Hey, Aangeboden een in perfecte staat verkerende Xbox 360 Pro 20GB HDD met nog een ruim jaar aan garantie en toebehoren. Gaat weg wegens een gebrek aan tijd en centen. Alle originele kabels, verpakking en factuur zit er nog bij. De console is aangeschaft 2-6-2008 bij Consoleshop.nl en geproduceerd op 30-04-2008. Hardware: Xbox 360 Pro (20 GB HDD) Microsoft Wireless Controller White Microsoft Wireless Controller Black Microsoft VGA HD/AV Cable voor monitor aansluiting Microsoft Headphone + standaard kabels Games: Fable 2 Gears of War 1 Gears of War 2 Eternal Sonata (2x wegens domme levering, ik klaag niet ). Condemned 1 Condemned 2 Halo 3 Soul Calibur IV Lost Odyssey Dead Rising Fable 1 (Xbox game geinstalleerd op HDD) Ninja Gaiden (Xbox game geinstalleerd op HDD) De console heb ik nog NIET geregistreerd op mijn naam op xbox.com voor garantie dus zelfs dit kan je nog op je eigen naam zetten. D'r zit ook nog een abonnement op Live op t/m ergens in september mocht je er gebruik van willen maken. Kan uitgebreid getest en opgehaald worden in Leiden, console wordt niet opgestuurd omdat ik hem niet wil verkopen zonder dat hij eerst getest wordt. Het liefste verkoop ik alles in 1 rits, maar in principe mag je hem ook overnemen inclusief alle hardware + een aantal games naar jouw keuze (minimaal 3 stuks) en dan maken we we er wel een mooie prijs van. Ik zet hem naast dit forum ook op marktplaats.nl, dus liever in 1 koop waarbij de vaste prijs 200,- is. Ga asjeblieft niet meteen vragen om spellen los te kopen want hier begin ik pas mee als de console zelf weg is. Groeten, Geert
Deal gesloten via marktplaats, is weg. Er mag een slotje op als iemand de energie ervoor kan opbrengen zo laat op de avond .