1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Halo 3 [deel 14]

Discussie in 'Games' gestart door ArtificialFaith, 14 okt 2008.

  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Wanneer wordt die legendary nou gratis :mad:
     
  2. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    wordt (waarschijnlijk) niet gratis
     
  3. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    ja hopelijk wordt dan binnen een week legendary mappack gratis dan hoef ik maar 1 map pack te kopen :D
     
  4. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Same here!
    Heb de download vast in de rij gezet, dus moet vanavond wel binnengehaald kunnen worden.
    Heb eigenlijk wel weer eens zin in wat Halo 3.
     
  5. larussa

    larussa Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Had Halo 3 een tijdje geleden geleend van een leraar van me en toen vond ik de game al erg vet. Vandaag dus maar even gekocht, ga er meteen maar weer eens vol voor zitten.
     
  6. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga maar is ff punten scoren om de mythic maps te kunnen kopen, ben wel toe aan wat halo'en. Lekker achievements halen!
     
  7. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Die maps zijn echt vet! Vooral Sandbox, dikke massaslachting daar. :+
     
  8. TruthLies

    TruthLies Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Griffball weekend! :D
     
  9. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    <3 Sandbox, zoveel toffe maps al op gespeeld. Default is wel aardig, maar met forge zijn er zoveel briljante creaties gemaakt. Heb vandaag een puzzel map gedownload; Saw nog wat. Die is echt geniaal, super tof om in custom met wat maten te proberen (als je wat geduld hebt iig :) ).

    Dat was in Halo 2 zo ;)
     
  10. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Het begint ontzettend te kriebelen om ze toch te kopen. Doen of niet doen?

    Is een perfection trouwens niet best pittig? Ik heb hem nog nooit gehaald in een Halo3 match maar ik zie dat er een achievement van is. Of is dit met de Mythic maps goed te doen?
     
  11. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Tis niet makkelijker op de mythic maps. Het is vooral een kwestie van voorzichtig spelen (zorg dat je zoveel mogelijk regen of bubble bij je hebt), maar ook wel een beetje mazzel hebben met je tegenstanders.
     
  12. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je tegen slechte tegenstanders speelt moet het te doen zijn lijkt me.. 15 kills scoren en dan hiden, verder zorgen dat je teammates niet te slecht zijn, zou lullig zijn als je alsnog verliest. Ik heb net maar punten besteld bij gamehubs.. Had ze eerst ergens anders besteld maar daar waren ze gecancelled.. Hopelijk is gamehubs een beetje snel vandaag.
     
  13. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Een perfection moet je echt halen op de middelgrote tot grote mappen, want mensen doden van een afstand is echt de beste manier, en zelf campen met de zwaard of shotgun plus bubble en regen werkt goed.
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb 'm 1x gehaald, maar toen had ik 't hele level een sniper en kwam ik niet van me plek af :+
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Laatste paar potjes gingen briljant _O_. Nog nooit zo heerlijk halo gespeeld. Wel een keer leuk als je wat beter dan de rest :p Gebeurt ook niet vaak (*al was PGR2/3/4 een ander verhaaltje). Noh klein eigen dunkje :+

    Vandaag: +16, +13, +18 en +8. Ik had gewoon direct level 50 moeten zijn 8)
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2009
  16. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    vraagje:
    had eerst gamertag1. Had legendary mappack gedownload en nog zo'n 1500 microsoft points.
    heb vorige week gamertag 2 aangemaakt, op dezelfde xbox. Als ik nu bij downloads kijk zie ik dat ik 0 microsoft punten heb, en het legendary mappack NOG een keer moet aanschaffen..........
    Zijn die punten en de maps over te zetten naar een andere gamertag of wordt ik gewoon genaaid?
     
  17. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    je word ''gewoon genaaid'', Microsoft Points en DLC's zijn gamertag gebonden
     
  18. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Bovenstaande is niet helemaal waar, is niet gamertag gebonden. Ik heb echter wel hetzelfde probleem. Maat van me heef echter ook een nieuwe gt, maar bij hem zijn de maps wel meegegaan.
     
  19. masxmasx

    masxmasx Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    DLC is 360 en GT gebonden. Je kan het met elk account op de 360 spelen waarop je het de eerste keer gedownload hebt, en als je het bij iemand anders wil spelen moet je het even daar opnieuw downloaden, maar dan kan alleen de GT die het origineel gedownload had het spelen.

    schijterwt:
    waarom log je niet gewoon even in op je oude GT en download je daarmee de maps?
     
  20. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Dus ik kan op mn oude gamertag inloggen, die maps downloaden, en die vervolgens spelen met mn nieuwe gamertag?

    of begrijp ik t nou verkeerd? :)
     

Deel Deze Pagina