1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    De scheidsrechter mag idd ook wat beter.

    De keeper moet ook beter gemakat worden, nog veels te vast.
    Je moet shirtje kunnen trekken.
     
  2. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat De Kuip er nog steeds niet inzit is een schande... Daar zijn de meeste europese finales gespeeld.. Ik geloof totaal al 10 finales.. Echt slecht van EA...
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Sowieso moet de Manager Mode flink verbeterd worden. Topspelers die naar kleine onbekende clubs gaan. Casillas naar een of andere kut team in Noorwegen. :emo: Ook de topclubs mogen wel eens wat beter spelen in Manager Mode, speel je bijvoorbeeld met een subtopper en moet Manchester United vechten tegen degradatie. :lol:
     
  4. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    - Gezichten mogen van mij wel beter uitgewerkt worden, in de Eredivisie waren er bijna geen spelers nagemaakt. En dat miste ik toch wel bij met name Huntelaar en Suarez, al zullen ze deze 2 volgend jaar zo goed als zeker wel namaken.. Maar dit was maar een voorbeeld ;)
    - Nederlands elftal licentie binnenhalen :) Zal weer wel lastig worden
    - Manager mode verbeteren zoals hierboven me genoemd
    - Meer stadions
    - Weer omstandigheden beter uitwerken want regen en sneeuw heb ik amper/niet gezien
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Zijn wel een paar punten voor verbetering vatbaar, zoals bijvoorbeeld wanneer je een league uitspeelt en wint, dat je dan op zijn minst een leuke celebrations-cinema ziet met de spelers die de beker/schaal/whatever vasthouden en uit hun dak gaan.
    Had laatst de PL gewonnen met Arsenal, en het enige wat je ziet is even een beker in je menu...(!) Lekkere domper.

    Daarnaast zou ik graag zien dat de spelers een stuk beter zouden lijken op de echte spelers, want dat is soms dieptriest. Als je kijkt hoe een Afellay eruit ziet in Pro Evo, dan is dat gewoon ontzettend knap.
    Ik zie dan ook graag dat je net als in Pro Evo de bestaande spelers ook kunt aanpassen qua uiterlijk en stats (stats alleen voor de offline game).

    Verder was Fifa 09 inderdaad een prima voetbal game.

    Toch mis ik nog steeds de klasse van Pro Evo 5. In Fifa 09 scoorde ik toch net iets te vaak goals op dezelfde manier. Pro Evo is er de laatste jaren op achteruit gegaan qua gameplay (AI speelt vals, minder leuk, te voorspelbaar en gescript), maar zelfs bij Fifa09 heb ik nog niet het gevoel van klasse dat ik bij PES5 wel had, dat iedere wedstrijd gewoon anders was enzo...

    Fifa09 is wel degelijk de beste voetbalgame op de markt op dit moment, maar er kan ook nog genoeg aan verbeterd worden.
    Eerlijk gezegd hou ik eigenlijk al geen rekening meer met Pro Evo. Die hebben het de laatste jaren telkens weer laten afweten.
     
  6. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Er moeten inderdaad hele gekke dingen gebeuren wil de volgende PES over FIFA 2010 heen gaan. Alleen met geheel nieuwe engine en online eens op orde zou het kunnen, maar dat zie ik niet gebeuren.

    Het bewegen van een speler zou van mij in de volgende versie van FIFA wel wat sneller en vloeiender mogen. Af en toe gaat dat zo traag dat je dan de bal onnodig kwijt bent.

    Ook weerseffecten zijn welkom en eens ander en fris commentaar. Verder de bugs eruit en rare fouten uit de Manager Mode. Zo stond Napoli bij mij 2x ingeschreven in de UEFA Cup. En transfers kunnen idd ook wel wat realistischer. Een Parma wat 100 miljoen biedt voor Kaka, kom op zeg waar halen die dat geld vandaan.

    Verder het publiek wat opvijzelen en wat doen aan irritante vastlopers. Zo had ik in mijn 2e seizoen steeds op het zelfde punt een vastloper bij het simulatie-scherm na een Europese wedstrijd. Ik kon dus opnieuw beginnen en na een seizoen simuleren geen problemen meer in het 2e seizoen. Misschien dat die vastloper wat te maken had met het dubbel inschrijven van teams in Europa.
     
  7. Beemrrr

    Beemrrr Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Nederlands elftal moet er in zitten met Sneijder, Robben en van Persie enz. En als laatst verbetering nieuwe commentatoren want k ben joeri en evert echt zat
     
  8. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    er worden veel punten genoemd maar als NL de licenties niet vrij wilt geen houd het al gauw op met sommige verwachtingen dus word maar weer afwachten
     
  9. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien noob vraag. Maar hoezo wil NL geen licenties geven? Bang dat tegenstanders via FIFA hun tactiek aflezen?
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Vragen teveel geld dacht ik.
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    De KNVB is te hebberig inderdaad. Slaat ook nergens op, want nu krijgen ze niets terwijl iedereen wel binnen no-time de juiste spelers weer in Oranje heeft gestopt.
     
  12. indir

    indir Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    HAHA wrm dat?
     
  13. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Punten die in Fifa 2010 moeten zitten:
    - voordeelregel beter uitgewerkt( soms maakt iemand een overtreding op een man die net afspeelt en als 't dan buitenspel is fluit de scheids voor buitenspel en niet voor de overtreding:x)
    - weerseffecten!!!
    - Tijdens de manager mode kiezen of je in dag/nacht wil spelen. En ook kiezen wel weer je wilt. Nu speel ik de heel winter nog in de stralende zon|:-
    - Meer stadions en het moet niet meer zo zijn dat je bijna alle uitwedstrijden in hetzelfde stadion speelt. Ook moet elk stadion een dag/nacht functie hebben. Sommige hebben alleen dag.
    - Celebrations kunnen beter, misschien weer gewoon overgaan naar filmpjes?
    Hoewel zon knee-slide wel erg leuk is:+
    - Betere A.I.
    - Ook wil ik een mogelijkheid om een opstelling te maken voordat je een wedstrijd simuleert. En waarom zijn soms de spelers heel moe na een simulatiewedstrijd?
    - Ook vind ik het irritant dat de wisselspelers switchen wanneer je een Bekerwedstrijd speelt waar er opeens maar 5 man in de wissel mogen. Bij de eerstvolgende wedstrijd met 7 man in de wissel heb je opeens een ander bank dan ervoor? Heel irritant.
    - Sneller fluiten voor buitenspel, soms mag je nog 5 seconden doorlopen...
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2009
  14. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0

    het moet eerder zo zijn dat dit automatisch veranderd. In het echt kunnen ze toch ook niet kiezen of ze in de zon of in de regen kunnen spelen?
    Het moet wel zo zijn dat in de winter vaker sneeuw en regen valt dan zonneschijn.

    Nog mooier zou zijn als het weer dynamisch verandert tijdens de wedstrijd. Dat het in de 60ste minuut opeens hard gaat regenen ofzo. En dat de bal hier ook echt anders door gaat rollen.

    Het zou ook kunnen zijn dat het bijvoorbeeld voor de wedstrijd hard heeft geregend waardoor er overal al plassen water liggen.
    Ook moet de wind een spelbepalende factor krijgen. En dat moet dan vaker in Nederland aan de orde zijn dan bijvoorbeeld Spanje.
     
  15. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk je nou echt dat EA dit doet.

    Ieder jaar komen de vreemdste voorstellen, zulke dingen doet EA simpelweg niet. Het boeit me trouwens ook totaal niet.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Als EA een perfecte footy wil maken dan moet dat wel, ja.

    Is echt geniaal om een wedstrijd te spelen waar het regent en de bal moeilijk te beheersen is.
     
  17. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    In euro 2008 was dat en in fifa 09 niet,dat snap ik toch niet echt.
     
  18. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Is helemaal geen idioot voorstel en ik denk ook dat EA het doet.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Voor de BoxArt: Robben op een brancard en Dik Advocaat die treurt om de nodige wissel. ;):)
     
  20. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Omdat je wil dat ze kunnen vechten, dan ben je niet echt een voetbalsupporter maar een vercrackte hooligan, vechten hoort niet in voetbalthuis en al helemaal niet in een voetbal spel.
    Probeer ijshockey of mario power soccer op de wii
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina