FIFA 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Misschien bedoelt die niet echt vechten maar meer een opstootje wat jammer genoeg een onderdeel van het voetbal is geworden.
     
  2. Beemrrr

    Beemrrr Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt het wel realistischer daardoor.
     
  3. Shock10

    Shock10 Pro!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    Net zoals bij de NHL games geloof ik, dat je een soort van "Fight modus" had.
    Ik vond dat altijd wel vermakelijk :+
     
  4. indir

    indir Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0

    Jullie snappen het :thumbs:
     
  5. Shotgun Edd

    Shotgun Edd Alaaf!

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    - Nederlands elftal met ECHTE namen.
    - Betere weer effecten.
    - Jupiler League (zou echt te grappig zijn)
    - Ultimate team erin ipv DLC
    - De rest is al genoemd!
     
  6. ijskonijn

    ijskonijn Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit er niet in maar is wel zelf te corrigeren en dan saven

    Die zie ik graag terug inderdaad, zijn genoeg mensen in Nederland waarvan hun club in de Jupiler League speelt, denk dat dit de verkopen in Nederland wel zou stimuleren.
    Als de Jupiler League er niet in zit, koop ik 2010 niet
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    :lol:
    Weer een koper minder dan.
     
  8. overflow_circus

    overflow_circus Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf het knap vinden dat EA deze reeks zo lang succesvol in leven houdt.
     
  9. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat doet EA niet dat doen wij ;)
     
  10. ijskonijn

    ijskonijn Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep!:p
    Verder zal er toch niks veranderen aan het spel, wat tweaks hier en daar, wat clubs die gedegradeerd/gepromoveerd zijn maar daar lig ik echt niet wakker van.
    Een hele competitie erbij zou wel vet zijn.

    Ik vraag me trouwens hetzelfde af als Overflow_circus
     
  11. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk je nou echt dat de jupiler league belangrijk is, laat me niet lachen :lol:

    Mijn wensen lijstje:

    - Als je met een transfer bezig bent dat je dan in de krant staat, .... onderhandelt met Ajax. Dit wat ook in Pes08 zat.
    - Dat je transfer management (ofhoehetookheet) open blijft en niet alleen tijden de transfer periode.
    - Transfer periode aan het eind van het seizoen en niet dat je meteen weer moet beginnen met voetballen in een nieuw seizoen.
    - Meer stadions (nederlandse).
    - Verschillende stadions, de halve eredivisie speelt in het nederstadion :x
    - Meet sfeer: Fakkels, spandoeken en niet alleen het gezang van je publiek als je uit speelt maar ook van de tegenstander.
    - Weerseffecten, het regent nooit in nederland..
    - Spelers die niet bijwillen tekenen, en je dus niet een speler gewoon kan houden maar je echt moet gaan kopen/verkopen.
    - Betere ranglijst, Twente die vecht tegen degradatie en volendam die 5e staat.
    - Je kunt alle spelers halen die je wilt, wie wil er nou van real naar ajax.
    - Beter uitgewerkte buitenspel regel
    - Beter uitgewerkte voordeel regel
    - Filmpjes van als je iets wint, je ziet ze even juigen en thats it. Ik wil de beker zien, de fotografen, het vuurwerk enz.
    - Dat je tijdens de transferperiode oefenwedstrijden kan spelen wat in Pes08 ook zit.
    - Als je een sponser kiest deze op de reclame borden in je stadion komen te staan
    - Je je eigen stadion mag kiezen, eventueel ook die van andere clubs.

    Zal er vast nog veel vergeten zijn. Vind Fifa09 beter als Pes08 maar de sfeer ontbreekt mij een beetje, kan het niet echt uitleggen maar in Fifa is het wedstrijden spelen en dat is het. In Pes08 niet.
     
  12. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik zou echt heel graag de jupiler leaque willen zien, of dan iig ( was een paar jaar geleden ook) dat er wel teams degraderen en promoveren vanuit de eerste/eredivisie.. Want nu speel je jaar in jaar uit tegen dezelfde teams, maakt het een beetje eentonig.

    - Ook zou ik graag iets meer "manager-achtige" dingen willen zien in de manager mode..Dus dat je aan het eind van het seizoen spelers kan kopen en kan/moet verkopen omdat deze hun contract niet willen verlengen.. En niet dat je vanuit de laatste speeldag zo ineens de eerste speeldag in rolt..
    De gehele transfers mogen wat mij betreft realisctischer dus geen Berg naar een volendam enzo.
    - De achievments van een competitie winnen moet weer terug.. Dit was in 08 zo en nu niet meer dat vind ik echt jammer, dat is juist een stimulans voor mij om overal kampioen te willen worden...

    - Weerseffecten moeten ook realistischer..
    En tja verder vond ik het eigenlijk echt een wel perfecte voetbalspel, behalve dan de kleine dingetjes... Maar wat zou het toch heerlijk zijn als je de 1edivisie erin had zitten.
     
  13. jesseke

    jesseke Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog meer sfeer en daarmee bedoel ik verschillende liedjes voor alle clubs
     
  14. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat mag wel .
     
  15. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Als je nog langer wilt wachten 8)
    Zou het wel geweldig vinden als ik ''You'll never walk alone'' kon luisteren daar, dan skip ik dus echt niet :9
     
  16. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, er zitten toch al wel aardig wat geimiteerde supportersliederen in die overeenkomen met de werkelijkheid?
    Is me in ieder geval al wel opgevallen bij bijvoorbeeld een Liverpool of FC Twente..
     
  17. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je met Ajax speelt hoor je ook "Ajax Amsterdam," en "daar hoorden zij engelen zingen: Ajax! Ajax!" Zeer leuk gedaan IMO.
     
  18. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Alleen erg realistisch.. Gebeurt in het echt niet eens..
     
  19. ijskonijn

    ijskonijn Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo breid je de gameplay van de Nederlandse competitie uit met degradatie/promotie, dus waarom niet? Ieder jaar dezelfde teams begint ook te vervelen, daarbij heb ik met geen enkel team uit de eredivisie ook maar enige binding...dat jij het niks vindt wil niet zeggen dat het er dan ook maar niet in hoeft ;)
     
  20. UltimateTeam

    UltimateTeam Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Jupiler League lijkt me echt tof, degradatie etc ook zien we is andere clubs in de FIFA 10, 010, X Eredivisie.
    En bovendien zijn er altijd wel fans van Jupiler Leauge teams en die hebben dan ook meer keuze :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina