Ok, ik heb dezelfde router, en echt ik heb alles aangesloten, en wat ik wel gedaan heb is een minuutje of 10 de stroom van het modem eraf gehaald, want daarmee reset je het modem als het ware (geloof ik), daarna alles inpluggen, dus UTP kabel van modem naar WAN poort router, en een kabel straight naar de ethernetaansluiting PC, en een straight naar de ethernetaansluiting Xbox, Je ISP werkt met DHCP, dus alles wordt automatisch toegekent. Nadat je dus de stroom na het aansluiten van alle kabels weer aanzet, moet je zoiezo gelijk internet hebben, en ook als je bij Xbox life op connect drukt gaat hij alles na en heb je zodoende 4 groene balletjes, dus hij kent Automatisch via de DHCP server ook alles toe, en de router maakt er een 192.xxx.xx.x IP van, werkt echt perfect. Voor de info, ik heb een abbo bij Multikabel (power) en een PC met XP pro, en heb dus geen probs.
Ik zou zeggen probeer het eens met de stroom van je modem af te halen voor een paar minuten, dus echt die stroom adapter uit het stopcontact trekken, en een paar minuten later weer erin doen, misschien dat het helpt, heb ik al bij meer mensen gehoord.
Multikabel bv heeft ook een lijst uitgebracht van routers die niet met hun servers samenwerken, misschien dat wannadoo dit ook heeft.
Succes in ieder geval
Greetz
Seahawk
Laatst bewerkt: 15 mrt 2003