http://www.suchablog.com/images/2006-mai/xbox-portable.jpg Wal als het bovenstje plaatje de handheld van Microsoft gaat worden? Ik zou hem zeker halen, met de games Fable, Gears, Halo, Forza en meer. Als je zelf nog leuke foto's heb gevonden mag je ze hier posten. Anyway, discusseer maar over de ''toekomstige handheld'' van Microsoft. En weet iemand al een goeie naam voor z'n handheld? Ik hoop niet dat die gewoon Xbox Portable gaat heten. Verwacht natuurlijk wel weer een leuke naam Nu jullie mening. PS: Er is nog niks aangekondigd.
Als die bovenste het word ben ik zeer tevreden. Die daar onder vond ik eerst de mooiste, maar lijkt me niet echt fijn vasthouden en lijkt misschien ook iets teveel op de DS. De derde wordt het sowieso niet, das gewoon een uitgerukte controller. :'D D-Pad?
Ik denk dat nadat Microsoft zijn nieuwe Xbox aankondigd vlak daarna ook de handheld versie word aangekondigd. Maar dat duurt nog wel een tijdje :'D
Lol hybrid deze en die derde van je vorige post zijn echt gewoon uitgerekte controllers met een schermpje
Helemaal niet! Handhelds zijn altijd in het begin leuk, maar als ze drie keer nagenoeg hetzelfde opnieuw worden uitgebracht (PSP, PSP Light, PSP 3000 en DS, DS Light, DSi) hoeft het van mij allemaal niet meer.
Denk niet dat er ooit een xbox portable komt zoals sony heeft gedaan. De reden hiervoor is simpel. Hoewel de psp zelf wel aardig verkoopt, is er in de games maar weinig intresse. En de concurentie is al te groot (nintendo ds) Nee misschien dat microsoft met een Zune gaat komen met knoppen erop om ermee te kunnen gamen (live arcade games) en on the go je friendslist bekijken via wifi. Maar een echte Xbox Handheld zal er niet komen.
Is ooit al een topic over gemaakt of het is in een topic genoemd. Verder 100% hoaxes, dus dit gaat op slot.