demo CD

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Borix, 23 apr 2002.

1. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik wil me xbox nog voor 26 april bij MM kopen maak krijg ik dan ook nog die demo DVD, want ik was van plan om gewoon te wachten tot ik die gratiz games krijg maar het is dan wel leuk om toch iets te spelen hebben

Laatst bewerkt: 24 apr 2002
  2. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of je een cd krijgt bij MM, sommigen hadden er om gevraagd en kregen er één...
    En anders moet je zo'n een Xbox magazine kopen met een demo disc..
    Succes ermee!!!:9

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat is echt cheap-azz. je koopt al n goedkope Xbox en gaat dan wachten op die gamez.. pff zou ik niet kunnen, schijnt dat de demo DVDs op zijn bij MM

4. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had mijn xbox maandag gekocht bij de Media markt in A'dam Zuid-oost.

Vandaag was ik er weer om die Demo dvd te halen, ik vroeg aan zo'n MM mannetje of er nog van die demo dvd's waren...... rofl..... en ja, die waren er nog. Ik weet niet hoeveel er nog waren, maar hij had zijn demo doosie stiekem onder een bereau gestopt:9

Laatst bewerkt: 23 apr 2002
  5. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt het allemaal wel een beetje lame : al die mensen die nu opeens dubbel kunnen profiteren van de aanbieding(Xbox voor 299 -180 aan goodies, mits voor 26ste gekocht)die eerst allemaal op de Xbox zaten te zeiken kopen hem nu wel.

Natuurlijk is het wel slim om nu te kopen voor de 26ste, zou ik ook doen als ik hem nog niet had. Maar als je dan ook nog eens perse een demo dics wil omdat je nog op 2 games moet wachten, ipv gewoon zelf al een andere game te kopen, dan voldoe je wel echt aan het standaard nederlandse imago tegenover andere landen (zo gierig als Dagobert Duck).

6. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Mocht je gewoon alles eruit willen halen wat erin zit... Ik kreeg zelf de demo cd van de medewerker bij de MM. Je kunt natuurlijk eventjes bij mediamartkt.nl kijken daar het telefoonnummer opzoeken en eventjes bellen, vragen naar de spelcomputer afdeling en vragen of ze nog Xbox Demo cd's hebben, en ja, het is eigenlijk een DVD.

Deel Deze Pagina