1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[3d] 3Ds Max, Cinema, Maya, Zbrush etc.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Heroic, 10 apr 2009.

  1. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,
    Ik vroeg me af, zijn hier meer mensen die hier aan 3D doen? (werk, school of hobby, of wat dan ook). Zoja, ik zou wel eens wat van andere willen zien. ^^
    Ik ben zelf sinds kort met 3Ds Max begonnen (halfjaartje werk ik er nu misschien mee). Lijkt me ook leuk om elkaar (eventueel) hier misschien te helpen, of iemand die zn werk kan laten zien. :thumbs: Ik post later nog wel wat van mij. Eerst maar is zien of meerdere mensen hier iets aan 3d doen.
    Verder heeft er hier iemand van Zbrush? Aangezien ik wat probleempjes heb ermee met het installeren, gelieve te PMen.
     
  2. Jordskateboarder

    Jordskateboarder Een Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werk voor school met 3dsmax! Ik zit op grafisch lyceum, vandaar.

    Ik ben bezig met een huiskamer:
    [​IMG]
     
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik beheers max ook redelijk, kan wel modellen/riggen en animeren, maar texturen is niet mijn sterkste kant..
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb voor de minor Gamedesign op mijn opleiding (IMD) met 3D Max gewerkt. Kan de basisdingen. Echt complexe models wordt wat lastiger. Het is vooral even doorbijten om het programma te leren kennen, maar als je een beetje weet hoe alles inelkaar steekt en waar alles zit is het goed te doen.
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik wil ook binnenkort weer beginnen met 3d. Heb het op school een beetje gedaan, maar dat was erg basic. Zal het binnenkort allemaal weer eens installeren.

    Zijn er ergens goede sites waar je stap-voor-stap leert om om te gaan met deze programma's, in een logisch schema ofzo? Zou wel handig zijn als je gewoon iedere dag 1 lesje kunt doen en op die manier steeds beter wordt.
     
  6. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    In 3Ds max zit een heel tutorial systeem ingebouwd, van de basis tot in de puntjes... :+
    (iets van help > tutorials)
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Thanks, zal hopelijk volgende week er een beetje mee aan de gang gaan (moet nog een hele zooi programma's installeren, dus hopen dat het allemaal lukt...)
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik gebruik zelf maya (vind de menu structuur beter dan max) doe de opleiding CMD minor 3D. Kan alleen de basis wat en moet het wat uitbreiden met belichting etc...
     
  9. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Was hier niet al een groot topic voor? Met als opperwachthoofdmeester Purc?
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Mwa, dat topic dient enkel en alleen om je 3D art te showen. Heb de indruk dat het de bedoeling is om met dit topic ook over de programma's te praten enzo.

    Je art showen gebeurt dus in het topic dat Rivanov gaf en al de rest (vooral het meer technische aspect) met betrekking tot 3D programma's kan hier gebeuren :).
     
  12. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Je gaat toch ook niet in het ene hokje neuken en dan naar het andere hokje om het af te maken? :+
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Iedereen zijn ding :+.

    Maar als deze thread het toch niet goed doet zakt die toch vanzelf naar beneden. Dus tenzij iedereen zijn werk hier gaat showen of dat iedereen hier gaat beginnen te spammen zie ik geen reden om deze thread te sluiten.
     
  14. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Om maar iets te posten dan :)
    Had weinig te doen vanavond, bezig met een soort van Halo 3 Sentinel. (met wat kleine aanpassingen :+)
    Eerste keer dat ik iets van een robot achtig iets probeer te maken.
    [​IMG]
    Edit: Iets verder en een testrender
    Let niet op de slechte shadows en shit, ben nieuw met vray en dit is een tussendoor testje
    Details (meer) moeten nog komen & materials
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2009

Deel Deze Pagina