Wat willen we wel en wat niet?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door GameKid360, 5 apr 2009.

1. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Op de controler een klein schermpje waarmee je op de wc kunt gamen:) :9

2. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Wel:
    - blue ray (dvd begint nu al te klein te worden) of (zie hieronder)
    - downloadable games net als steam
    - betere hardware/betere koeling
    - weer veel topgames
    - veel grotere hard drives (USB sticks zijn nog groter dan de 20GB hard drive)
    - op full HD RENDEREN (niet upscalen)
    - DX11 :thumbs:

Niet:
    - sloom dashboard met slecht design (zoals NXE)
    - media center onzin (het is een game console geen media pc)
    - casual onzin
    - belachelijke prijzen op marketplace en daarnaast ook nog 60 euro per jaar betalen :mad:
    - goedkope/slechte hardware uit China
    - de klant naaien met garantie beleid (dit gebeurt waarschijnlijk niet :+ )

@ Xbneo,

sinds wanneer laat de xbox je met muis te spelen. Dat was toch alleen op de PS3 bij Unreal Tournament? :confused:

EDIT:

@ Distoration,

En dan weer zo'n huge controller zoals bij de eerste xbox, no thanks :+

Laatst bewerkt: 5 apr 2009
  3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    erm,.. weet vrij zeker dat de acces latency en read/write times bij normale HDD veel hoger liggen dan bij solid state drives

4. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Oeps, verkeerd gelezen. Zag niet staan dat hij het over SSD's had :+

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik krijg trouwens de indruk dat ik zo'n beetje als enige zit te wachten op het magische alles in 1 apparaat wat microsoft ons al een paar jaar voor de neus houdt.

ik zou het echt vet vinden als ik 1 kastje onder mijn tv had + sound system en voor de rest niks meer nodig zou hebben.

1 apparaat wat je HD films afspeelt (digitaal of fysiek),wat je muziek speelt, waar je op kunt gamen, waar je mee op iTunes, youtube, netflix, gmail etc kunt komen.

en dan afhankelijk van wat je wilt gaan doen pak je of je controller of je afstandsbediening.

wat helemaal vet zou zijn is als je er ook een touch schreen usb monitor op aan kan sluiten , als ik dan alleen mn mail wil checken of een muziekje op zetten dan hoeft de tv niet aan :)

Uiteraard zijn de games het belangrijkst want voor al die andere functies zijn er legio alternatieven maar als het allemaal in 1 zou kunnen sta ik vooraan in de rij

6. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    nee. dan krijg je zo'n groot lomp ding zoals de dreamcastcontroller

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    Dingen die ik persoonlijk liever niet wil zien:
    - Géén motion gezeik
    - Dat ze de Nintendo kant achterna gaan qua games. Dat familie gebeuren snap ik wel maar het moet niet te ver doorschieten. Dus geen Gears 4 met waterpistooltjes en blije voertuigen.
    - Een nog lichtere controller.

Wat ik wel graag wil zien:
    - Een wat zwaardere controller die wat groter is, zoals de allereerste Xbox controller. Velen vonden hem niets maar ik persoonlijk vond hem wel een stuk beter.
    - Een betere headset met een normale mute-knop. De eerste Xbox 360 headset ging continu kapot. Inmiddels is er een nieuwe headset die wel wat degelijker is maar die mute knop zit op een ongelooflijk irritante plek.
    - Minder herrie van de drive en gewoon weer het volume van de Xbox.
    - Een snellere guide want een party invite sturen als je in een game zit gaat hem niet meer worden tegenwoordig.
    - Muziek/films van een USB op de Xbox zetten en niet meer enkel rippen van CD of streamen. Zal er wel nooit komen maar hopen mag altijd :+

Alleen vrees ik dat de console wars van de volgende generatie wel echt de spuigaten uit gaat lopen.

8. regtur

regtur Save the last humans..

Leuk Bevonden:
    0
    Wel:
    - Alle games gewoon kunnen downloaden. De gamer moet de optie krijgen om de games in de winkel te kopen op hardware (Blu-Ray?) of het gewoon naar z'n enorme standaard bijgeleverde harde schijf te kunnen downloaden.
    - Blu-Ray dus
    - 2 TB Harde schijf als het niet meer kan zijn.
    - Ingebouwd Wireless Wi-Fi
    - Streamen van HD content
    - Exclusives (Demo's, Dowloads en Content)

Geen:
    - Maandagmorgenproduct op de markt brengen
    - Luidruchtige Drives
    - Betaald XBOX Live
    - Vast nog wel wat.. als ze het maar niet vern**ken

9. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    eeh, ik kan al HD content streamen met mn 360...

10. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb liever een 120GB SSD dan een 2TB normale schijf..
    Controller moeten ze zo laten, niks meer aan doen!
    XBL mag wel betaald blijven, als ze maar service blijven bieden daarvoor. (En niet net als bij de PS3 :p)
    Headset mag wel wat steviger.
    Verder mis ik niks eigenlijk :)

Laatst bewerkt: 6 apr 2009
  11. regtur

regtur Save the last humans..

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry ik bedoelde TV zenders enzo. Niet die inside XBOX;)

12. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    denken jullie trouwens niet dat de nieuwe xbox richting het idee van onlive zal gaan??

wat ik wel zou willen:
    de mogelijkheid om de case te veranderen zonder garantie verlies.
    internet via je box. lekker op de bank googlen.
    ondersteuning van elk mediaformaat, zowel audio als video.
    een echt next gen apparaat, niet eerst een 20gb hd en geen hdmi en dan later weer wel en dan een hd van 120gb. nee nu gewoon minimaal 1TB HD.
    downloadable content gratis of XBL gratis.

absoluut niet:
    motion controllers.
    lawaai uit je box.
    slechte hardware.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Weinig origineels allemaal :)

Wel
    - Games streamen zoals bij onlive, als optie!
    - Headtracking
    - 3d games met de nieuwe technologie (Burnout Paradise is al in 3d te spelen)
    - Full mediasupport
    - Dual screen op 1 scherm, ipv twee halve schermen
    - Next gen GTAIV levendigheid. Liberty City leeft echt op een bizarre manier. Kan niet wachten om dat met nog veel betere graphics te zien
    - In 1x totaalpakket leveren, incl wireless opties
    - Een goede internetbrowser

Niet:
    - Niet kiezen voor betere graphics, zoals bij de Wii (zie ik nog wel gebeuren)

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Laten we eerst maar eens afwachten of Onlive gaat werken.

Headtracking: Nee. =( Laat dat soort ongein maar over aan de Wii.
    3D games: Mijn god, dan kunnen we weer allemaal een nieuwe TV kopen die dat ondersteunt. De meesten van ons hebben speciaal voor de 360 een HDtv gekocht, en dan zouden we dat nu weer moeten doen voor de opvolger? Duur grapje zeg.

Wat ik dus wil is dat ze niet te veel proberen te vernieuwen (headtracking, 3dgames, streamen), maar dat ze de huidige dingen perfectioneren.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    juist wel! Meningen verschillen, want ik vind er geen f*** aan als ze alleen de graphics verbeteren. :+

wat moeten ze volgens jou nog perfectioneren dan?

3d-gamen kan met een speciale bril (niet de rood/blauwe, maar een soort zonnebril) en een stuk hardware die het ondersteunt, hoef je geen tv voor te kopen.

Headtracking gaat imo het concept Wii ver voorbij. True ze hebben het uitgevoerd met Wii hardware, maar het is 1 van de meest vernieuwende 'game-uitvindingen' die ik in jaren heb gezien

edit: burnout paradise 3d: http://www.nzone.com/object/nzone_burnoutparadise_3dvision.html (moet je alleen wel de juiste hardware hebben ;))

16. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Ingebouwde WiFi chip mag wel, zo'n chip kost geen drol en voegt een hoop toe (of elimineert een hoop ellende, maar net hoe je het bekijkt :p)

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dan moet jij eens snel naar de Wii. :D Echt, het laatste wat ik wil is dat frivole bewegingsgedoe. :mad:

Wat ik wil is gewoon betere graphics, meer rekenkracht van dat ding. Dat brengt vanzelf nieuwe gameplay met zich mee.
    Dan er voor zorgen dat de Marketplace snel is, leuk gebruik van de achievements door dingen te laten unlocken. (console zonder RRODs uitbrengen :'-()
    Kleinere accu voor de controller zodat je niet meer dat irritante blok hebt. :+ Voor de rest de controller hetzelfde laten!
    enz. enz. Perfectioneren dus...

Overal moet trouwens een standaard HDD in; niet meer 3 verschillende SKU's. NIET standaard wi-fi (of het moet echt geen drol kosten, maar ik ga niet meer betalen voor de console omdat ie draadloos kan..waar ik toch geen gebruik van maak).

edit: Met dat 3-d gamen... Dat zijn dus toch weer extra kosten buiten de console om. Gaat waarschijnlijk ook pijn doen aan je ogen na een tijdje?
    En al besluit MS om de 720 te bundelen met dat stukje hardware wat je nodig hebt; dan zal je dus ook meer moeten gaan betalen voor de console.
    En STEL dat ze weer verschillende SKU's uitbrengen: 1 zonder en 1 met 3D hardware; dan krijg je weer dat sommige games gemaakt zijn voor dat 3D gedoe, en dat je dus weer bijna verplicht wordt om het alsnog te kopen.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    natuurlijk zijn dat weer extra kosten, anders speelden we nog steeds op een nintendo 8 bit, nieuwe hardware ftw -_-

Jij wil gewoon een 360 lite ;)

19. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    WiFi kost echt geen drol :+
    Neem bijvoorbeeld de goedkoopste laptop wireless expansion slot. En dan zit er nog een stukkie metaal en plastic omheen en die aansluiting voor dat expansion slot. Bij een console kan het gewoon chip op moederbord solderen en klaar.

20. gnudde

gnudde MGMT

Leuk Bevonden:
    4
    WEL:
    - degelijke en makkelijk bedienbare internet browser
    - betere ondersteuning voor alle diverse video formats / codecs
    - veel meer rekenkracht voor:
    * geavanceerde A.I. routines (voor natuurlijk onvoorspelbaar gedrag van NPC's)
    * geavanceerde physics (Euphoria engine in het kwadraat)
    - krachtige GPU voor filtering en post-processing van het beeld, geen popups meer
    - spellen die meer gericht zijn op complete ervaringen bieden, op het gebied van
    herspeelbaarheid en randomness
    - standaard fatsoenlijke HDD

NIET:
    - geen hogere resoluties, aangezien je met je fullhd of hdready toch aan de limiet zit
    - de casual kant op met games (Masterchief's Braintraining met motioncontroller)
    - geen reclame banners i.c.m. gold membership
    - duurzame hardware componenten
    - zo min mogelijk bewegende componenten (incl straaljager ventilatoren)

Zoiets..

Deel Deze Pagina