Wreckless valt tegen?!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Wika, 23 apr 2002.

1. Wika

Wika XBOX BrDa

Leuk Bevonden:
    0
    Ik drop de demodisc in mn XBOX en zie staan: WRECKLESS.. ik d8 watttt!!?!?!?! PLAYEN!!! Ik vol verw8ing checken, maar vond de graphics een beetje tegenvallen ik vond ze niet zo scherp als verw8 er zit een soort van BLUR in. De replay-graphics daarentegen waren weer wel ZEER SWEE:9EEE:9EEEEEEET en zijn volgens mij scherper dan onder het spelen, terwijl het toch echt dezelfde enigine is.. Dus vraag ik me af.. ligt het aan de fokking demo en hebben ze voordat het spel werd geperst nog aan gesleuteld!? of issie niet zo mooi ingame als iedereen zegt?! (except 4 the replay :9 :9 )

Laatst bewerkt: 23 apr 2002
  2. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Wreckless ook alleen maar op de demodisk gespeeld, en ik vondt het inderdaad ook jammer dat ze alles wat iets verder voor je lag gingen blurren. Beetje wazig effect geeft dat, alsof het snikheet is en er warmte opstijgt boven de weg.

Ook ben ik niet zo'n fan van de carmageddon style van racen. Ik race liever op tijd dan dat ik allemaal opdrachten moet uitvoeren in vervelende nauwe straten waar je je alleen maar aan gaat irriteren.

3. Wika

Wika XBOX BrDa

Leuk Bevonden:
    0
    Yesyes.. Ik vond de PGR auto's er WAY beter uitzien onder het spelen, MAAAAAAAAAR als je de "REPLAY AUTO" van Wreckless naast die van PGR zet komt ie dicht in de buurt, dat vind ik zo vaag.. Nu lees ik op teamxbox.com dat je als je het spel hebt uitgespeeld een aantal VISUAL OPTIONS krijgt waarin je OA. de hitte-effecten kan uitschakelen.. Maar beetje disappointing vond ik em.. NOGMAALS EXCEPT 4 THE REPLAYS!

4. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wreckless niet, is een leuke game voor de budgetbak, beetje saai alleen maar auto's smashen

5. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vond idd ook dat wreckless er erg slecht uitzag. Net alsof je naar een slecht mpeg filmpje zit te kijken.

De gameplay vond ik ook niet zo, behalve dan dat je bijna overal heen kunt rijden.

6. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Das dus precies wat ik bedoel met "carmageddon style" racing. 8)

Deel Deze Pagina