[XOne] Probleem!!! Hulp Nodig!!! Wanadoo Cable!! Mirik!!

Discussie in 'Games' gestart door kaliet, 14 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eraser

eraser Heilige Boon

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je je MTU wel op 1365 staan of hoger?

(vraag me niet waar dat zit of hoe dat moet, heb geen router :D)

2. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    yep, maar directe verbinding werkt ook niet :mad::'-( morgen kom ik meer te weten...

3. IK NL

IK NL Guest

let op wedden dat het op die laptop ook traag gaat, ik ken het probleem.

4. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    ik hoop het echt! want als het op die laptop wel snel gaat, wat moet ik dan doen? nieuwe xbox kopen? maar ja, laten we maar hopen dat het morgen op die laptop ook traag gaat en dat het dus bij wanadoo ligt, maar het is toch raar, want die man bij microsoft zegt: "het maakt niet uit hoe traag je internet gaat, voorbij het billing region scherm (waar je je land kiest) moet je komen, ook met trage verbinding". maar ja, we zien het wel! en als ie het op die laptop wel snel doet, dan eis ik dat iemand van xbw langskomt om mij online te krijgen! :D

5. IK NL

IK NL Guest

als die het op die laptop wel doet kom ik bij je langs.

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zucht hoeveel topics nog Kaliet?????????

7. IK NL

IK NL Guest

ach kom op die jongen wil gewoon graag live :)

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    weet ik ;) maar er staan heel veel threads open met telkens dezefde vraag ... en onduidelijke titel... snapt frustratie en laat deze open

9. IK NL

IK NL Guest

IK snapte jou ook wel :), maar volgens mij kunnen wij trouwens niks meer voor hem doen.

10. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    afgesproken :) ik woon in heemskerk

11. IK NL

IK NL Guest

k dan.

12. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    over een uurtje sluit ik die laptop aan, daarna horen jullie het wel!

13. IK NL

IK NL Guest

ja is goed hoor.

14. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    hmm hij had geen laptop mee, maar na enig gecheck enzo konden we het er wel over eens worden dat dat wanadoo kut is, ik heb daarnet nog 09008896 gedraaid (wanadoo helpdesk) maar het bandje vertelde mij dat er op dit moment problemen waren in regio heemskerk en dat er aan gewerkt werd, maar het is nog steeds zo traag, ik hoop dat als het vanavond snel word (of morgen of overmorgen :mad:) dat ik dan meteen live kan, then my dream comes true :D

15. ~X-Box Junkie~

~X-Box Junkie~ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het heef misschien niks met dit onderwerp te maken maar ik ben ook bezig om live te gaan met wanadoo maar wat is precies de service name van wanadoo (misschien domme vraag maar weet ut niet)

16. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    die moet je ni invulle

17. ~X-Box Junkie~

~X-Box Junkie~ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij mijn router (belkin 4 port cable/dsl gatewat router) wel.
    in iedergeval ze vragen erom en aangezien mijn router nog steeds niet werkt kan ik dit proberen

18. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    wanadoo in kleine letters, als ik het in grote letters invulde deed hij het niet....

19. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik heb dezelfde router, en echt ik heb alles aangesloten, en wat ik wel gedaan heb is een minuutje of 10 de stroom van het modem eraf gehaald, want daarmee reset je het modem als het ware (geloof ik), daarna alles inpluggen, dus UTP kabel van modem naar WAN poort router, en een kabel straight naar de ethernetaansluiting PC, en een straight naar de ethernetaansluiting Xbox, Je ISP werkt met DHCP, dus alles wordt automatisch toegekent. Nadat je dus de stroom na het aansluiten van alle kabels weer aanzet, moet je zoiezo gelijk internet hebben, en ook als je bij Xbox life op connect drukt gaat hij alles na en heb je zodoende 4 groene balletjes, dus hij kent Automatisch via de DHCP server ook alles toe, en de router maakt er een 192.xxx.xx.x IP van, werkt echt perfect. Voor de info, ik heb een abbo bij Multikabel (power) en een PC met XP pro, en heb dus geen probs.

Ik zou zeggen probeer het eens met de stroom van je modem af te halen voor een paar minuten, dus echt die stroom adapter uit het stopcontact trekken, en een paar minuten later weer erin doen, misschien dat het helpt, heb ik al bij meer mensen gehoord.

Multikabel bv heeft ook een lijst uitgebracht van routers die niet met hun servers samenwerken, misschien dat wannadoo dit ook heeft.

Succes in ieder geval

Greetz

Seahawk

Laatst bewerkt: 15 mrt 2003
  20. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb de stroom er al een paar keer een half uur en een uur eraf gehaald, geen resultaat

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina