Hey ik heb een vraagje als je arcade speelt moet je dan het met 1 mannetje in 1 keer uitspelen want je kan volgens mij niet save onder het spel. Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar ik heb geen tread er over gevonden.
ehm.. ik heb dit spel niet. maar volgens mij kan dat niet. Volgens mij heb je de singleplayer zo uitgespeeld. dat is met de meeste beat m ups iets van 10 minuten werk. maar zoals ik al zei ik he dit spel niet hmm eigenlijk beetje dom om zomaar te replyen
Ow oke TNX ik denk het namelijk ook maar ik ben al een paar keer overnieuw moeten beginnen. En dat is best irritant.
Nee je kan het idd niet saven, maar het geld wat je verdient blijft wel gesaved, so "keep savin'!" En trouwens als ik jou was koop je niet drahmin uit de krypt tenzij je er Blaze en Mokap bij wilt halen.
Oke TNX dus als je weer eruit gaat heb je wel nog het geld wat je verdient hebt maar dat geld krijg je weer opnieuw als je het weer gaat spelen???
Hijs idd erg duur, alleen.....uuh.....hij heeft geen combo's. Mijn Favoriet is Kung Loa voor zijn loawe costuumpie en combo's met op de twee plaats Scorpion voor dezelfde redenen. Maar eigenlijk heb je Drahmin alleen nodig als je de unlockebles wilt hebben, Drahmin is echt slecht! (de unlockebles , Blaze en Mokap, krijg je door met alle characters de Konqust mode uit te spelen , jah alle 218 missies, en dan vertelt het filmpje die je ziet je meer over hun, veel succes)
Het spel is echt cool ik vind hem leuker dat DOA 3. Heeft iemand de letters van de grafkisten waar speciale dingen in zitten en niet die domme kaartjes want volgens mij kan je daar niks mee.
kijk ff op www.gamewinnners.com daar zoek je gewoon naar mk en daar staat een hele lijst wat er in elke kist zit
Hmmm die link naar die koffins is maar vaag dit is een lijst met de belangrijkste koffins (characters arenas e.d.)