Wat willen we wel op de Next-gen Xbox. En wat willen we niet? Wel: -Gratis Xbox LIVE. -Vervolg op de topgames, waaronder Halo, Fable, Gears of War en meer. -Net zulke fijne controllers als de X360 heeft. -Opnieuw eerder zijn als zijn concurrentie. -Sowieso Achievements. -Nog meer goeie exclusives. -Grotere HDD. -X360 games kunnen afspelen zonder HDD te hebben. -Beetje Casual mag, niet te veel. Niet: -Met een soort kloon van Home [PS3] komen. -Niet weer in het begin RROD's. -Geen ingebouwde stofzuiger sounds. -Geen DVD drives van Toshiba nemen. -Niet z'n gehandicapte voedingsblok. Dat was het. Wat verwachten jullie van de nieuwe Xbox?
Nee en nee, maar speculeren kan nooit kwaad. Wat ik niet wil: GEEN motion controllers dingen. Ga aub niet de richting van de Wii uit! Nog 2 te gaan... edit: Dit is wat ik WEL wil: \o/
Online spelen met gasten op andere consoles. Alles wat ik wil, maar gebeurt toch niet. Voor de rest hoop ik weinig verschil.
Ik hoop eigenlijk ook niet dat ze Motion dingen krijgen. Daarvoor hebben we Nintendo. Is eigenlijk wel stom van Sony. Met de PS gingen ze die knuppeltjes na apen van de N64, nu apen ze Nintendo weer na met die Motion. Stomme Sony, kom is wat orgineler. Ik hoop trouwens ook dat Microsoft met een handheld komt. Zonder Touch Screen! Want daar hebben we Nintendo voor En gaat de nieuwe Xbox, Xbox 720 heten?
Alles wireless, dus ook 3rd party wireless accessoires. Muis en keyboard ondersteuning Betere integratie in een thuisnetwerk, makkelijker bestanden kunnen verplaatsen/streamen Mulitscreen support voor bijv racegames Een fatsoenlijke hoeveelheid opslagruimte, minstens 1TB (het liefst flash) Voor de rest gaat het allemaal al de goede kant op , met name xbox live wordt langzamerhand steeds beter en completer. ow, en ik wil de volgende generatie nog niet helemaal afscheid nemen van fysieke media dus dan moet er ook maar een blu-ray speler of whatever op moment van release de beste drager is in.
Hey, we gaan hier geen Sony vs Nintendo thread van maken he. En dat motion gedoe is toch nageaapt van MS, want die hadden al zo een controller in '99 dacht ik. Maar ik wil ook geen handheld. Dat MS zich maar concentreert op de 'volwaardige' console. En nee, de nieuwe xbox gaat niet '720' heten, dat is gewoon een titel die door fans wordt gebruikt om aan te geven dat we het over de nieuwe xbox hebben. Geen idee hoe ze het dan wel gaan noemen. Xbox 3 denk ik iig niet Nog 1 te gaan. edit: @ D3lphiki: Je wilt er een PC van maken?
want? Ja Dulle, ik wil er een pc van maken. Of liever gezegd, ik wil geen xbox1, xbox 360 , pc , laptop, popcorn mediavault, nas naast mn tv hebben staan maar 1 apparaat wat alles kan wat ik wil en ik denk echt dat als ze verder willen met digital content deliver er meer en snellere opslag nodig is en ik denk ook dat je je niet moet beperken door te zeggen ik ondersteun bijv muis en keyboard niet. Dat soort beslissingen hebben invloed op uitgevers als bijv Blizzard als zij de knoop doorhakken of ze wel of niet naar je platform komen.
Ik wil Blu-Ray, in die tijd komen er denk ik alleen nog maar Blu-Ray's uit en is de DVD volledig uitgestorven.
GEEN muisaansluiting, iig dat er geen aansluiting kan komen om er mee te spelen, krijg je weer van die mensen die alleen beter zijn omdat ze met muis spelen
Het enige wat ik wil hebben dat is dat er hardware inzit die grote levende steden kan maken en betere A.I. GTA deed het super maar als ze dat met de nieuwe xbox kunnen uitbreiden ben ik al tevreden. De graphics maakt me niet zoveel uit als de gameplay maar uitgebreider wordt. En ook gewoon normale controllers waarmee je onderuit gezakt op de bank kan zitten. Domme Wii
Die bedoel ik... Dan heb je ook geen geluidsoverlast van de "draaiende delen". En idd Hybrid, gewoon een normale controller! Met triggers...