Vet mooi levels erbij :9..Komen er nog meer van die gratis downloads?

    I Love it!!!!!!
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2003
  5. crashride

    crashride live rules

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    IK heb echt de hele middag mechassault zitten spelen en het is echt zooooooo cool, alleen k kwam niet egt veel nederlanders tegen, meestal waren het een aantal amerikanen die als team mij echt de hele tijd af wilden maken ( en dat is ze nog behoorlijk gelukt ook :p)
    maar voeg mij toe want k wil dit toch ook wel met nederlanders spelen, kan k misschien een paar amerikanen terug fraggen :)

    CrashRide is the Name Mechassault is da game!!!
     
  6. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Je mag me vriendje worre... :)

    Ik vind MechAssault eveneens een geweldige game. Heb vanavond eerst in een team met drie Amerikanen gespeeld (tegen een team met Fransen en Hollanders). Tering, wat kunnen die Amerikanen al goed teamspelen! Ik heb daardoor een hoop geleerd.

    Vervolgens kwam ik in een teambattle terecht met Engelsen en Nederlanders en daar ontspon zich tijdens het fraggen een heel leuk gesprek over Amsterdam en koffieshops en zo. Wel lachen. "Yes, we like the English. Don't forget to bring your money!" ;)

    Ontopic: De Friends list in MA is heel goed bruikbaar. Je kunt heel netjes zien wat de ander aan het doen is (in tegenstelling tot de slechte Friends list van Unreal). Maar ik vind het wel jammer dat het zo moeilijk is om een game op te bouwen. Als je effe snel wat wilt fraggen moet je gewoon UC starten, dan ben je binnen een minuut aan het fraggen. Met MA kost het me soms wel een minuut of tien alvorens ik in een goede game terecht kom.

    (Ik speel uitsluitend in teams; dan is mijn gebrek aan speelkwaliteiten niet zo frustrerend :D :D :D )
     
  7. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de Friends List juist slecht in MA...! Ik zie juist niet wat iedereen aan het doen is en of ze online zijn of niet. Als ik op hun namen klik staat er alleen "Remove Friend?"....

    Best vaag...
     
  8. Locke

    Locke Organic intellectual

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Teamspel is inderdaad een stuk beter. Ik hoop dat er snel een CTF variant voor MA komt. Dan wordt het pas echt interessant. Het zat geloof ik wel in de planning.

    - Locke
     
  9. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Heej lachen, ik heb je nog gezien k noemde je temple ipv tempie srry nog :+

    MA is echt cool!! lekker trashtalken en ass kicken I love it!
     
  10. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke gametypes kun je dan eigenlijk kieizen met Mechassault? mij lijkt het online alleen maar n beetje domweg fraggen met maar 1 mode (doel) ....

    Btw welke Live modes bevat de demo?
     
  11. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik speel zelf alleen de Full, maar snap er nog vrij weinig van :cool: zie er vooralsnog, naast het lullen via communicator, niet echt iets 'leuks' in. Kotm misschien omdat ik niet zo goed ben :cool:
     
  12. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik speel de full version. De online modes die ik het leukste vind is Team Battle (dus gezamenlijk zoveel mogelijk kills tegen een ander team; bij voorkeur 4 tegen 4) en "Not It". Not It is een omgekeerd soort tikkertje. Een van de spelers is "It" en die moet dan proberen om een ander te fraggen. Als ie iemand fragt dan scoort ie een punt. Als je "Not It" bent kun je dus ook niet scoren. Maar je kunt wel de "It" speler fraggen en dan word jij automagies "It". Waarna je dus kunt proberen om je score op te vijzelen.

    Over mijn speelcapaciteiten kan ik kort zijn: "I suck". Ik ben maximaal 5 seconden "It" en ben apetrots dat ik in een Not it game al eens een punt heb gescoord.

    Team Battle is geweldig. Enerzijds is het kletsen heel leuk; anderzijds kun je geweldig veel van de Amerikaanse players leren over de MA speltaktiek.

    OK, ik ben dus een fragger. MotoGP is nix voor mij. Unreal en MA zijn mijn games. En ik heb net Capcom besteld. (Want DOA3 vind ik ook wel leuk; vooral met de Erotic Plus Pack. Er schijnt ook een Erotic Pack voor Capcom uit te komen...) :+
     
  13. kierewietje

    kierewietje Diehard

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben een goeie mechass'er en maandag heb ik mechass dus dan ga ik fraggen ;] ik speel al veel online op gamespy
     
  14. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Waus... daarnet 7 elemential mechs tegen 1 ragnorak (ofzo) dat was ecth tof, was 3e geworden met 2 kills en 8 deaths:p
     
  15. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Ha! Daar trap je toch niet in? Die games worden georganiseerd door losers die zo nodig hoger in de ranking moeten komen... Gaan ze in hun eentje tegen elementals schieten en dan wordt hun score dermate positief dat ze omhoog schieten in de rankings.

    Neuh. Ik kwam in zo'n game binnen en toen begon een Amerikaan uit te leggen wat de bedoeling was van de game-host. Binnen drie telellen was de game helemaal leeg... ;)
     
  16. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    mwa... iemand die ik kende hoste die game, een kerel zei voor de grap dat 1 iemand ragnarok (ofzo) moest spelen. Dus iemand die erbij kwam koos dus de Ragnarok en toen zijn we gaan spelen, of er opzet was weet ik niet. Maar was wel stoer:cool:
     
  17. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Er wordt af en toe nogal 'vreemd' gespeeld en daar moet je even op letten...

    In het spel "Not It" gaan mensen op iedereen schieten; niet alleen op de "It" Mech. Met als gevolg dat je hardstikke verzwakt bent als je "it" wordt en dan schieten ze je met een enkele knal overhoop.

    In de Team Deathmatch ben ik al tweemaal tegen een eng (Hollands) mannetje aangelopen die de hele tijd zijn teammaten loopt te fraggen. Die schieten nml (in het begin) niet terug en zo kan ie zijn score uppen. De tweede keer heeft ie het duur moeten bekopen want zodra de Amerikanen me tegen die gast hoorden schreeuwen zijn we met z'n 7 tegen die ene gegaan. De volgende keer denkt ie wel even na voordat ie zich 'vergist'.
     
  18. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog niet vaak gespeeld, maar heb dat wel l gemerkt. Zoon kerel begon ook op zijn eigen mannetjes. Ze begonnen niet terug te schieten maar gingen weg, toen was die kerel ook in zijn eentje. Vond die ook niet zo leuk
     
  19. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    bij Halo heb je dat toch ook? Stalker heet dat.
     
  20. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die Mechassault wil spelen? Add me aan je friensdalist (LaZZ NL)
     

Deel Deze Pagina