Ervaring House of the Dead 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Stanson, 13 mrt 2003.

1. Stanson

Stanson Tech Engineer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een zeer korte game. Het is echt in no time uitgespeeld. Graphics moet je natuurlijk niet vergelijken met Unreal 2 op de pc of Doom 3 die nog moet uitkomen, maar je kan ze lekker helemaal lekschieten! Je ziet letterlijk al die gaten en bloed.
    Het is echt een no brain wegschieter voor een uurtje trickeren in de middag!

2. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me een standaard arcade game. die zijn meestal in weinig tijd uit te spelen.
    misschien dat er nog "shooters" van namco op de xbox komen?

3. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb de demo gespeeld bij het nieuwste xbox magazine en ik vond de game erg tegenvallen...ook een beetje bloederig...maar ja hij was ook 18+ en ik ben pas 15....

4. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n game is alleen mega vet met een Gun, zoals die heerlijke Beretta :D.

5. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    Kan nergens een gun vinden dus ik koop em niet

6. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand welke spellen er nog meer zijn/komen voor een gun?

7. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is HOTD nog de enigste die je met een gun kan spelen.

8. Gameslave

Gameslave Guest

ook zonder gun vind ik hem goed, maar wel kut dat je geen savepunts hebt. Zo moet je steeds de hele tijd opnieuw gaan spelen als je game over bent, en zo krijg je in 1 potje echt flink lamme vingers. Ben pas gekomen bij die baas met dat electrisch veld om zich heen die uit die grote reageerbuis knalt, dan ben je echt een uur lang op hem aan het schieten (lees: trigger snel achter elkaar indrukken) en dan moet je hem soms wel ff op pauze. geen idee hoeveel ik daarna nog moet spelen (iemand die het weet?). En gfx vind ik zeer goed, van dit spel verwacht je niet een twee drie beter en dat geeft niet. lekker knallen in je eentje of samen met vrienden:D

9. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    Volges mij ben je dan al bij het laatste level, ik ben daar ook gekomen, maar nog niet voorbij :), en als je naar de highscores kijkt, zie je ook dat het snelst 25 minuten is. en je doet ong. 5 minuten per level.

Ik zelf schiet alleen maar met de A knop, de trigger blijf je mee aan het trekken, met de A-knop kan je zo je magazijn leegschieten.

10. gaming4ever

gaming4ever bla bla bla

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook alleen de demo gespeeld en het lijkt me echt veel te makkelijk. En dan zijn er mensen die klagen dat UC schieten zonder nadenken is.

11. Gameslave

Gameslave Guest

speel m op easy en is vrij makkelijk, zeker als ik al hoor dat ik bij laatste level ben:D maar is wel leuk, a-knop gebruik ik ook, af en toe wissel ik ff met trigger als ik verkrampte vingers heb, maar het blijft wel leuk te spelen:D

Deel Deze Pagina