Kunnen jullie aangeven hoe dit spel speelt? Of er veel servers zijn, of veel mensen het spelen... is er lag enzovoort.
De lag is minimaal, het speelt net zo fijn als link-play, maar dan maal 100 je kan met iedereen praten en er is bijna geen lag! Gr is echt een tactische shooter... dus verwachten geen UC ofzo maar als games zoals ravenshield je liggen... dan is GR een topper!
GR vind ik persoonlijk verre weg de beste live titel. Vooral team matches met spraak zijn erg cool, helemaal als er echt wordt samengewerkt!
ja, dat zeker, daar is ie comunicator echt voor gemaakt ik denk dat de meeste mensen bij bijv. uc CTF of zo gaan doen
Daar heb je minstens zoveel teamwork voor nodig. Tuurlijk is GR wat tactischer, maar zonder teamwork kom je in UC CTF ook niet ver.
In de meeste games mag je zelf bepalen welk type je speelt, dus ook een sniper. En bepaalde maps zijn uitermate geschikt om te snipen. Sterker nog, als je echt teamt is het leuk als het team uit meerdere types bestaat. Ik ga vanavond zeker nog ff GR-en
Vaak hangt mijn xbox tijdens het connecten naar een game. Ook krijg ik weleens dat de verbinding automatisch wordt verbroken.
Vanochtend nog met zo'n vage amerikaan coop gespeeld. Ze klinken allemaal hetzelfde die gasten, maar wel leuk met zo'n knauwende cowboy beetje ruskies killen. Voor de rest effe wennen om steeds op het witte knopje te drukken voordat je praat. In paniek roep ik eerst iets dan druk ik op knopje en dan ben je al dood..... Voor de rest gaaf spel en nodig me uit voor een game
Vanavond ook weer een potje gespeeld met wat Amerikanen. Drie tegen drie. Was erg leuk. Mensen die zin hebben om GR te spelen kunnen mij altijd een friend message sturen. - Locke
Ben je bij GR LIVE! één mannetje of een team?? (De reden dat ik dit niet weet, is omdat ik mijn kit nog niet heb gehad van XBW)