Hey, ik heb laatst een gloednieuwe NFL Fever 2003 van iemand overgekocht voor 20 Euro. Wist niet eens wat het was Maar ik kon er iig mee online. Opzich vind ik het "apart" . Anders als ik had gedacht. Ik dacht dat meer een arcade zou zijn. Pfff... je bent superlang bezig om je strategie te bepalen (oftewel, blind te kiezen) en het dan ook nog te ontcijferen. En dan 5 seconden spelen, en hupsakee, hele procedure overnieuw. Eerste indruk saai, maar ik kan me voorstellen dat als je alles snapt het wel boeiend kan zijn. Wat vind jij (als er iemand in NL is die dat spel heeft ) P.S: Dan wil ik meteen v/d gelegenheid gebruik maken om te vragen of er iemand is die dit spel Live! met mij wilt gaan spelen om samen een beetje uit te zoeken wat nou de logica in het spel is (pm me maar). Al mijn schoolvrienden zijn PS2-apen ***Alvast bedankt!***
Daar heeft men tegenwoordig papier en inkt voor uitgevonden. Je opent het en er gaat een wereld voor je open Neej, ik snap het halfkwart Drom zocht ik ook iemand om mee te spelen (een NLse!) Maareh, niet offtopic gaan hè... dalijk komt er een slotje op, je bent zelf een mod die offtopic gaat Ff zeggen wat je van het spel vindt
Er is hoop ;-) Ik heb hem sinds gisteren ook en snap er net zoveel van als jullie. De training helpt al wel een beetje, maar nog niet helemaal. Ik zoek ook nog iemand om het te spelen via live, dus voeg me maar toe: Joost NL Dan kunnen we een en ander uitvinden... Ben er momenteel niet al te vaak, want ik ben aan het verhuizen, maar dat komt allemaal goed.
De demo zat bij Quantum Redshift..Ik vind hem HEEL cool ..hoelanger je hem speelt des te beter word je erin.. Nu snap ik het spel beter terwijl ik eerst bijna nix v de regels v American Football snapte...NFL Fever 2003 Owned Madden NFL zwaar!! No competition...!! Het lijkt me leuk om het op Live te spelen...de Multiplayer is goed.. Ik speel deze game liever dan fifa en ik hou nog wel v voetbal
Kopen?? Ik krijg mn money de 24 e..en dan ff checken..--> Mijn opties..XBOX LIVE, Capcom vs Snk2, Metal Gear Solid 2 : Substance, Panzer Dragoon Orta, Shenmue 2, NFL Fever 2003 De kans dat deze game het uit de selectie haalt voor deze en volgende maand is erg klein.. Tja je moet afwegen toch..als ik genoeg money had, had ik alles v mn lijstje gekocht...^_^
Grapje zeker. In nagenoeg alle reviews scoort Madden NFL2003 beter (meer animaties, betere AI). Madden speelt misschien wat langzaam, maar als je daar problemen mee hebt kun je beter wachten totdat later deze maand Sega's NFL2K3 uitkomt. Scoort vaak nog net even beter dan Madden, en is ook Live. William