Ajax Club Football

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hotshot, 12 mrt 2003.

1. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dit lijkt me dus echt een coole game worden, vooral omdat er van de hele (!) seletie vier foto's zijn gemaakt omde spelers optimaal in het spel te verwerken :9

2. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Je speelt met Ajax tegen andere teams. Waarschijnlijk uit speelt je tegen die gasten uit het rijtje boven deze post. Anders wordt het gewoon een soort fifa....

En mido blijft? Hij werd toch uitgeleend aan een Spaanse club?
    Bij ajax mag ie toch niet spelen, dus de fifa kan net zo goed ja zeggen. (of hij gebruikt doping):):):)

3. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    En mido blijft? Hij werd toch uitgeleend aan een Spaanse club?
    Bij ajax mag ie toch niet spelen, dus de fifa kan net zo goed ja zeggen. (of hij gebruikt doping):):):) [/B][/QUOTE]

Ja maar van de Fifa mag dit niet. Maar Ajax wil het aanklagen want er is een mexicaan die ook nu in Spanje speelt en die ook naar de transferperiode is gekocht dus we moeten het even afwachten.

4. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    joduh zijn de baas

5. gaming4ever

gaming4ever bla bla bla

Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer geen flamewar uit te lokken, maar wat is er zo geweldig aan voetbalgames, ik bedoel alleen de grafix en licenties breiden zich uit. Verder veranderd er niets. Misschien dat de besturing een beetjevanders is, maar als je bijvoorbeeld fifa neemt van op een N64 en fifa op de almachtige xbox envje vergelijkt ze, ze blijven gewoon hetzelfde op uiterlijk na. En zeg niet dat dat ook bij bijvoorbeeld FPS's is want dat is gewoon niet zo.

6. IK NL

IK NL Guest

je bedoeld net zo arrogant? en net zo onsportief?

7. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ben 'k het wel mee eens. Of ik nou euro 2000 op me psone speel, of fifa 2003 op de Xbox (Heb ik niet btw), veel maakt het niet uit.
    Ook een grafische vernetering, nieuwe teams, en nieuwe spelers, nieuw passing systeem..... Boeiend! Voetbal is voetbal ,en bal is rond (duh...) en je moet nog steeds bij de tegenstander scoren.

8. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik vind dat er wel degelijk iets veranderd aan voetbalgames. Als je Fifa '97 met Fifa 2003 vergelijkt zit er een enorm verschil in. Ok dit is over een paar jaar en er komt ieder jaar een Fifa game uit maar zo zie je toch dat er heel duidelijk dingen veranderen ook in de gameplay en er kan nog veel meer verbeterd worden. Als je zo over voetbal denkt als rutger dan voel je dat misschien niet zo, maar ik vind dat er toch nog veel verbeterd moet worden voor dat echte voetbal gevoel erin zit.

9. Tazs

Tazs Small but Dangerous

Leuk Bevonden:
    0
    Als Ajacied lijkt mij het spel wel leuk. Maar ik denk dat je minder mogelijkheden hebt als met de FIFA spellen.

10. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    De verschillen zijn er wel maar niet echt groot. Ik zou niet fifa 2002 en dan fifa 2003 kopen. Maar jou voorbeeld van 97' tot '03 is natuurlijk de waarheid. Dat snap ik wel, maar ik zou nooit 2 jaar 8er elkaar een fifa kopen, dat probeerde ik een beetje duidelijk te maken. (misshcien gaf ik net niet zo'n goed voorbeeld maar ach..). Voetbal blijft immers wel cool. Hopen dat PES ooit nog op de xbox uitkomt....:)

11. kale

kale Robbie Williams

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand het ook nog over de gameplay? Dat de graphics fijn zullen zijn....geloof ik wel....maar ik ben een beetje bang dat je zo'n competitie manager idee krijgt....Dat je door 8 bewegingen te maken iedereen uitkapt en scoort. Maar hebben we ook een release-date? De lente kan zo lang zijn....

12. IK NL

IK NL Guest

ajax football tja dan zal de gameplay wel zuigen.

13. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vrees het ook. Denk idd een soort competitie manager idee...

14. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    zo hey dat ze helemaal een spel gaan maken van een nederlandse club , ajax zal zeker ook wel populair zijn in het buitenland

15. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, Ajax club football word alleen in Nederland uitgebracht, en men heeft voor ajax gekozen omdat ajax de bekendste,beroemdste,beste(kwa gewonnen prijzen) club is en de club heeft de meeste fans.

Deel Deze Pagina