1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    lees net op een aantal boards dat de berichtlengte ook nog eens zeer beperkt is en dat er gecensureerd wordt adhv engelse scheldwoorden...... :+
     
  2. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg net een update toen ik dashboard opstarte. Iemand enig idee wat er veranderd is??
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Check algemeen topic of de Frontpage. :)
     
  4. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    :confused: Wat bedoel je hiermee? Zit je dan in een chatbox ofzo tijdens een game? Lijkt me vrij nutteloos. Je kan al gewoon berichten zenden naar elkaar.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je kan met een groep in een chatbox, een soort IRC zeg maar, gaaf toch? *) :+

    Is Killzone 2 nou de systemseller zoals veel beweren? Nauwelijks:

    Bron

    Al vind ik het spel echt helemaal het einde. _O_
     
  6. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag me dan toch af wat ontwikkelaars over de streep trekt om excl. voor de PS3 te gaan als Sony niet met geld zwaait. Feitelijk ben je dan een dief van je eigen portomonee.

    Maar MGS4 verkocht toch wel goed? .... procentueel gezien.
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  8. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel frappant....zou dat komen omdat het een reeds lang lopende en wel bekende franchise is.
     
  9. AnklyosoR

    AnklyosoR Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel weer marketingpraat zijn..
     
  10. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, dat geloof ik niet. De reden dat het kan is omdat de PS3 meerdere processoren heeft. Waardoor zulke spellen die heel veel processorkracht kunnen worden afgespeeld op de PS3 maar niet op de andere 2 consoles. Dat is jammer, want dat spel is wel heel erg tof. Maar ik zou toch geen PS3 kopen omdat ze nog steeds hun oude ps1 controllermodel gebruiken om op de gamen. Misschien went het na een tijdje wel, maar het blijft een feit dat de controller op de Xbox veel beter is met de triggers en hoe de sticks zijn ingedeeld.
     
  11. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Sony: Blabla bla blalala.

    Sato: Jullie cancellen elke game die mijn leuk lijkt (The Getaway bijv.) en wat er wel is en komt overtuigt mij niet om een PS3 aan te schaffen.

    Nee zelfs voor GT 5 zal ik niet naar de winkel rennen.


    Sony zit in mijn ogen nu in de hoek waar ze Sega in het verleden ingedreven hebben. (PS2 Vs. Dreamcast)

    Sega heeft het opgegeven en is zich volledig op games gaan richten.
    Ik ben benieuwd hoe het Sony zal vergaan.
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ze moeten dit jaar toch wel winst maken en geen miljard verlies, dat is denk wel cruciaal...
     
  13. AnklyosoR

    AnklyosoR Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    En nog steeds maken ze verlies op elke console dat ze verkopen. Ben benieuwd ook wanneer eerste prijsverlaging komt.
    Maar aan de andere kant boeit het niet zo zeer meer omdat ik er al één in huis heb staan, en Sony me toch al heeft ondergedaan met hun beloftes. Waarschijnlijk gaat het zijn topmoment verkrijgen binnen 3 à 4 jaar.
    Over MAG is helaas nog niet zoveel bekend om al een oordeel te vellen. Het zal me verwonderen als het echt baanbrekend zal zijn. Ik wens ze succes.
     
  14. Chiem

    Chiem Chemical Waste

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    De toekomst voor de PS3/PS4 ziet er niet best uit. Maar of we blij moeten zijn met alleen MS en Nintendo is natuurlijk maar de vraag. Het gaat sowieso bijzonder slecht met Sony. En ik denk dat Nintendo ongenadig hard gaat toeslaan binnen 2 jaar van nu, denk aan de Wii HD.

    Sony draait momenteel mega verliezen die echt niet 1, 2, 3, zijn weggepoetst. De middelen die Sony heeft op dit moment om aan de opvolger van de PS3 te werken zijn minimaal tot nihil. En dat terwijl MS en Nintendo alles behalve stil zitten.
     
  15. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    De PS3 krijgt wel een aantal zeer mooie exclusieve titels dit jaar.
     
  16. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt niet. De 360 heeft ook meerdere cores/processoren. Dit is gewoon weer typische marketing praat van Sony. "Wij van WC eend adviseren WC eend!"
     
  17. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Slogan van de eeuw:)

    Maar ik denk dat Nintendo geen erg grote stap maakt met alleen Wii HD. Naast het feit dat ze waarschijnlijk weer voor iets innovatief gaan, moet de rekenkracht toch echt een stuk beter worden.
    En ze moeten hun doelgroep weer meer op de gamer leggen ipv braintrainer deel 2344
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    360 heeft 3 cores en PS3 heeft 6 of 7 euhm... SPU's (?). Heb dacht ik in een vorig deel nog eens de uitleg gedaan over het aantal gelijktijdige threads enzo maar het kwam uiteindelijk neer op dat de Cell krachtiger is dan de 360 CPU. Al bestaat er nog steeds wat onduidelijkheid over hoeveel effect dat heeft op games.
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Tering, wat is die PS3 een stof magneet. Hij staat sinds donderdag bij mij thuis, maar zit nu al een laagje op :eek:
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Op je 360 zit net zoveel stof hoor, maar gelukkig zie je het daar een stuk minder :+
    Mijn laptop heeft ook zo'n hoogglans zwarte behuizing. Erg mooi hoor, maar stof & vingerafdrukken zie je meteen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina