IS ER EEN HYPE VOOR EEN FLIGHTSIM VOOR DE XBOX? EEN FLIGHTSIM ZOALS AERO ELITE: COMBAT ACADEMY check preview shots op diverse sites
Je hoeft echt niet alles met HOOFDLETTERS te typen. Is zwaar irritant, en niet echt bevordelijk voor het leesgemak.
agree..hoofdletters zijn zwaar irri..... maar opzich wel een leuk punt..... was hier ook al benieuwd naar... heb op pc erg fanatiek Falcon 4 gespeeld.... Een flightsim op Xbox...(en dan bedoel ik dus een echte).... ik zou het gaaf vinden... misschien net als bij steel batalion een extra controller erbij...en gaan met die banaan... zijn er games in ontwikkeling of game developers die plannen hebben met dit soort games??
facon 4 heb ik nog steeds, speel het weliswaar niet meer, maar ben weer van plan om het te installeren inclusief alle third party patches om de skins beter te laten lijken. Wie weet komt er iets voor de Xbox in de trend van Lock On.
is yager geen goede flightsim? ik heb t filmpje net bekeken en het zag er zeker niet verkeerd uit. http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=2839
alleen die gast die je speelt vinnik echt geej. offtopic: en whats with die green mile avatars en quotes onder al de mods? k vond die film wel ok, maar bes wel hoog fluffy gehalte. J.C. jesus christ. allemaal een beetje te.