Ik ben maar eens begonnen aan SegaGT 2002 en ik heb de hele tijd het gevoel dat ik verkeerde dingen koop en ik heb geen flauw id hoe ik de auto moet tunen etc. K ben nu overnieuw begonnen met een Peugot 206, Vraag 1 Wat kan ik nu het beste kopen en er in bouwen, of moet ik meteen gaan sparen voor een betere wagen? Vraag2 Moet ik eerst veel Event Races gaan rijden of kan ik meteen beginnen met de official Races? Ik zou het heel tof vinden als iemand mij dit alles helder uit kan leggen
ook met eventraces hoor... tip 1: koop als 1e de Fiat Punto Abarth (deze rijd beter dan de Peugot) tip 2: spaar meteen voor een nieuwe auto (ik raad je een mitchibischu <- :{ aan, rond de 32.000 credits) tip 3: Koop alles voor deze wagen wat je maar kunt kopen en blijf hem ook repareren hierna loopt alles op rolletjes.. (bij mij tenminste ) suc6
Bedankt.. meer tips zijn altijd welkom! maar ook alleen als het echt zinvol is zoals die van balleknieper
vergeten: tip 4: rij eerst eventraces.. want hier verdien je namelijk meer geld mee dan met officialraces zodat je ook snel het geld hebt voor een nieuwe auto.. en met deze nieuwe auto kun je dan officialraces gaan rijden en als je dan een stage complete hebt (incl rijbewijs) kun je ook meer credits winnen bij de eventraces: hoe hoger rijbewijs hoe meer credits in eventraces
Neen! Eerst de peugeot kopen! Veel beter dan de fiat vind ik. En dan nog niet je tweede license halen of je zult niet meer kunnen winnen. Eerst een goede auto zodat je de racen op je gemak kunt winnen dan pas rijbewijs halen. Ik vind dit eigelijk simpel spel! In drie dagen had ik de ford gt. Opeens kon ik een of andere domme auto verkopen voor 1.000.000 ... Iets raars
maar je kunt voor de rest maar weining aan je auto tunen of niet. ik heb nu namelijk die fiat punto maar je kan nergens instellen hoe dicht bij de grond ofzo die auto moet zitten
Bwa ik vind dat niet echt nodig en die peugeot vind ik echt beter dan die fiat, hij rijdt lekkerder. De auto daarna was ofwel een mitsubish lancer of een toyota supra(allebei goed)
goh, ik vind het maar moielijk hoor, heb nu ook een 206, met wat ingebouwde dingetjes, maar ik snap nog steeds niks van tunen...
sega gt 2002 eerst punto, daarna opel speedster man, weinig pk en toch keihard, dichtbij de grond en toch kijhard( of had ik dat al gezegd?) en nog iets hoebeter jouw auto hoe beter de tegenstander!! greets
206, dan audi A3, die kun je laaang houden als je em helemaal tuned (max 375-400 pk dacht ik) Dan heb je na een tijdje racen genoeg geld om alles te kopen wat je wilt. En verkoop af en toe zo'n lelijke back to the future bak die je wint voor een tonnetje of 3
koop eerst een oude celica. tune die tot je geld op is. ga dan event race doen en win bij de 70 jaren de special prijs (een goede celica racing) en ga dan sparen voor een lancer evo 6 (normale versie niet de tommi makkinen want daar kan de 90 jaren niet rijden) en dan als je heel veel zin en tijd heb ga je net zo lang event races doen (lecentie lager dan s prijzen geld 8.000 schadevrij 12000) voor de honda nsx type r 02 en tune die helemaal. gaan dan verder met de official racen tot dat je de FORD GT CONCEPT kan kopen. en rij de laatste official race (seizoen 1) schade vrij want dan krijg je in plaats van 150.000, 225.000 credits gebruik dat om je ford gt concept helemaal te tunen (ongeveer 700 pk) en als je dat gedaan heb is het heel makkelijk, want je wint alles met de gt concept
je moet altijd een turbo er op gooien want dan kan je er een turbine kopen en die zorgt voor een hoop pk
1 koop een Peugeot 206 (is t snelst) win wat event races en koop een Camaro SS (van chevrolet volgens mij) tune die een beetje daar kan je de dragrace mee winnen, als je die heb gewonnen krijg je als t goed is een chevrolet chevelle een hele grote snelle auto dara kan je heel ver mee komen als je hem een beetje tuned darana is het gewoon de Ford Gt Concept kopen en gaan!
Ja zo moet je het doen, das de perfecte weg!!! en ja de Camaro is een Chevrolet, maar ik schakelde vlak na de chevelle al over op de GT concept, want ik had een auto gewonnen die veel geld opbracht
Zozo, allemaal goed bedoelde adviezen De beste manier, koop een Levin, wat 2e hands spulletjes. Ga niet eerst werken aan Power, daarmee bedoel ik Pk's enz, maar verander eerst van je geld de ophanging en wielen. Dit levert je veel meer tijdswinst op. Dan koop je van je gespaarde geld een Lotus Elise Exige, daarmee kan je zeker 't eerste seizoen alles winnen (getuned dan he). Daarna koop je de echt 'goede' auto's Mzlsssssssssss
Ik had eens een auto gewonnen en ik reed ermee en hij was echt slecht! Heel traag en ik plaatste hem for sale en ik vroeg er 1.000.000 voor en ik heb dat gewoonweg gekregen! En toen: FORD GT!!!!!
Veel geld verdienen , simpel, gewoon uren lang Event Races racen. Spaar dat geld op totdat je een MasterCar, kan kopen. De Toyota Supra rijdt trouwens MASTERLIJK!!! En is nog vrij snel ook.